Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ibland undrar man ju om folk tänker när dem gör sånna här förändringar. Klart att det är ett problem om någon sitter på 16 st 5/10 bord. Gör så att man bara kan sitta på 2 bord / limit eller något istället för den ganska så drastiska förändringen från 16 bord till 4 bord. T.ex som mig väntar action över 5 olika nivåer. Suger att man max kan ha 4 bord isf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland undrar man ju om folk tänker när dem gör sånna här förändringar. Klart att det är ett problem om någon sitter på 16 st 5/10 bord. Gör så att man bara kan sitta på 2 bord / limit eller något istället för den ganska så drastiska förändringen från 16 bord till 4 bord. T.ex som mig väntar action över 5 olika nivåer. Suger att man max kan ha 4 bord isf

 

Man får helt enkelt jobba ihop för att få upp bord. Sjukt att man ska behöva det. Varför trycker dom inte in massa fler bord istället? Aldrig förstått det där med max antal...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ja talen kanske inte heller behöver stämma. Isåfall vann jag fem triljoner turkiska lira igår.

 

det här tyckte jag var roligt! och STs parental approval.

 

jag tycker absolut att vi ska bo där det e bäst party, där i de södra delarna. jag personligen har inget emot att ta in på hotell där uppe i norr om det nu e sån jävla lång bit bort sen... men att bo i kiruna i 2 veckor bara för att det e en turre där i 2 dar som jag ändå kommer busta efter 2 timmar när det e fest i sthlm varje dag i 2 veckors tid tycker jag verkar mongoboll.

 

nu MÅSTE jag bajsa. som fan.

 

är det skatt på kanarieöarna?

 

va inte SÅ JÄVLA resultatorienterad hela tiden danjäl....!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni skulle sett här i huset idag...

 

de här grabbarna brukar ställa klockan på 9-10, men idag vaknade jag först av alla o klockan va halv 4... de kunde typ inte tro att det var sant att de sovit till halv 4 :S panik spreds i huset och det var klippningstider hit och dit och skulle passas. nu sitter jag helt ensam här i lägenheten... snyft.

 

jag fattar ingenting. vilken kulturkrock! i sverige sover väl alla pokerspelare till 2-3-4 så man e utvilad och kan lira bra poker?

 

de äter inte innan sina sessioner heller. innan jag sätter mej o lirar MÅSTE jag äta så jag inte sitter där 4 timmar senare stuck mot nån jävla apa pisshungrig men kan obv inte lämna eftersom mongot e kvar.

 

dessa killar vaknar 9, grindar till 2 på tom mage sen drar de o käkar lunch. det går bara inte för mej.

 

igår gick jag upp pga deras jävla klocka efter 4 timmars sömn, käkar ingen frulle och försöker lira. öppnar morgonsessionen med -10k (US dollar). wtf. jävla engelsmän.

 

kan inte komma till nån conclusion med den här historian men det gör ingen av mina historier ändå så... e ingen niklasvegas.

 

gg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni skulle sett här i huset idag...

 

de här grabbarna brukar ställa klockan på 9-10, men idag vaknade jag först av alla o klockan va halv 4... de kunde typ inte tro att det var sant att de sovit till halv 4 :S panik spreds i huset och det var klippningstider hit och dit och skulle passas. nu sitter jag helt ensam här i lägenheten... snyft.

 

jag fattar ingenting. vilken kulturkrock! i sverige sover väl alla pokerspelare till 2-3-4 så man e utvilad och kan lira bra poker?

 

dessa killar vaknar 9, grindar till 2 på tom mage sen drar de o käkar lunch. det går bara inte för mej.

 

gg.

 

Har börjat med samma vanor. Ställer klockan på 10-11. Hatar att sova bort hela dagen. Även om det tar emot på morgnarna så tvingar jag mig upp. Målet är att komma ner till kl9, och sedan försöka hålla det...

 

Sett första avsnittet av Spung. Flög inte av stolen direkt, men ska ge det en chans. Kul att Sandra och Steffen från Playa Del Sol s01 är huvudkaraktärer...

 

Är på e52 i ph dk också. Jävlar vad jag har kört hårt. Lite efter starvin dock, som dorg 23 avsnitt på en dag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat med samma vanor. Ställer klockan på 10-11. Hatar att sova bort hela dagen. Även om det tar emot på morgnarna så tvingar jag mig upp. Målet är att komma ner till kl9, och sedan försöka hålla det...

 

Sett första avsnittet av Spung. Flög inte av stolen direkt, men ska ge det en chans. Kul att Sandra och Steffen från Playa Del Sol s01 är huvudkaraktärer...

 

Är på e52 i ph dk också. Jävlar vad jag har kört hårt. Lite efter starvin dock, som dorg 23 avsnitt på en dag...

 

Url till PH DK, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fml.. låter nötigt att vakna så tidigt.. senaste dagarna har jag sett nötdrömmar.. kommer nu i efterhand obv inte ihåg vad, men dom är ALLTID spännande så försöker alltid sova vidare vilket resulterar i att jag vaknar nu... TRÖTT!?!?!?!:shock:

 

aja styr ihop sömnen inför imrn....ser sjukt fram emot bandyn men kommer vara trött vilket suger.. kan inte någon hämta en fotboll btw?

 

ang gc så kan vi ju bo i spelarhotellet de 4 dagar som turneringen håller på, sen flyttar vi till nötvillan? vore perfekt för jag kan tänka mig grinda skiten ur januari också för att se ta en brake där mot slutet

 

frullish nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D, ph DK va riktigt bra faktiskt så tack återigen för tipset.

Vill inte spoila för mycket men om man jämför med det svenska hitils så spelar Danska paradise i en helt annan liga.

 

Håller med om att danska är bättre men senaste svenska var riktigt underhållande imo.

 

EDIT: Sen angående det där med 4bordsgränsen, tycker det låter som en skitbra grej(för mig som bara 1 nivå). Jag la helt ner ipokerHU några veckor sen då det var i princip omöjligt att få tag i tomma bord. Spelar man 5nivåer så är det ju obv helt värdelöst! Konstigt att dom inte satte ett maxantal per nivå istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...