Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

tt killerwolf,

 

ingen i office gjorde det. jag vägrar tro det. isåfall e mina kompisar vidriga människor

 

edit: jävla idiot, en 92a har postat det där... få mej inte att tilta nu ffs

"Originally Posted by 1992"

 

kallade du just mig för en jävla idiot eller snubben 1992?

Hälften av er ser ju inte ut som en dag över 20 så jag fattar inget om du lackade på mig, visst är ju risken jävligt stor att han är född 1992 då han nickar det men då det är trollkonto (0 posts innan bilderna) så har man ju ingen som helst aning, henry77, lisa14 mfl är gamla pokerkonton te mig t.ex men inte fan har jag vagina eller är född 77 eller ÄR 77 år.

 

Hade du läst postsen så hade du förstått att man fick intrycket av att det var någon på resan. Skrev typ som postaren här "ni får vänta tills JAG kommer hem igen för resterande bilder" typ i den stilen åså la snubben upp den bild ni la upp först innan resten av bilderna dök upp.

 

edit: antagligen så kände väl sig killen lite tuffare om han utgav sig för att vara nån på resan då han kanske fick ståfräs över att nån nvg-tard kanske blev lite jelly på honom för att han tror han fick hänga me isi.

 

Aja, enuff. GoT-hets är viktigare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte gåshudsklippet på Jay Z och Alicia Keys live i NYC när dom kör empire state of mind. Det är nån lite mindre koncert. Länk plz. Nu F12...

 

Mvh,

Misdealdur

 

Finns ej kvar på youtube eller så går det inte att kolla från sverige...

 

Försökte kolla på den för någon månad sen och då var den borta pga någon copyright-historia.. Trist då det var ett av de fetaste musik-klippen ever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte gåshudsklippet på Jay Z och Alicia Keys live i NYC när dom kör empire state of mind. Det är nån lite mindre koncert. Länk plz. Nu F12...

 

Mvh,

Misdealdur

 

tycker hennes egna version utan Jay-Z är den bästa:

 

detta liveframträndandet av henne gillades

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alicia keys är så magiskt vacker...

 

dagens crossfitträning var

 

20 pull ups

30 armhävningar

40 situps

50 airsquats

x 5

 

och innan dess en intensiv uppvärmning. sjukt jävla underbar känsla när man känner att man inte har mer energi i kroppen.. så säger man; "fuck it" och bara kör utan att tänka.. känslan efteråt är så guld.

 

heltok.. du kommer att älska crossfit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alicia keys är så magiskt vacker...

 

dagens crossfitträning var

 

20 pull ups

30 armhävningar

40 situps

50 airsquats

x 5

 

och innan dess en intensiv uppvärmning. sjukt jävla underbar känsla när man känner att man inte har mer energi i kroppen.. så säger man; "fuck it" och bara kör utan att tänka.. känslan efteråt är så guld.

 

heltok.. du kommer att älska crossfit

 

http://traningslara.se/crossfit-och-falsk-marknadsforing/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag la inte upp bilderna på min facebook för att han skulle göras narr av på 2+2 iaf.. om ni nu kan tänka er det

 

men jävligt dumt och naivt av alla oss att lägga upp bilder på han här. klart som fan det sprids som en löpeld :/ blir tyvärr nog aldrig något mer av det i framtiden.

 

nu sova av ruset lite mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

m8 jag ska kommentera det här och ska se till att skriva en TL;DR för de som vill läsa och en sammanfattning för de som vill ha det kort. skrev lite igår när jag läste det men fick action sen så vart tvungen att skjuta upp det.

 

ska på träningen snart så ser till att skriva efter det :-)

 

----

 

ganska sick grej har dykt upp atm. en polare som jobbar med personer som har asperger ringde mig för någon dag sedan och undrade om jag ville jobba där ett par gånger. det blir olika saker att göra, olika många timmar per pass. så kan bli en 11h arbetsdag eller 3h. men det är inte många arbetsdagar och man hjälper folk med aspergersyndrom.

 

jag funderar på att göra det trots att det är dåligt betalt. tror det vore en vädigt intressant och lärorik erfarenhet. någon på pf som känner någon med aspergersyndrom?

 

för 8 månader sedan hade jag snapnekat det här.. nu vill jag göra det för erfarenheten.. vad händer :-P

 

---

bilder från teleskopen hubble

 

btw visst är det så att om man tex tror att energin inom en/själen lever vidare och blir en del av universum, så är man troende? visst är inte troende bara att man tror på religion/gud? eller räknas det jag skrev nu som en del av det "övernaturliga"?

 

heltok osv.. vad tror ni blir av med energin inom en?

 

pillars-of-creation-500x384.jpg

 

hs-2006-01-q-xlarge_web-500x500.jpg

 

hs-2009-25-e-xlarge_web-500x597.jpg

 

384666main_ero_stephan_quintet_4x3_1600-1200-500x596.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon på pf som känner någon med aspergersyndrom?

halva forumet har väl det. jag scorear rätt högt på test för det och känner igen mig i många av beskrivningarna. har det inte diagnosticerat men tror jag har mildare form av högfunktionell autism/asperger.

 

jag tycker inte man ska se det som en sjukdom utan mer som att aspar är annorlunda. hade 99% på jorden varit aspar hade de ansett att de 1% som inte var aspar var sjuka.

 

heltok osv.. vad tror ni blir av med energin inom en?

http://en.wikipedia.org/wiki/Future_of_an_expanding_universe#Dark_Era

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

halva forumet har väl det. jag scorear rätt högt på test för det och känner igen mig i många av beskrivningarna. har det inte diagnosticerat men tror jag har mildare form av högfunktionell autism/asperger.

 

jag tycker inte man ska se det som en sjukdom utan mer som att aspar är annorlunda. hade 99% på jorden varit aspar hade de ansett att de 1% som inte var aspar var sjuka.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Future_of_an_expanding_universe#Dark_Era

 

har en kompis som legat på psyke och fått diagnosen. det roliga är att jag har värre symptom =)

 

som heltok säger så är det inte något man ska betrakta som en sjukdom/handikapp. det får ju inte direkt större konsekvenser än vad kulturella skilnnader ger, och inte ser jag muslimer som handikappade ellerhur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin: Låter som ett intressant jobb. Tycker du ska köra. Jag har jobbat på skola med en liten aspergerklass. I samtalen med de här småkillarna fick jag snabbkurser i specialämnen som sportbilar, akvariefiskar och Pokémon. Om jag inte minns helt fel hade väl ulafs gamla db-kompis något liknande lågbetalt jobb när han drog in bra med pengar på pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...