Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

popquee, e du tjej? "pop queen" ?

 

haha verkligen inte:shock:

 

poque var vad jag läste för många år sen ett av de första namnen på poker, jag läste fel och läste popque sen va det nicket upptaget på ngn sajt så blev popquee.

 

(saknar källor men tror det var från herr glimne, var nog det första jag läste. sen kan det ofc vara fel men fel läsning på poque är iaf anledningen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ska göra en återkomst i cs världen.. Tveksamt hur najs de är att lira på laptop dock..

 

jag spelar laptop hemifrån, går galant, bättre än denna ruttna pcn

 

Finns det någon bra Torrent till CSCZ som funkar bra och köra över nätet osv?

 

kostar typ 6$ via steam

 

precis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag ensam om att tycka att det typ är exakt samma sak som 1.6 bara bätre graifk?

Jag tycker rekylen är sjukt äcklig i cz. Kanske är för att jag är van vid 1.6..

 

Var inne och spela lite med er förut och nickade Petter-Niklas Gyllenstånd. he he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu ska jag oo sören bara se klart en film vi kollat på sen ska jag hem se suouthpark dricka en öl, sen ska jag eta med familjen sen ska jag till johan indbrandt och kröka sen ska jag in till stan och träffa astrid och några andrakmpisar och det kommer bli en kanonkvälL! e så sugen!!!!!

 

JAaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold Pre, gillar inte din raise alls.

 

Om inte fold pre, svårt att ducka

 

Håller med er helt och hållet Sören, Johan och Emil.

 

Direkt efter att handen utspelade sig började jag tänka på vad jag kunde ha gjort annorlunda och kom (obv :lol:) fram till att det var en given fold pre. Det jag tänkte på var att nästan alla på bordet sitter med 20bbs och jag har inte sett någon 3betta som bluff. Så vi måste anta att deras 3bets range, speciellt med tanke på att jag varit inaktiv alltid ligger före våran. Så när jag raisar här vinner jag väl bara value från att sno blindsen?

 

Det är här jag gör mitt stora misstag, istället för att se över situationen, så valjde jag att kolla på mina kort. Inte för att AJ är en bra hand, men ja, ni förstår. Om någon 3-bettar mig så kommer jag att folda, så det var en väldigt onödig hand att höja med. De som satt i blindsen när jag höjde knapp och CO var två veka spelare så jag kunde utan tvekan folda AJ och vänta på bättre lägen. För nu på sistone har jag börjat inse att man inte bara ska spela korten i turneringar. Utan har börjat spela så otroligt mycket MOT motståndarens range vilket jag tror är stort ev+.

 

Om jag är helt fel ut så är det bara att hojta till och förklara varför. För jag vill verkligen lära mig och det känns som att jag är på rätt spår nu.

 

 

För som handen är utspelad kan jag inte folda, men samtidigt så ångrar jag mig att jag valde att kolla på handen och INTE situationen. Men man gör ju misstag för att lära sig från dem.

 

Snart klonkar jag en turre!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...