Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Synd att jag lirar Fifa09, och har det på ps2, men uppgradera dig till fifa09??:shock:

 

Aa gör nog det imorgon. Men IRLsucks sa en massa grejer om PES09 som fått mig att tveka :-(. Vet inte vilken jag ska köpa. PES som alltid varit bra förutom 08an som sög hästballe. Eller Fifa09 som alltid varit dålig förutom 08an som var king.

 

Svårt :-(...

 

Btw.. jag ska klonka SM. På tiden att jag klonkar något

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Aa gör nog det imorgon. Men IRLsucks sa en massa grejer om PES09 som fått mig att tveka :-(. Vet inte vilken jag ska köpa. PES som alltid varit bra förutom 08an som sög hästballe. Eller Fifa09 som alltid varit dålig förutom 08an som var king.

 

Svårt :-(...

 

Btw.. jag ska klonka SM. På tiden att jag klonkar något

 

Fifa 08 sög ju hästballen och PES08 fick tjejer på fall, redigera ditt inlägg plzzz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fifa 08 sög ju hästballen och PES08 fick tjejer på fall, redigera ditt inlägg plzzz.

 

Det som är problemet. Vem bryr sig om tjejerna.. här gäller det att få killarna på fall.. dvs mig.. och PES08 fick mig inte på fall :-(

 

 

 

Lägg inte AJ. Jag skulle limpa. Om du inte kan limpa bra så skulle jag minihöja.

 

Limpa bra? Du får gärna utveckla om du inte totallevlar mig?

 

----

 

Månadens första pokersession slutar på 1900 dollar uppåt. Spelade 3999 händer på NL200. När jag slutade sessionen låg jag plus 1901, och det var otroligt tiltande att ha spelat 3999 händer. Så gick ner på NL4 och spelade en hand där där jag squezepushar med T6 och får blixtsyn av AJ. 6 flopp men river J :evil:. Jävla rigg!

 

Hursomhaver hamnar jag i 2-3 intressanta situationer som jag förmodligen kommer att posta. Lyckas dra ut en grinder med 97s mot hans 22 på 28J bräda. Där turn ger mig färgdrag och hålpipa. Han har slagit om flopp varje jävla gång den här sessionen så jag tar syn och han bettar även turn(vilket han alltid gör) och han hade foldEQ så jag ställde in och han blixtsynar. Turn Th. Efter det vart han helt jävla galen och jag plussade 1k mot bara honom. Han hatade mig. 3bettade mig VARJE GÅNG jag höjde. Träffade jag topp par var det bara att dega och få sjuka syner. Sista stora potten sitter båda 200bb djupa och jag smoothsynar med QQ igen. Flopp Q9xss.. han har A3s. Han bett, istället för att göra min standard push pga stackdjupen smoothsynar jag. Turn 9. c/c.. river Ks.. jag bettar hårt.. han synar bara. Starkt att dodga. Borde ha slagit om flopp. Han hade utan tvekan ställt in med tanken att jag skulle folda. Aja... inget att ögra åt saken.

 

Lite tiltande att jag nu -975bb/100 på NL4:evil:. Ska spela upp det senare när jag orkar. Just nu känner jag att jag måste sätta mig på NL4 och grinda tillbaka de 0.78 dollar som jag förlorade. :-(. Får göra det imorgon.

 

Ha det bra gott folk!

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJ handen känns rätt standard för mig.

 

Tycker du det? Jag fick känslan att jag enbart gick efter hur korten såg ut. Vid vidare eftertanke(direkt när jag bustat) kom jag på att jag förvandlat handen in till en onödig bluff. Jag har 20bb vilket räcker gott och väl för att sno blinds mot två veka blinds.

 

Så istället för att spela mina KORT ur en usel position när jag innan flopp bestämt mig för att lägga mig vid 3bet(då även resten av stackarna ligger på 20bb), så kunde jag istället ha spelat SITUATIONEN och väntat en runda innan jag i position kan höja any 2. Sedan har jag ju ingen bråttom direkt. Det är nog vid det här stadiet där tålamod och erfarenhet avgör.

 

Har tänkt på en sak.. vi kallsynar nu AA. Hur dålig/bra är hans kallsyn?

För jag som var inaktiv ett tag(förutom vid knappen) har ju en väldigt tight UTG raiserange. I FIs ögon vågar jag ge mig AQ+, JJ+. Finns det då värde i att kallsyna AA och ta maximal värde som han gjorde nu? Eller ska fi ALLTID 3betta?

 

För det känns som att jag kommer folda ALLT till en 3bet förutom AK och QQ+. Eller så mixar de bättre spelarna upp det genom att 3betta tomt och med nuts i liknande spots?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

geewhiz,, svaret kommer sent men du ska trycka på "return to menu" som i att "ge upp" :) tror det e lvl 2 iaf.

 

jag är så jääääääääävla bakis. cpstört bakis. mitt huvud har en egen puls. måste gå å fixa mat

 

btw, alla som hjälper mej minnas min kväll får 10dollar skickat över stars. men det ska vara efter att jag o calle stack till solidaritet, det innan minns jag. men jag tar även en planlösning på hur ice ser ut och hur fan man tar sej dit, typ tunnelbana och så. det har jag fortf. ingen aning om.

 

btw alla cs-apor jag e så jävla på jag ska döda er (efter att jag själv dött 10 ggr) :D:D

 

jag döredrar cs for the record.

 

peaceeeeeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skumt tyckte jag såg på svs.se att de hade en ny svensk mästare.. men den spelas ju först i november eller... orkar inte kolla upp det där.

 

trodde btw det var söndag, feeeeel

 

Kanske var nån DM mästare de skrev om? DM i Norrland typ var igår, är även ikväll och imorgonkväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...