Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Yes, den var rippad från dig givetvis. Borde såklart ha avslutat med "Mvh, Meta", men du har det tyvärr för bra just nu fotbollsmässigt, att det känns jobbigt att credda dig...

 

Tydligen var HIF riktigt nära att få sålt Rasmus Jönsson igår för absurda 25 miljoner SEK så det kunde ha varit ännu bättre :mrgreen: Det hade varit ett överpris i klass med det på Carroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen var HIF riktigt nära att få sålt Rasmus Jönsson igår för absurda 25 miljoner SEK så det kunde ha varit ännu bättre :mrgreen: Det hade varit ett överpris i klass med det på Carroll.

 

WOW!

 

Hade AIK köpt RJ för 3millar hade man ju fått spader. Sjukt att neka ett sånt bud. Hoppas till gudarna att Bangura inte går i år, och om han gör det så åtminstone 45m...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW!

 

Hade AIK köpt RJ för 3millar hade man ju fått spader. Sjukt att neka ett sånt bud. Hoppas till gudarna att Bangura inte går i år, och om han gör det så åtminstone 45m...

 

Hehe Jeppe Jansson och en till hade tydligen varit hos Schalke 04 i två dagar och slitit. Alla var överens (obv att HIF var överens) men 04 var tvungna att få sålt nån annan tjomme först. Eller ja, HIF har bara bekräftat att det var en klubb i topp 5-liga men lär vara 04.

 

Nästa fönster kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1, magi på högsta nivå. Van Der Sars passning till Rooney, nedtagningen och avslutet. Blev lite tårögd...

 

Sen går Kung Vidic och drar till med sitt livs skott och avgör.

 

Nemanjaaa

He comes from Serbia

He´ll fucking murder ya!!

Underbart :)

 

Låt oss hoppas att Rooney fortsätter leverera nu så har vi förhoppningsvis en rolig vår att se fram emot.

 

U-N-I-T-E-D,

United are the team for me,

With a knick-knack, paddy-whack,

Give a dog a bone,

Why don’t city fuck off home.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att man har flertalet unga spelare i truppen betyder det inte per automatik att man har en ljus framtid. Mikel är kass och resten spelar ju aldrig. Förutom Ramirez och han har knappast rosat marknaden. Men möjligt han har bakomliggande talang, jag passar på just honom pga okunskap :D

 

Lite "lustigt" att ryssen gått ut och sagt att han ska sluta kasta in lika mycket pengar i Chelski och istället slår rekord (eller har de bränt mer innan?) för transfers på en dag. Detta bevisar minst sagt att han inte har tänkt sluta.

 

 

Någon som orkar cliffnotea vad UEFA/FIFA (?) har tänkt sig med den nya regeln om klubbars ekonomi? Att man inte ska kunna backa 700 mille om året osv. Hur hårt är det tänkt att vara och när ska det bli av?

 

Inlägg 25 000 i denna tråd. Du borde ju editera den till något lite sexigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet går även att IRLsucks varit hemma hos Blom i sin penthousevåning på avenyn. Pizzakartonger på golvet överallt. Mitt i allt låg Blom med en laptop magen och lirade nosebleednivåer med touchpad, och smög fram flopparna med handen. Tror ingen fattar. IRLsucks berättade också en ganska rolig historia om hur Blom blivit hustlad av dom som renoverade lägenheten. Nånting om att "golvet var snett" så att dom måste bygga om för 200k. En axelryckning för Blom tydligen. IRLsucks får gärna fylla i om jag uppfattat någonting fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet går även att IRLsucks varit hemma hos Blom i sin penthousevåning på avenyn. Pizzakartonger på golvet överallt. Mitt i allt låg Blom med en laptop magen och lirade nosebleednivåer med touchpad, och smög fram flopparna med handen. Tror ingen fattar. IRLsucks berättade också en ganska rolig historia om hur Blom blivit hustlad av dom som renoverade lägenheten. Nånting om att "golvet var snett" så att dom måste bygga om för 200k. En axelryckning för Blom tydligen. IRLsucks får gärna fylla i om jag uppfattat någonting fel...

 

Guld...

 

Nån annan med storys kring Blom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRLsucks Blomanekdoter var höjdpunkten av barcaresan imo! :)

 

Mina top3 var förmodligen:

 

FriSoren på tramadol...

 

Eller när livebill mystiskt försvann ur lägenheten, och när han kom hem 5 timmar senare påstod sig ha varit på promenad...

 

Eller efter en utekväll och vi samlades för efterfest på balkongen, och Eblinho matade på om allt och inget. IRLgarvet fann inga gränser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina top3 var förmodligen:

 

FriSoren på tramadol...

 

Eller när livebill mystiskt försvann ur lägenheten, och när han kom hem 5 timmar senare påstod sig ha varit på promenad...

 

Eller efter en utekväll och vi samlades för efterfest på balkongen, och Eblinho & kroon matade på om allt och inget. IRLgarvet fann inga gränser...

 

ramlade bokstavligt talat av stolen fler gånger av skratt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...