Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

1. Newcastle - Arsenal 2

1. Newcastle - Arsenal 4-4

hahahahahhahahahhahahahhahahaahhahahahahahhahahahaahhaahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaahhahahahahahahahhahahahahahahaah

 

2. Aston V. - Fulham 1 X

3. Everton - Blackpool 1

4. Manch.C - West Brom 1

5. Tottenham - Bolton 1 X

6. Wigan - Blackburn 1 X

7. Burnley - Norwich 1 2

8. Nottingh. - Watford 1 2

9. Crystal P - Middlesbr 1 X

10. Leeds - Coventry 1 X

11. Leicester - Barnsley 1 X

12. Portsmo. - Derby 1 X

13. Scunthorp - Hull 1 X 2

 

Edit: Första gången någonsin i PL ett lag tappar en 4-0ledning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fittan vad bra Meireles och Lucas var idag. Även Kuyt och hela backlinjen ska ha en stor jävla eloge. En perfekt genomförd match. Trodde inte i min vildaste fantasi att detta kunde hända. Så vidrigt lyrisk över att Liverpool äntligen är ATH för året både spel, moral och framtidsmässigt. Kan Cole hitta formen, Carroll bli skadefri och Suarez få lite speltid kan detta bli hur bra som helst. Helt plötsligt lever chansen till att spela CL nästa år. Då vet man...

 

Mvh,

4 raka, pepparkaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fittan vad bra Meireles och Lucas var idag. Även Kuyt och hela backlinjen ska ha en stor jävla eloge. En perfekt genomförd match. Trodde inte i min vildaste fantasi att detta kunde hända. Så vidrigt lyrisk över att Liverpool äntligen är ATH för året både spel, moral och framtidsmässigt. Kan Cole hitta formen, Carroll bli skadefri och Suarez få lite speltid kan detta bli hur bra som helst. Helt plötsligt lever chansen till att spela CL nästa år. Då vet man...

 

Mvh,

4 raka, pepparkaka

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fittan vad bra Meireles och Lucas var idag. Även Kuyt och hela backlinjen ska ha en stor jävla eloge. En perfekt genomförd match. Trodde inte i min vildaste fantasi att detta kunde hända. Så vidrigt lyrisk över att Liverpool äntligen är ATH för året både spel, moral och framtidsmässigt. Kan Cole hitta formen, Carroll bli skadefri och Suarez få lite speltid kan detta bli hur bra som helst. Helt plötsligt lever chansen till att spela CL nästa år. Då vet man...

 

Mvh,

4 raka, pepparkaka

 

Du glömde Agger. Stod för matchens prestation IMO. Precis precis före Maxis målkänsla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld!

 

Shahin säger:

så kallt

första gången jag drog till naprapaten

trodde inte jag skulle behöva ta av byxorna

så fick man en tjej

hade en yoghurthfläck på kallingarna

märkte det direkt när jag tog av mig byxorna

såg obv inte ut som yoghurt

bara att be till gudarna att hon dogdade fläcken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld!

 

Shahin säger:

så kallt

första gången jag drog till naprapaten

trodde inte jag skulle behöva ta av byxorna

så fick man en tjej

hade en yoghurthfläck på kallingarna

märkte det direkt när jag tog av mig byxorna

såg obv inte ut som yoghurt

bara att be till gudarna att hon dogdade fläcken :)

 

HAHA...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard Shahin imo :)

 

Also, jag har full förståelse för hur man kan få yoghurtfläck på kallingarna när man är iranier. Been there sas.

 

haha ja.. ta en skön dusch efter grinden, sätta sig med benen på skrivbordet... ja då kan det gå snett... känslan av hopplöshet var fan total när jag tog av byxorna och bara; "fuck.. på mina röda kallingar också. finns ingen chans att hon inte ser det" :rolleyes:.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då hade jag nog hellre sagt rakt ut

 

"oj.. ok, nu måste du tro mej när jag säger att fläcken på mina kallingar e yoghurt och inget annat" så man liksom avdramatiserar situationen. för det var ju yoghurt så varför inte säga det!

 

yoghurt e f.ö blä.

 

synd att man inte kunde lajka inlägg på pf då hade mitt yoghurt e blä fått 30 likes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då hade jag nog hellre sagt rakt ut

 

"oj.. ok, nu måste du tro mej när jag säger att fläcken på mina kallingar e yoghurt och inget annat" så man liksom avdramatiserar situationen. för det var ju yoghurt så varför inte säga det!

 

yoghurt e f.ö blä.

 

synd att man inte kunde lajka inlägg på pf då hade mitt yoghurt e blä fått 30 likes

 

ne alltså var inte sådär "SHEEET JAG MÅSTE TA BORT DEN NUNUUNNU"-fläck.. utan var mer en; "ok en klar men liten yoghurtfläck.. hur ska hon koppla till att det är yoghurt?"-fläck typ av fläck.

 

jorå.. köper färdiga musli med vaniljyoghurt i sleven.. vidrigt gott och man kunnat like så hade minst 60 likeat det mååårten!

 

martin mutumba är kung! ska bli så jävla kul nu när allsvenskan drar igång igen :mrgreen:!

 

edit: vilken jävla kalle anka nivå på partypokers WPT update. ville följa jocke och får i inlägget om hur han bustar få läsa att motståndaren ser ut som cristiano ronaldo och att han skrek "nej" när ett A kom på turn för att sen skrika "Ja!" när river kommer en sexa. det kan ju inte vara std med en extremt otydlig update med 17-18 personer kvar i en wpt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...