Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Så du såg 7 säsonger av något du tyckte sög?

 

std för mej.

 

om man inte ser det man säger suger kan man ju inte säga att det sög. typ som alla som hejtar på office us efter att ha sett säsong 1.

 

tar alltid o grindar mej igenom en massa helveten bara för att kunna stå för min åsikt

 

mvh

sett en säsong av glee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ä snygg

 

Grym avatar! Ska dock ta en ny bild åt dig där den inte är nygjord och helt josa runt om shärten.

Btw, förslag på något mer du vill göra på "din del" av världens vackraste rooooompa? Berätta för pappa Kimtown!

 

Editsson: Kan tänka mig en djungelbakgrund eller liknande typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen ut ur garderoben! Good for you! 8-)

 

kom nog ut ur garderoben när jag gick ut med att jag tittar på "dancing with the stars" och "so you think u can dance" :)

 

spooooileeeerrrr...

 

Man hinner ju inte med alla serier man följer. Eller jag gör inte iaf :P

 

Meh det är ju ingen nyhet direkt. De gick ju ut med det för typ ett par månader sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger officerarna (NickeNyFiken) om transferactionen sista dagen?

 

Fernandofsarkgjerogherohnreijhnrdiheriojhetijhmrtjrtjmrtjmhjmrjmjmjrt

hjiojrtjmhrtjmhtikrjhmrtjhrtjhmrtjhiktjhmjhmjhjtmhTorres

 

Sådär har jag känt hela dagen på ett ungefär. Vet dock inte vad jag ska tycka nu. Jag förstår ju Torres till 100%, men sen kanske jag ifrågasätter valet av lag. Hade hellre sett han gå till en annan liga givetvis. Är väldigt nöjd över att Liverpool agerar iaf. Jätteöverpriset på Big Andy kan man säga sitt om, men samtidigt är han ung, engelsman och kommer troligtvis göra nytta. Det känns ju som att både han och Suarez kan spotta in en boll eller två. Liverpool har sig själva att skylla, och presterar man inte så försvinner tillslut världsspelare som Torres, Alonso och Mascherano. bara att bita i det sura äpplet. Den här säsongen är redan förstörd, så att Torres går nu och inte i sommar är för mig lite skitsamma. Lika bra att börja på ny kula redan nu sas. YNWA!

 

Gällande nordic light så hade det givetvis varit en pisskul grej. Riktigt sugen faktiskt, men i slutändan kliver jag nog. Är i Thailand större delen av månaden och tänkte semilockdowna tills jag åker. Nån måtta får det vara osv. Om jag känner mig själv rätt är en sån där resa ett enda stort hål...

 

Och givetvis stort grattis till vinsten igår Snusarn, även om det förmodligen känns som att snubbla på målsnöret...

 

Mvh,

Dietmar Hamann

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fernandofsarkgjerogherohnreijhnrdiheriojhetijhmrtjrtjmrtjmhjmrjmjmjrt

hjiojrtjmhrtjmhtikrjhmrtjhrtjhmrtjhiktjhmjhmjhjtmhTorres

 

Sådär har jag känt hela dagen på ett ungefär. Vet dock inte vad jag ska tycka nu. Jag förstår ju Torres till 100%, men sen kanske jag ifrågasätter valet av lag. Hade hellre sett han gå till en annan liga givetvis. Är väldigt nöjd över att Liverpool agerar iaf. Jätteöverpriset på Big Andy kan man säga sitt om, men samtidigt är han ung, engelsman och kommer troligtvis göra nytta. Det känns ju som att både han och Suarez kan spotta in en boll eller två. Liverpool har sig själva att skylla, och presterar man inte så försvinner tillslut världsspelare som Torres, Alonso och Mascherano. bara att bita i det sura äpplet. Den här säsongen är redan förstörd, så att Torres går nu och inte i sommar är för mig lite skitsamma. Lika bra att börja på ny kula redan nu sas. YMCA!

 

Gällande nordic light så hade det givetvis varit en pisskul grej. Riktigt sugen faktiskt, men i slutändan kliver jag nog. Är i Thailand större delen av månaden och tänkte semilockdowna tills jag åker. Nån måtta får det vara osv. Om jag känner mig själv rätt är en sån där resa ett enda stort hål...

 

Och givetvis stort grattis till vinsten igår Snusarn, även om det förmodligen känns som att snubbla på målsnöret...

 

Mvh,

Dietmar Hamann

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torres gör rätt som går, Liverpool kommer inte vinna några titlar på länge om dom inte börjar handla ordentligt. Och Chelsea är redan stabila där uppe, även fast senaste resultaten är under all kritik.

 

Men Torres "svek" är ingen jämfört med Carrolls. Inte på långa vägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torres gör rätt som går, Liverpool kommer inte vinna några titlar på länge om dom inte börjar handla ordentligt. Och Chelsea är redan stabila där uppe, även fast senaste resultaten är under all kritik.

 

Men Torres "svek" är ingen jämfört med Carrolls. Inte på långa vägar.

 

Absolut. Jag förstår Torres till 100%. Han hör hemma i Champions League, och kan han inte spela där för Liverpool, så är det givetvis rätt att gå när Chelsea knackar på dörren. Trots hans snack om klubbhjärta hit o dit, har jag av erfarenhet alltid tagit det med en nypa salt när det kommer från en spanjor, eller annan utlänning för den delen också. Ska bli riktigt intressant att se hur reaktionerna blir under helgens möte mellan Chelsea och Liverpool...

 

Vet inte så mycket om Big Andys bakgrund i Newcastle, men av det jag läst så är det givetvis ett enormt svek. Liverpool är givetvis alltid en attraktiv klubb sett till deras historia och ambitioner, men det täcker nog kanske inte sveket....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför Torres går till Chelsea, det är också en klubb på dekis. Snittåldern i deras startelva är väldigt hög och de har inget som kommer underifrån. Sen verkar Ryssen inte vilja stoppa in mycket mer pengar.

 

Bryr mig för övrigt inte speciellt mycket över att Torres lämnar. Grining jävel som jag totalt tappa respekten för i VM med sin vidriga filmning. Nu har 'pool tyvärr fått en ny filmare som jag inte kan förstå hur de kan betala €26M för. Han har gjort många mål i en usel liga som inte är mycket bättre än danska. Förstår inte värvningen av Carroll heller, visst han är en intressant spelare, men £35M? :S Det behövs mittfältare och backar, så köps det två anfallare. :(

 

Bara hoppas man vaknar upp och ser att Adam blivit värvad! Fast det är givetvis en önskedröm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför Torres går till Chelsea, det är också en klubb på dekis. Snittåldern i deras startelva är väldigt hög och de har inget som kommer underifrån. Sen verkar Ryssen inte vilja stoppa in mycket mer pengar.

 

Bryr mig för övrigt inte speciellt mycket över att Torres lämnar. Grining jävel som jag totalt tappa respekten för i VM med sin vidriga filmning. Nu har 'pool tyvärr fått en ny filmare som jag inte kan förstå hur de kan betala €26M för. Han har gjort många mål i en usel liga som inte är mycket bättre än danska. Förstår inte värvningen av Carroll heller, visst han är en intressant spelare, men £35M? :S Det behövs mittfältare och backar, så köps det två anfallare. :(

 

Bara hoppas man vaknar upp och ser att Adam blivit värvad! Fast det är givetvis en önskedröm.

 

Wawawiah, större underskattning av Chelsea har jag aldrig hört.

 

Pool har två spelare som platsar i Chelsea, den ena är Gerrard, och den andra är eventuellt Glen J.

På precis alla andra positioner är det inte ens nära. Så det är ju inte alls sjukt att han vill dit.

 

Sen vet jag inte hur mycket du vill ha underifrån men under 24 har vi ändå Mikel, Ramires o Luiz och under 20 har vi McEachran(17), Kakuta(19) o Bruma(19) som är jättetalanger. Säker på att det köps in när resten blir äldre men är ju inget riktigt panikläge än om deras utveckling sker som den ska.

 

Utöver Torres har Liverpools anfallare (Ngog, Jovanovic) kombinerat för 2 mål 24 matcher in i säsongen. Är väl tillräckligt dåligt snitt för o prioritera anfallare framför backar o mittfältare i transferfönstret?

 

 

Ryssen spenderade 700+ mille på ett januarifönster, om inte det är o stoppa in pengar vet jag inte vad som är det. Han kommer köpa sålänge han är där för han kommer inte ha så roligt med laget om det går dåligt.

 

Vi har inte samma djup som för 3 år sen men det är inte riktigt Åtvidabergs FF som Torres kommit till (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att man har flertalet unga spelare i truppen betyder det inte per automatik att man har en ljus framtid. Mikel är kass och resten spelar ju aldrig. Förutom Ramirez och han har knappast rosat marknaden. Men möjligt han har bakomliggande talang, jag passar på just honom pga okunskap :D

 

Lite "lustigt" att ryssen gått ut och sagt att han ska sluta kasta in lika mycket pengar i Chelski och istället slår rekord (eller har de bränt mer innan?) för transfers på en dag. Detta bevisar minst sagt att han inte har tänkt sluta.

 

 

Någon som orkar cliffnotea vad UEFA/FIFA (?) har tänkt sig med den nya regeln om klubbars ekonomi? Att man inte ska kunna backa 700 mille om året osv. Hur hårt är det tänkt att vara och när ska det bli av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...