Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag kom också på en grej igår. Åt på Akki sushi för första gången på ett halvår typ. När man klampar in på stället står givetvis södermalms största loldog shahin baharbag där. Blev en mycket trevligare middag än väntat. Fick dock hjälpa honom att ta upp sin väska från golvet då det var en omöjlighet för honom pga träningsvärk från crossfit...

 

Gick förbi Scandic Malmen också för att kolla om min tjocktröja jag söp bort där dagen innan fanns kvar. Det fanns den. Hurra...

 

Edit: GSOP Bukarest inställt shahin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

ok WTF på den där fågeln.

 

om jag beställer nåt idag (igår natt) så man får ett sms att det skickats iväg å så, betyder det att jag får grejerna först på måndag ändå? alltså, det finns ingen chans att jag kan hämta ut det imorgon va? någon som vet hur det här med vardagar och helger och post fungerar?

 

Posten kommer inte leverera din uppblåsbara barbara i helgen nej. Måndag om du har tur :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom också på en grej igår. Åt på Akki sushi för första gången på ett halvår typ. När man klampar in på stället står givetvis södermalms största loldog shahin baharbag där. Blev en mycket trevligare middag än väntat. Fick dock hjälpa honom att ta upp sin väska från golvet då det var en omöjlighet för honom pga träningsvärk från crossfit...

 

Gick förbi Scandic Malmen också för att kolla om min tjocktröja jag söp bort där dagen innan fanns kvar. Det fanns den. Hurra...

 

Edit: GSOP Bukarest inställt shahin...

 

jaaaaaaaaaaaaa!

 

då kan jag stanna hemma och grinda :mrgreen: var inte direkt överförtjust i tanken att åka till rumänien. får hoppas att det blir IPT Malta eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...