Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

ne alltså var inte sådär "SHEEET JAG MÅSTE TA BORT DEN NUNUUNNU"-fläck.. utan var mer en; "ok en klar men liten yoghurtfläck.. hur ska hon koppla till att det är yoghurt?"-fläck typ av fläck.

 

Haha, det spelar ingen roll hur fläcken ser ut. Jag vet hur jag kopplat det hela... :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan hävda tills du dör att de är yoghurt. Ingen människa skulle någonsin tro dig då de är 272817 ggr troligare att du är en liten konstig filur som sitter o byxcummar på bussen pga erotiska tankar om tjejen i sätet bredvid än att du intar yoghurt naken.

 

Vi cummar på ett genomsnitt säkert 2 ggr på ett dygn , odds du spiller yoghurt en dag på fillingarna like... 1/150,000 (äta yoghurt e högodsare i sig sen fills sen spilla o dessutom ignoren på de "hihi ser ut som cum rester nu när jag torkat upp de i leave it", ännu mindre faktiskt glömma !) ? Sorry bro its just math

 

Trösten är dock att du lär inte vara den konstigaste hon möter denna månad så på nån vecka så har hon nåt annat sjukt att prata me sina kollegor om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nånstans under denna trötta vinterperiod, man faktiskt kan köpa sig ett par schyssta shorts? Åker till Thailand på söndag och kom på att jag typ inte har några. Känns som att leta efter en nål i en höstack...

 

 

Dilbas bidrag i melodifestivalen. Heja givetvis...

 

http://svtplay.se/v/2318081/melodifestivalen/dilba_-_try_again?sb,k151375,1,f,-1

 

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan hävda tills du dör att de är yoghurt. Ingen människa skulle någonsin tro dig då de är 272817 ggr troligare att du är en liten konstig filur som sitter o byxcummar på bussen pga erotiska tankar om tjejen i sätet bredvid än att du intar yoghurt naken.

 

Vi cummar på ett genomsnitt säkert 2 ggr på ett dygn , odds du spiller yoghurt en dag på fillingarna like... 1/150,000 (äta yoghurt e högodsare i sig sen fills sen spilla o dessutom ignoren på de "hihi ser ut som cum rester nu när jag torkat upp de i leave it", ännu mindre faktiskt glömma !) ? Sorry bro its just math

 

Trösten är dock att du lär inte vara den konstigaste hon möter denna månad så på nån vecka så har hon nåt annat sjukt att prata me sina kollegor om.

 

hehe fattar exakt hur du menar och finns väl inte mer att säga än att shit happens :-P. åt ju 2-3 musli med vaniljyoghurt mini meal pack per dag när det väl ville sig, oftast kollandes på serie eller annat i samma ställning och öppnade man paketet slarvigt så kunde det flyga iväg yoghurt. det som hör till historian är att jag ett tag bara kunde plussa i kallingarna.. så ja... det är väl mer troligt att man byxcummar på bussen :lol:

 

jag vet ju dock hur den såg ut och den var liten nog för att jag inte skulle märka det i första taget och såg inte ut som en fläckfläck. fackar storyn lite men dä luncht.

 

sjuk feelgood låt. ska lyssna på den här låten varje dag när jag ruschar nästa gång :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nånstans under denna trötta vinterperiod, man faktiskt kan köpa sig ett par schyssta shorts? Åker till Thailand på söndag och kom på att jag typ inte har några. Känns som att leta efter en nål i en höstack...

 

 

Dilbas bidrag i melodifestivalen. Heja givetvis...

 

http://svtplay.se/v/2318081/melodifestivalen/dilba_-_try_again?sb,k151375,1,f,-1

 

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

 

"Man"(dvs AIK) förlorar ingenting. De som däremot tecknar sig för aktier förorar pengar om företaget alltid blöder de nya pengarna som mommer in.

 

Edit: Kostnaderna för att göra nyemissionen förlorar man ju iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nånstans under denna trötta vinterperiod, man faktiskt kan köpa sig ett par schyssta shorts? Åker till Thailand på söndag och kom på att jag typ inte har några. Känns som att leta efter en nål i en höstack...

 

 

 

Känns väl givet att spara det köpet till thai?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nånstans under denna trötta vinterperiod, man faktiskt kan köpa sig ett par schyssta shorts? Å

 

http://www.stayhard.se/Product.aspx?productID=42923&categoryId=2222&gclid=CMGgv9W9-KYCFQSEDgodUE5LAw

 

http://uk.quiksilver-store.com/en/products/Men/Boardshorts/RIETVELD-_KGMBS014-20345.html?color=WHT

Nice med ficka sådär ju...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

 

Vad tror du vi kan förvänta oss av AIK resultatmässigt i år. En 7e 8e plats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

 

Man erbjuder allmänheten att teckna aktier och på så sätt ökas aktiekapitalet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vadå det e väl std att "cumma" minst 2 gånger om dagen i snitt?

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ejakulation

finns en frän film där också till höger

"ladda ner film"

 

då föredrar jag bilden som e på danska sidan:

 

http://da.wikipedia.org/wiki/Udl%C3%B8sning

 

edit: afrikaansexemplet e inte helt fel det heller

http://af.wikipedia.org/wiki/Ejakulasie

 

såhär ser det ju ut när en ukrainare kommer

 

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Ejaculation_Educational_Demonstration.OGG

 

HAHAHAH men spaggarna kommer mest

 

http://it.wikipedia.org/wiki/Eiaculazione

 

 

åttonde editen:

 

hahaha killerwolf gillar nog denna, den finska "pre-cummen"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Siemensy%C3%B6ksy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Ty för tips, seriösa som oseriösa, men vågar tyvärr inte chansa på att köpa, då frakten förmodligen tar för lång tid. Åker ju redan på söndag. Dom flesta affärer var givetvis busto, vad gällde shortstacks, men hittade faktiskt ett par perfekta från Velour...

 

F.ö fattar jag inte det här med nyemission. Varje gång AIK är i skiten gör man en nyemission och får in sjuka summor pengar. Denna gången fick man in 20millar. Vad förlorar man på att göra en sådan?

 

Vad tror du vi kan förvänta oss av AIK resultatmässigt i år. En 7e 8e plats?

 

Jag som kanske är den största pessimisten när det gäller AIK(mestadels vad gäller fotbollen), är faktiskt positivt inställd inför säsongen. Man har gjort sig av med grinollar och träben, med höga löner som Flavio, Goran och Maanoja, och samtidigt värvat smart efter plånboken med köp som Bangura den andre, Mutumba och Milosevic. Kan man även knyta åt sig Guidetti eller Slavkovski ser helt plötsligt offensiven ut att lösa sig, förutsatt att man inte tappar Bangura den förste. Markus Jonsson och Ivan Obolo surras det ganska friskt om, men Ivan kommer iaf, oavsett rykten inte att anlända innan säsongen börjar, utan i sommar om turgudarna är med oss(det är dom givetvis aldrig). Blir jag ultrasågad av "mina egna" om jag tror på top4? Kom och ta oss, vi har bomber osv...

 

Man erbjuder allmänheten att teckna aktier och på så sätt ökas aktiekapitalet

 

"Man"(dvs AIK) förlorar ingenting. De som däremot tecknar sig för aktier förorar pengar om företaget alltid blöder de nya pengarna som mommer in.

 

Edit: Kostnaderna för att göra nyemissionen förlorar man ju iofs.

 

Okej, så indirekt så köper man kanske världens sämsta aktier, och ger AIK massa pengar. Kan ju inte finnas någon människa, som investerat en krona av dessa 20miljoner man fick in under nyemissionen, som förväntas göra en profit. AIK, bajen och nu även dif, rekordbackar ju var och varannat år, och nåt annat än ekonomisk kris kommer har man ju inte hört talas om sen vikingatiden. Extremt dåligt skötta klubbar, med överbetalda spelare(vilket givetvis inte är deras fel utan i grund och botten klubbarna själva som satt löneribban för högt från början) och massa annat skit. På något sätt älskar man trots allt krisstämpeln man alltid kommer att befinna sig i. Finns ju ingen charm i att ha guld och gröna skogar jämt o ständigt. Och så dricker han en sjuttis o kör hem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow såg denna nyss i en reklam...

 

 

det e svenskar oxå. så sjukt

 

hahahaha minigolf frustrationen är fan inte nådig. det klockrena är att han säger; "jag blir så jäävla..." sen åker hon i backen. den blir roligare desto fler gånger man kollar på den :lol:

 

chids... busiga, skriker, sparkar ALLTID på stolen framför sig när man åker flygplan (varför? varför sparkar man? det finns fan ingen förklaring för det)... sen springer dom iväg mitt i en basketmatch och BEMMMM.... roligt även hur alla håller för huvudet

 

edit: ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sexyterran, har lagt ner att vara seriös på pf.nu, man hamnar bara i hetsiga diskussioner med filurer som är ännu sämre än en själv på att ge sig, oavsett om man har rätt eller fel och jag är otroligt dålig på vika mig, lever lite efter devisen att jag skall hävda min idioti tills han tror på skiten.

 

Så svammel e min gebit numera, eller halvhjärtade försök till seriositet när folk inte riktigt vet om man bara sjukar sig eller inte, så slipper man påhopp ändå :)

 

Angående cumma, onnen en gång om dagen är ju hälsosamt håller doktorn borta(eller var det äpplen?) , och du får räkna med en sädestömning minst varannan natt också som är rätt så jäkla ofrivillig--- Sånt får ju en o undra hur porrstjärnorna amassar såna jävla mängder på fejjorna när man själv övertygar frugan så blire ju bara en liten skvätt, kanske måste dra ner på onnandet o tima nattejakulationerna? hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...