Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

"Jag är som sagt Izy och tänkte hoppa in på ett hörn i den här dagboken då det alltid kan vara skönt att skriva av sig.

Jag har spelat alla möjliga nivåer genom åren, både low o highstakes men har på senare dar fått ta mig i kragen p.g.a. allt för många gulningar, lol.

Jag spelade nyss för prostaker om någon vet vad det är men står nu på egna ben och spelar NL200 på B2B.

Har spelat en del live, bl.a. EPT dortmund, men är en onlinespelare då jag typ aldrig plussat live.

 

Jag kommer posta en del händer och sådär här tänkte jag och hoppas kunna få lite feedback.

 

Jaja! Grind som sagt!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

R Kelly är inte bara en baller, han är en pimp baller. Säger jag baller IRL så säger jag hellre pimp baller, bättre ord.

 

Han gillar att pissa på brudar och what not, klart han steker :-)

 

So i order one bottle then i fuck with one model, then i order more bottles now i got more models..

 

Kan väl varit en av dom bättre signaturer jag sett på pf.

 

mårten betalade väl över tusen kr för att få höra det på rhodos om jag inte är helt ute och cyklar :-P

 

btw, är inte det sjukt att det fanns en WPT bad boys of poker? om ni hade blivit tvungna att välja sex spelare från PF att ha med i pokerforums egna bad boys of poker ft, vilka hade ni valt? motivera gärna!

 

jag hade valt.

 

Supetequila: kör bra med anekdoter och är rolig men kan dra fram bad boyen inom sig när han vill.

Leooo - har imagen att vara med och kan spela bort med sina rim.

Slaktavfall - vet inte så mycket om slaktis än att han är kung. kan tänka mig att ha honom vid bordet som provokatör, säker på att han vet hur man trycker på rätt knappar för att få igång folk. alltid med ett leende givetvis vilket jag vet att sören kommer störa sig på.

Frisören - har den där nonchalanta bad boy "jag kan dricka mig vidrigt full och backa men skiter i det för att jag är vidrigt rik" auran som ger honom en plats vid bordet. tror som sagt även att slaktis kan trycka på sörens knappar.

Starsonmars - försvarar sig själv när folk säger åt honom att det han gör är fel.

 

arg åskådare: Emilio. tror att emilio hade fått många varning på ft men i railen är han safe. säker på att emilio är en person som tillsammans med slaktavfall och supertequila kan få starsonmars att bjuda på en ordentlig show.

 

kommentatorer: imfromsweden och nebbis: kan bli en matchen i matchen situation där nebbis efter flera diskussioner får nog, ryter till att programmet är oproffsigt och att ifs itne kan något om poker. när han stormat ut ur studion så ler ifs och konstaterar att han minsann hade rätt. under diskussionen hade han nämligen skapat en tråd på 2+2 där amerikanarna sagt att nebbis har ett svagt psyke vilket ifs kan exploita hu.

 

 

jag hade betalat för att få se det finalbordet !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deltar nog inte. För mycket meck att styra upp ett lag osv. Vet inte om jag stödjer 64raders heller...

 

Orka styra upp lag, det är bara o göra ett 64 raderssystem o lämna in så är du med autmatiskt, sen är ju inte 64 raders så kul men man kan ju göra ett dyrare vid sidan av. Tråkmånz imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka styra upp lag, det är bara o göra ett 64 raderssystem o lämna in så är du med autmatiskt, sen är ju inte 64 raders så kul men man kan ju göra ett dyrare vid sidan av. Tråkmånz imo.

 

Ja just det. Hade obv glömt att man kunde delta själv. Bara spelat i lag förut, men givetvis räknas ens enga rad också. Hjärnan funkar obv inte som den ska idag. Ska isåfall givetvis delta. Bolaget lägger dock in ett större tips som vanligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja just det. Hade obv glömt att man kunde delta själv. Bara spelat i lag förut, men givetvis räknas ens enga rad också. Hjärnan funkar obv inte som den ska idag. Ska isåfall givetvis delta. Bolaget lägger dock in ett större tips som vanligt...

 

Glöm inte spelkortet.

 

Mvh,

Svenska spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni hade blivit tvungna att välja sex spelare från PF att ha med i pokerforums egna bad boys of poker ft, vilka hade ni valt? motivera gärna!

 

Jag kliver o lämnar min plats åt Staahla. Motivationen är helt enkelt att han är en skön, dekadent, försupen, vild och härlig spelare. Hans preflopraise på CC.s 10-10 bord med 35-40x har många gånger satt skräck i nitarna.

 

Sen tycker jag Jim-J eller va han heter, alkisen som hamnade i finkan i Finland för han hade skrikit bomb på flyget bör va med på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

delar lag med pk och pappapoker i tips-sm. Utmana oss!

 

Hojta till tidigare nästa år så kör vi sidebets. hade lätt kunnat dra ihop ett elitlag med sexyterran +...

 

Bolagets tips:

 

1. Newcastle - Arsenal 2

2. Aston V. - Fulham 1 X

3. Everton - Blackpool 1

4. Manch.C - West Brom 1

5. Tottenham - Bolton 1 X

6. Wigan - Blackburn 1 X

7. Burnley - Norwich 1 2

8. Nottingh. - Watford 1 2

9. Crystal P - Middlesbr 1 X

10. Leeds - Coventry 1 X

11. Leicester - Barnsley 1 X

12. Portsmo. - Derby 1 X

13. Scunthorp - Hull 1 X 2

 

Tips-SM:

 

1. Newcastle - Arsenal 2

2. Aston V. - Fulham 1 X

3. Everton - Blackpool 1 X

4. Manch.C - West Brom 1

5. Tottenham - Bolton 1 X

6. Wigan - Blackburn X

7. Burnley - Norwich 1

8. Nottingh. - Watford 1

9. Crystal P - Middlesbr 1

10. Leeds - Coventry 1 2

11. Leicester - Barnsley 1 2

12. Portsmo. - Derby 1 X

13. Scunthorp - Hull 1

 

Edit: Visst är jag med i SM om jag bara lägger en 64raders online? Jag behöver väl inte regga mig på nåt annat vis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Newcastle - Arsenal 2

2. Aston V. - Fulham 1 X

3. Everton - Blackpool 1 X

4. Manch.C - West Brom 1

5. Tottenham - Bolton 1

6. Wigan - Blackburn 1 X 2

7. Burnley - Norwich 1 X 2

8. Nottingh. - Watford 1 X

9. Crystal P - Middlesbr 1 X

10. Leeds - Coventry 1 X

11. Leicester - Barnsley 1

12. Portsmo. - Derby 1 X

13. Scunthorp - Hull 1 X 2

 

ifall du vill ha rätt rad....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

med också obv.

trist öppning för arsenal

 

 

edit

hade nog gått hem som newcastlesupporter nu

 

Håller Anders uppdaterad via hans wall på Facebook. Inte för att jag tror att han missar matchen bara för att han är i Australien, utan enbart för att det är skoj :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...