el_kryddo Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Lagerbäck är hjärndöd - det spelar liksom ingen roll vad nån säger. ban ffs. EDIT: insåg inte först att du levlade. Citera
Crappy Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 det pinsamma e daniel andersson. Resten har han säkert en bra förklaring till. Han spelar för fan i mff. HERREGUD ASSÅ!!! Bäst på plan? Iofs anser jag han vara sveriges mest överskattade spelare Citera
KingCosmoKramer Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 lol @ alla som tyckte Daniel Andersson var bra. Han gjorde sitt defensiva jobb, ABSOLUT INGET MER. Citera
Bluwajt Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Orgasm. Fy fan vad gott. Känns så bra nu Citera
papiPope Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 lol @ alla som tyckte Daniel Andersson var bra. lol @ alla som tyckte han var dålig. gör en film eller nått och bevisa att han inte höll måttet plz. Som jag skrev i sportbettingtråden så är Grekland överskattat, för deras resultat i kvalet var inte så imponerande när dom hade lag som Turkiet, Norge, Ungern mfl. Citera
demimonde Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 lol @ alla som tyckte Daniel Andersson var bra.Han gjorde sitt defensiva jobb, ABSOLUT INGET MER. men DU Jojje2k ( sidledsgrafaren)....När ska du sköta ditt jobb?... Vem saknade Linderoth?(Dawwe).. Citera
KingCosmoKramer Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 hint: Ja det var tjo ja det var tjim det var kongo-kim Citera
demimonde Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 hint: Ja det var tjo ja det var tjim det var kongo-kim nä det var.... a goooooal, a goaaaal a gooooal agoooollll, el genio, el genio zlatan, zlatan ibrahimovic Citera
honest99 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Vet inte vad som känns skönast.. Att Sverige vann eller att Greklands tråktaktik inte gick hem.. Sveriges taktik är ju inte alls tråkig. Citera
Macroman Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 lol @ alla som tyckte Daniel Andersson var bra.Han gjorde sitt defensiva jobb, ABSOLUT INGET MER. lol @ alla som inte kan något om fotboll men envisas med att pladdra rakt ut i tomma luften. Citera
papiPope Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Cosmo, Andersson är ju uttagen som defmitt så han gjorde det han skulle helt klart godkänt. Sverige har 2 anfallare, 3 mittfältare och 2 ytterbackar som ska sköta det offensiva. Citera
affe2000 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Cosmo, Andersson är ju uttagen som defmitt så han gjorde det han skulle helt klart godkänt. Sverige har 2 anfallare, 3 mittfältare och 2 ytterbackar som ska sköta det offensiva. Fast det har ju blivit mindre och mindre sant de senaste tre åren i alla fall, då båda innermittfältarna numera har uttalat defensiva uppgifter. Tyckte man saknade någon som kunde ta hand om andrabollarna på ett bra sätt igår. Kim hade ju legat högre upp i banan och kunde nog fixat det. Dock klagar jag inte alls eftersom Sverige stängde igen hela mittfältet och såg till att Grekland inte hade kunnat spela fotboll om de nu hade velat det. Citera
Macroman Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Fast det har ju blivit mindre och mindre sant de senaste tre åren i alla fall, då båda innermittfältarna numera har uttalat defensiva uppgifter. Tyckte man saknade någon som kunde ta hand om andrabollarna på ett bra sätt igår. Kim hade ju legat högre upp i banan och kunde nog fixat det. Dock klagar jag inte alls eftersom Sverige stängde igen hela mittfältet och såg till att Grekland inte hade kunnat spela fotboll om de nu hade velat det. Ingen kan ju komma och säga att Kim inte fått chansen genom åren. Han är ju inte direkt ung och lovande längre heller. Svårt att säga varför han inte kan anpassa sig till landslagets spel. Citera
affe2000 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Ingen kan ju komma och säga att Kim inte fått chansen genom åren. Han är ju inte direkt ung och lovande längre heller. Svårt att säga varför han inte kan anpassa sig till landslagets spel. Ja, jag vet inte. Jag tycker definitivt inte att han ska spela mot Spanien då han tappar alltför mycket boll men samtidigt så saknas ju lite av hans offensiva kvaliteter. Citera
ulaf Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 EM-GULD EM-GULD EM-GUUUUUUUULD Ryssarna blir 5-0 eller 0-5, och mot spanien blir det 1-1. Citera
honest99 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 EM-GULD EM-GULD EM-GUUUUUUUULD Ryssarna blir 5-0 eller 0-5, och mot spanien blir det 1-1. Hysch hysch...Såja såja... (EM-GUUUUUULD !!! ) Citera
Macroman Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Ja, jag vet inte. Jag tycker definitivt inte att han ska spela mot Spanien då han tappar alltför mycket boll men samtidigt så saknas ju lite av hans offensiva kvaliteter. Man tycker ju att han borde ha blivit bättre på att värdera lägena vid det här laget men det verkar ju faktiskt inte så. Citera
ulaf Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 TV4:s sändningar känns inte sällan som högstadieproduktioner. Citera
Macroman Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 TV4:s sändningar känns inte sällan som högstadieproduktioner. Håller med, otroligt kassa faktiskt. Reklamblocken är ju dessutom monstruösa. Läste att en tv-rescensent klockat halvtidsvilan: 13 min reklam och 2 minuter studiotrams. Citera
cochese Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 saknar glenn strömberg fantastiskt mycket Citera
papiPope Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 saknar glenn strömberg fantastiskt mycket +1 Dock är Jens Fjällström Sveriges i särklass bästa expertkommentator. Varför inte detta senario, Hasse Backe förbundskapten och Fjällström assistent när Lagerbäck tackar för sig? Men denna tråd ska inte handla om det. Citera
Macroman Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 saknar glenn strömberg fantastiskt mycket Ja, så är det. Fjällström är dock helt ok. Citera
Pey Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 Tycker mest att Glenn Strömberg var grinig i VM senast. Inte alls hans vanliga standard, så det kanske är bäst såhär ändå. Citera
hampulito Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 TV4:s sändningar känns inte sällan som högstadieproduktioner. Jag tycker komentator insatsen mot grekland var strålande. Citera
Recommended Posts