Gå till innehåll

Officiella EM tråden


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 174
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol @ alla som tyckte Daniel Andersson var bra.

 

lol @ alla som tyckte han var dålig. gör en film eller nått och bevisa att han inte höll måttet plz.

 

Som jag skrev i sportbettingtråden så är Grekland överskattat, för deras resultat i kvalet var inte så imponerande när dom hade lag som Turkiet, Norge, Ungern mfl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cosmo, Andersson är ju uttagen som defmitt så han gjorde det han skulle helt klart godkänt. Sverige har 2 anfallare, 3 mittfältare och 2 ytterbackar som ska sköta det offensiva.

 

Fast det har ju blivit mindre och mindre sant de senaste tre åren i alla fall, då båda innermittfältarna numera har uttalat defensiva uppgifter. Tyckte man saknade någon som kunde ta hand om andrabollarna på ett bra sätt igår. Kim hade ju legat högre upp i banan och kunde nog fixat det. Dock klagar jag inte alls eftersom Sverige stängde igen hela mittfältet och såg till att Grekland inte hade kunnat spela fotboll om de nu hade velat det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det har ju blivit mindre och mindre sant de senaste tre åren i alla fall, då båda innermittfältarna numera har uttalat defensiva uppgifter. Tyckte man saknade någon som kunde ta hand om andrabollarna på ett bra sätt igår. Kim hade ju legat högre upp i banan och kunde nog fixat det. Dock klagar jag inte alls eftersom Sverige stängde igen hela mittfältet och såg till att Grekland inte hade kunnat spela fotboll om de nu hade velat det.

 

Ingen kan ju komma och säga att Kim inte fått chansen genom åren. Han är ju inte direkt ung och lovande längre heller. Svårt att säga varför han inte kan anpassa sig till landslagets spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen kan ju komma och säga att Kim inte fått chansen genom åren. Han är ju inte direkt ung och lovande längre heller. Svårt att säga varför han inte kan anpassa sig till landslagets spel.

 

Ja, jag vet inte. Jag tycker definitivt inte att han ska spela mot Spanien då han tappar alltför mycket boll men samtidigt så saknas ju lite av hans offensiva kvaliteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag vet inte. Jag tycker definitivt inte att han ska spela mot Spanien då han tappar alltför mycket boll men samtidigt så saknas ju lite av hans offensiva kvaliteter.

 

Man tycker ju att han borde ha blivit bättre på att värdera lägena vid det här laget men det verkar ju faktiskt inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saknar glenn strömberg fantastiskt mycket

 

+1

 

Dock är Jens Fjällström Sveriges i särklass bästa expertkommentator.

Varför inte detta senario, Hasse Backe förbundskapten och Fjällström assistent när Lagerbäck tackar för sig? Men denna tråd ska inte handla om det. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...