Gå till innehåll

Officiella EM tråden


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 174
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fördömda bokmakare och deras sajter. Jag känner flytet efter att ha prickat in resultatet på första matchen. Jag kommer sätta andra också! Trycker in, och njuter efter 2-0 till pt. Inväntar kontouppdateringen. Matchspel och handikappspel in. Mysigt. Resultat? Näe.

 

Fotboll Portugal v Turkey

Half Time Correct Score

2-0

 

ffs

Det är bara felklickare som spelar på halvtidsresultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var länge sedan jag satt så fastnitad vid burken och glodde på en fotbollsmatch som inte involverade svenska landslaget eller ÖSK :oops: ! Holland spelade.... tja....kan man kalla det för gladfotboll i brist på bättre ord? Italien såg allmänt trötta, oinspirerade och griniga ut. När inte Fröjdfeldt gick på deras tröttsamma försök till frisparkssökningar gick luften helt enkelt ur dom medans Holland istället spelade som om det var en uppvisningsmatch mot ett division 4-lag.

Om alla Hollands matcher ser ut så här i det fortsatta EM:et känns det som det kvittar om Sverige tar sig vidare från gruppen - vi kommer iaf att ha något att se fram emot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var länge sedan jag satt så fastnitad vid burken och glodde på en fotbollsmatch som inte involverade svenska landslaget eller ÖSK :oops: ! Holland spelade.... tja....kan man kalla det för gladfotboll i brist på bättre ord? Italien såg allmänt trötta, oinspirerade och griniga ut. När inte Fröjdfeldt gick på deras tröttsamma försök till frisparkssökningar gick luften helt enkelt ur dom medans Holland istället spelade som om det var en uppvisningsmatch mot ett division 4-lag.

Om alla Hollands matcher ser ut så här i det fortsatta EM:et känns det som det kvittar om Sverige tar sig vidare från gruppen - vi kommer iaf att ha något att se fram emot!

 

.

 

 

(Fan va kul att vara i schwiez just nu. Snacka om ett oranget Bern! :mrgreen: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar Lagerbäck sidled? Är väl ingen idé att köra två defensiva innermittar mot Grekland, räknar dom med att bli utspelade eller?

 

Om jag minns rätt så körde väl sidled å taco senast tillsammans mot Spanien borta. Visst är det en riktigt svår match men det såg ändå brutalt dåligt ut.

 

Och om han nu vill köra två defensiva centalmittar, varför är inte Rasmus Lindgren med? Klasser bättre än sidled ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagerbäck är hjärndöd - det spelar liksom ingen roll vad nån säger.

 

Utveckla gärna, 5 raka slutspel av ett litet land med konstant permafrost är nära MVG hos mig iaf.

 

Startelvan var ju helt väntad iom att det allra viktigaste är att inte förlora första matchen eftersom det sannolikt skulle innebära att vi måste slå Spanien. Kim K. är ju så kass defensivt att de inte vågar riskera hans eviga bolltappande i en match som de inte får förlora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta är det är Zlatan som kommer att bli sågad om inte sverige vinner :rolleyes:

 

Har iofs förståelse för varför Kim inte är med, Grekland kör väl med 3 centrala mittfältare och Kim slår bort väldigt mycket bollar.. Men seriöst, Daniel Andersson? Borde inte han sitta hemma i sverige och spela bingo ihop med Gösta, Greta och resten av gänget? ;-)

 

Det kommer nog bli tjongbollar ikväll. 2 mittbackar med träben, en defensiv mittfältare är känd för sitt sidledsspel och Alexandersson som också passar i sidled eller slår ballongpassar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...