Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fan låg du inte typ 60k back ett tag?

 

 

Inte i september, det var över en tidsperiod från typ 15e aug till 15e sept. Septmber var som värst 41.500kr ner tror jag, men är det 2200 upp enligt SvS klienten :-D ..

 

 

Surt att jag skall sätta mig på ett tåg ner till skåne nu kl17 så jag missar både veckopotten och tvekampen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte i september, det var över en tidsperiod från typ 15e aug till 15e sept. Septmber var som värst 41.500kr ner tror jag, men är det 2200 upp enligt SvS klienten :-D ..

 

 

Surt att jag skall sätta mig på ett tåg ner till skåne nu kl17 så jag missar både veckopotten och tvekampen!

 

När är du framme, jag som tänkte köra en deal ikväll :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knackig natt men allt som allt ser septmber väldigt mycket bättre ut nu än innan :-D

 

Blir dock mindre poker nu ett tag då det är dags att börja träna till SaS masters tour kvalet som spelas i mitten av oktober.

 

Nu skall jag dock byta lägenhet, over & out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oktober har börjat lika risigt som september gjorde.

 

 

 

Det är så sjukt skumt. Går inte att vinna pengar i skåne, allt jag tog i helgen tog jag i härnösand. Faktum är att jag inte vunnit i skåne sen början av maj. Men så fort jag åker hem och börjar spela så är jag ostoppbar.

 

 

Norrlänningar kanske är mer medriggade än skåningar helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur går det för dig leooo?

 

 

 

Oktober är lillplus nu.

 

Behöver ba hitta en turre klonk så är allt frid och fröjd. Men faktum är att jag spelar lite, har en del i skolan nu mest därför!

 

 

Grindat lite 5/10 på morgonen, hade haft en fint plus om inte apmongot Wiklandet förstört min dag med dom mest sjuka händer.

 

 

Ungefär så gåre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är wikander du menar. Han är rolig han. Det är bara låta han sköta betandet så stoppar han gladeligen in med 7 hög.

 

 

mm han var pottbettskåt märkte jag.

 

Sjukt nog så lyckades han rivva mej i st 400bb potter, därav av hans fina stack som partyjack senare fick =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjäää vilka håll jag har adderat till mitt spel. Blöder ut alla chips som jag collectar när jag väl har nått.

 

 

Aja, från -4back imorse till 2k+ nu 5/10 Sh.

 

Wiiie, ultimate rivercard.

 

 

 

 

 

Ska iväg och kicka boll nu, hoppas det inte slutar som sist då jag var i behov av nya knäskålar och byxor efteråt.

 

 

Over & Out /åsneexpressen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket + då? (:

 

Är 10k+ i OKT men ca 20k+ den här veckan! Och då har jag 0st turnerings cashar sen 1a september. Helt sjukt imo, innan det hade jag typ 9 finalbord irad och 2 vinster på en vecka sen bar dööööör turnerings riggen. Men vart tiltad också, påväg att hitta mitt spel igen nu dock!

 

 

 

 

Sorry Kees :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...