Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kör midnattsmötet,tycker den kan ha fint värde.Dock ej ikväll då då det är Lotto-x-snabb.

 

 

 

När jag lirade mkt lirade jag alltid den och 500an.

 

Tror jag vunnit 500an 2 gånger och midnatts 3gånger, men var ett tag sen senaste klonken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är 5/17(~300), går den att komma ifrån?

 

 

***** Hand 867352947 *****

5000.00/10000.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 25 november 2008 22:45:22

Texas (Vanlig/Turnering)

Plats 1: Unknown (0.00)

Plats 2: mrdruid (107579.00)

Plats 3: Madrox (30212.00)

Plats 4: Lyddan1 (44046.00)

Plats 5: Hero (46773.00)

Plats 6: Dolf5 (9448.00)

Plats 7: Mr_Pudo (83640.00)

Plats 8: Muuuuuu (33434.00)

Plats 9: pologuy (5418.00)

Plats 10: donhardy (6028.00)

Lyddan1 lägg LM 5000.00

HERO lägg SM 10000.00

** Giv **

mrdruid [N/A, N/A]

Madrox [N/A, N/A]

Lyddan1 [N/A, N/A]

Hero [Dk, 8r]

Dolf5 [N/A, N/A]

Mr_Pudo [N/A, N/A]

Muuuuuu [N/A, N/A]

pologuy [N/A, N/A]

donhardy [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Dolf5 Lägg

Mr_Pudo Lägg

Muuuuuu Lägg

pologuy Lägg

donhardy All-in 6028.00

mrdruid Lägg

Madrox Lägg

Lyddan1 Syna 10000.00

HERO Passa

*** Flop(Board): *** : [8s, 7h, 7k]

*** Bet Runda 2 ***

Lyddan1 All-in 34046.00

HERO ????

Han petar in 3bb och du har tp, nej folda inte plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bluuuuuuuuuuäääkk.....

 

 

Började rätt solid jobba mej upp i SM. Tog mej till 20k på mitt första bord, sen flyttades jag till ett bord där det var otroligt mkt action från halvkassa spelare. Så var riktigt tight, och lyckades vinna en ok pott med K,K.

 

Så på 300/600 händer detta.

 

BB är i pausläge och alla foldar till mej på knappen med 27k i stacken, jag har Kd,Jd slår upp standard 3xbb och jag är 100% säker på att SB inte kommer tolerera detta utan slå tillbaka, ofc höjjer han från 1800 till 4400 jag shovar som planerat. Han snapp synar med 8,8 och brädan går ut q,10,5,6,7 TILT.

 

Har 3k kvar och lyckas ta dom till till 41k men loosar 3,3 vs a,T 9,9 vs A,A och sen till sista A,Qr på As,Ks,Js när fi synar min shove med Qs,Qh och turn 9s sätter stopp för allt.

 

 

Slutade topp 400 ialf, men fortf surt att inte få casha. Loosade alla viktiga coins så det är väl inte mkt att göra.

 

 

Har klonk poz i 500+50 ialf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din shove från buttoms raise med A8 på SB mot BB´s snapcall med AK och buttoms call med 109 då? :D

 

 

 

Jo var väl det enda.

 

 

Tog in mej på finalbordet som chipleader i 500+50 och bustade som 7a, vann totalt noll händer på finalbordet. Underbart!

 

 

Aja 15k+ denna vecka är väl skönt även om det borde vart mer med lite flyt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Varit nära att hitta flera klonkar nu på slutet är itm 4 av 5senaste 500+50 men lyckas bara hitta typ 10k + tot där vilket är sjukt tiltande.

 

 

Leoo kontot är avstängt av SvS p.g.a att dom misstänkte att minderårig spelade där :mrgreen: Planerar ialf en comeback till den 29e dec då jag fyller 18år och kan börja röra mig fritt med egna konton o.s.v

 

Har lirat typ 10 turneringar och 0 cg senaste 30 dagarna så är grymt sugen på att komma igång på allvar igen och dra lite stålars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har fina MTT resultat,! Vad har du gjort som du känner har hjälpt dig att utveckla turneringsspelet?

 

GL :lol:

 

Jag Päämade megakillah sen dess har livet varit en dans på rosor!

 

 

Nemen finns väl igentligen bara en väg och det är lira,lira,lira,lira,lira och sen mixa det men lite literatur osånt! Men jag väntar in ett bra läge att få in allt pree och antingen dubbla lr busta, sen när jag dubblar så har jag haft en tendens att bli slaskig men numer kör jag pay and pray stenhårt, funkar fint! Sjukt lite spelare som orkar lirar tillbaka =)

 

 

Och tungt för dej mattias, ärdu på paus nu lr?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som testat high5action?

 

Deras bonus del verkar sjukt bra även om allt är lite luddigt, hur som helst så kan jag få 1000% bouns på 500dollar vilket jag tror jag skall försöka nå!

 

 

 

Nån som spelat där innan och kan ge lite referenser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som testat high5action?

 

Deras bonus del verkar sjukt bra även om allt är lite luddigt, hur som helst så kan jag få 1000% bouns på 500dollar vilket jag tror jag skall försöka nå!

 

 

 

Nån som spelat där innan och kan ge lite referenser?

 

Den är knappast bättre än nån av alla de fina rejkerbjudanderna du kan få på B2B nätet. 60-70% fast är numera standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nån som kan förklara vad Nordamrikaner är för ett vidrigt folkslag. Inte nog med att dom gjorde bort sig som få under rydercup men nattens match varju fan pinsam.

 

Jag önskar död åt publik som jublar när man tacklar en målvakt för andra gången. Riktiga fittor som inte kan backa något, när fan hörde man nånsin om ett läktar bråk nordamerika senast?

-Gaaaaaaaah snortilt...

 

I övriga livet så försöker jag samla mig till Grind men har inte blitt av. Funderar på high5action och deras bonus men den ska tydligen vara MIP så får se vad jag gör.:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt upptäckt att jag är sämst på poker, detta var nått nytt men tydligen helt korrekt. Tänkte nu tillslut ta och införskaffa PT och börja analysera alla mina läckor och försöka snygga till mina spel..

 

Nu till saken! Hur fungerar PT? Vart kan jag hitta det? o.s.v. all info av glädje.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt upptäckt att jag är sämst på poker, detta var nått nytt men tydligen helt korrekt. Tänkte nu tillslut ta och införskaffa PT och börja analysera alla mina läckor och försöka snygga till mina spel..

 

Nu till saken! Hur fungerar PT? Vart kan jag hitta det? o.s.v. all info av glädje.:mrgreen:

 

Pockertracker.com .. Där står nog det mesta också! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 910174862 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 9 januari 2009 03:03:04

Diana 39 (Vanlig /Cash Game )

Plats 3: eliaz (137.72)

Plats 5: FishHater (931.07)

Plats 1: MoSArdEJ (1007.50)

Plats 2: Pro98 (1070.01)

Plats 4: eliguy (1062.45)

Pro98 lägg LM 2.50

eliaz lägg SM 5.00

** Giv **

eliaz [N/A, N/A]

FishHater [Kk, Kns]

MoSArdEJ [N/A, N/A]

Pro98 [N/A, N/A]

eliguy [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

eliguy Lägg

FishHater Höj till 20.00

MoSArdEJ Syna 20.00

Pro98 Lägg

eliaz Lägg

*** Flop(Board): *** : [Kh, Ks, 9s]

*** Bet Runda 2 ***

FishHater Satsa 35.00

MoSArdEJ Höj till 105.00

FishHater Syna 105.00

*** Turn(Board): *** : [Kh, Ks, 9s, 3k]

*** Bet Runda 3 ***

FishHater Passa

MoSArdEJ Satsa 200.00

FishHater Syna 200.00

*** River(Board): *** : [Kh, Ks, 9s, 3k, 4s]

*** Bet Runda 4 ***

FishHater Passa

MoSArdEJ All-in 682.50

 

 

Spelar ut mig själv i den här handen, fi är lag och semi tiltad bör jag check shova turn?

Enda han har som slår mej är väl igentligen är väl q,k eller 9,9 och risken kanske är pass stor att jag bör check syna?

 

 

River gör ju allt möjligt, men tror inte han shovar triss där utan det är 9,9 eller Xs,Xs hur som helst är min linje okej om jag avslutar med en syn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...