Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

du har ju varit reghalvfiskskottare på 2550 rätt länge nu även om den handen inte var en från de nivåerna.

 

edit:standard turn

 

 

 

Sant ;).. Men lirade 100bb under Juli-Augusti i sammband med att jag vann en turre i veckan. Gick rätt bra fram till slutet av aug då jag gick in i den här svingen jag är i nu då jag inte kan vinna en hand.

 

 

 

Men sant det du säger, 5/10 känns rätt attraktivt just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle hora lös i pos mot en vek fisk, ofc slutar det med att jag turnar ett topppar mot en i min onda plan inte inräknad BB.

 

Dock så famlar jag ju i mörker, bör checkfolda eftersom fi synade mej post har han A,A lr sett. TOTAL MOTRIGGGGGGG!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom min laptopp skärm till 85% ser ut som en regnbåge p.g.a diverse utdragningar och dålig rigg så tänkte jag åka ner på stan och köpa mej en lr två 22* tft skärmar.

 

 

Sen börjar hårdgrindet, skall se till att november blir en rekordmånad8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore kul o se en graf över ditt spel :o

 

Gick bra årets 8 första månader, sen vände det. Skulle nog inte ha några problem om jag inte haft sånt dåligt MM. Men jag repar mej, är fortf bara 18år. Har mkt kvar att lära om spelet och allt runt de :-)

 

 

Tänkte köra ett grind 2.5/5 nu såfort jag ordnat en skärm eftersom lappen fortf är paj och man max kan köra ett bord på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok (:

 

Jag har lyckats gula 2 fina rullar för lowstakes i år så jag vet hur det känns..

 

GL i framtiden

 

 

 

Jag harju dock gulat för att jag cashat ut stora delar av rullen hela tiden och köpt; Laptop, kläder, 50tums tv med 1000w 5.1ljud, golfsett och massa andra braattha saker, inte för nån igentligen enorm downswing. Har helt enkelt forsatt spendera när jag slutat vinna och på så viss gulat ur.

 

Btw så har jag grindat sng's på IPOKER denna veckan, var nog bra att byta nätverk för mej!:-D

 

 

Nickar; Eddd11 för er som orkar kolla http://www.sharkscope.com

 

 

+1038 dollar för veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Små sick hand :lol:

 

Your cards Jd Ah

Dealer: Dealing Flop

2h As Jh

Dealer: Dealing Turn

2h As Jh Qh

Dealer: Dealing River

2h As Jh Qh 7s

Dealer: Spakse shows Three of a kind

7d 7c

Dealer: eddd11 shows Two Pair

Jd Ah

Dealer: eddd11 wins with Two Pair

Jd Jh Qh Ah As 9,250

Dealer: eddd11 wins with Two Pair

Jd Jh Qh Ah As 9,250

Dealer: 9,250 returned to eddd11

Dealer: 9,250 returned to eddd11

Dealer: Spakse wins with Three of a kind

7d 7s 7c Qh As 11,790

Dealer: Spakse wins with Three of a kind

7d 7s 7c Qh As 11,790

 

 

Vet att det blir fakkat utan action historiken, men han raisade mitt och jag shovade på knappen, fick action och en minst sagt galen river!

 

 

Forsätter springa rätt bra, hittar vi bara MTT klonken snart spå jävlar, har 3st plac 11-19 denna veckan, snart hittar jag nog en top 5 och några K dolares!

 

 

 

 

Feels good to be back ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Stejka mej i SVSSM :mrgreen:

 

Gått hyffsat på IPOKER ett tag nu är väl mellan 1-2k$ upp på deras 20+2 sng's den här månaden men är riktigt sugen att börja på svs igen nu.

 

Kanske dags att dra upp ett FR grind igen, vem vet!

 

 

Måste ta mig in i SM ialf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...