Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerTracker 3


Peligroso

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När det gäller HUD:en kommer de lägga till cache så att den blir mycket snabbare under de kommande 1-2 veckorna. När det gäller "boxen" så kan du ju ändra det enkelt. Om du vill ha en box för varje stat så gör du helt enkelt en "group" för varje stat. Auto-rate bör väl komma någorlunda snart tycker jag, men har inte sett dem ange någon ETA.

 

Lysande. Jag hade inte noterat möjligheten att gruppera stats.

 

Är det nån mer än jag som har noterat att HUDen visar gamla händer långt i efterhand?

 

Jag tycker HUDens kortsymboler är för små. Dom går inte att påverka, va? Eller är det GIFar som ligger nånstans, som man kan byta ut mot egna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vad kommer att kosta? PT3 kostar $90 och då ingår som sagt PT2 och PAHud också om du köper det just nu. Om du syftar på TableTracker så kommer det att vara en månadskostnad som i början kommer vara $20 (första månaden är dock gratis om du köper PT3 nu), men den kommer att göras om så att den baseras på vilken nivå du spelar (lägre månadskostnad för lägre nivåer).

 

Vad är tabletracker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är tabletracker?
Det är väl lite som SpadeEye men serverside. Dvs. ett serversidebaserat table selection-verktyg. Inte särskilt revolutionerande som det är idag, även om jag tycker det är skönt och snabbt, då man exempelvis kan söka över alla pokernätverk på en gång och slipper ha klienterna öppna. Det saknar dock fortfarande filterfunktioner och möjlighet att öppna borden inifrån PT3, men när det är färdigt tror jag att det kommer att vara händigt.

 

Finns lite mer info här: http://www.pokertracker.com/products/PT3/tabletracker.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack P!

---

 

 

Nar jag forsoker skriva in noter pa hander som jag gar igenom i PT sa kommer ett

felmeddelande:

 

 

unable to execute query: SELECT id_hand FROM holdem_hand_summary WHERE hand no=" AND id_site=300; Reason: Fatal Error (ERROR: invalid input syntax for integer: "")

 

det kommer upp nar man klickar pa notes i playback-verktyget. Lyckades dock skriva in noter i fonstret for hand information. Men nat maste val vara fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack P!

---

 

 

Nar jag forsoker skriva in noter pa hander som jag gar igenom i PT sa kommer ett

felmeddelande:

 

 

unable to execute query: SELECT id_hand FROM holdem_hand_summary WHERE hand no=" AND id_site=300; Reason: Fatal Error (ERROR: invalid input syntax for integer: "")

 

det kommer upp nar man klickar pa notes i playback-verktyget. Lyckades dock skriva in noter i fonstret for hand information. Men nat maste val vara fel?

Det stämmer, det är ett fel. Jag har faktiskt precis blivit anställd som PT-support och ska se till så att det blir fixat. Bör dock nämnas att replayern kommer att få en total remake, vi är inte nöjda med den som den är nu.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man med pokeracehud när man köper PT3....för pokeracehud är programmet som gör att man får in statistiken på borden va ?

 

Som folk sagt tidigare. Gå in på pokertracker.com så finns svar på nästan alla frågor.

 

Som svar på din fråga så kan man säga att man inte behöver pokeracehud. Det är integrerat i PT3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inge bra för mig med PT3 ... har installerat allt , valt ipoker som jag spelar på och startat importen...nere i pokertrackerrutan står det såhär :

 

2008/05/22 20:18:35: Auto-Import beginning

2008/05/22 20:19:08: iPoker: Starting auto-import.

2008/05/22 20:19:08: Unable to launch auto-import for site: iPoker. Reason: iPoker auto-importer needs configured.

 

Hur konfigurerar jag auto-importen för ipoker ?:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så, nu lyckades jag få autoimporten att fungera och har fått in stats på bordet... nu frågar jag er : vilka stats tycker ni är viktiga att ha på bordet ?

 

VP (voluntary money in pot ?) och PF (preflopraise ?) har jag förstått är viktiga men vilka andra stats tycker ni är viktiga att ha på bordet ??

 

AF (??) som står på bordet också vet jag inte ens vad det står för ?? vad är det för statistik ??? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt funkar bra för mig.

Men när jag skulle försöka få in mina händer från betsson lyser det mest rött.

Får upp följande felmeddelande,

 

OnGame: Unable to import hand (#1,438,453,394). Reason: Unable to execute query: COPY holdem_hand_summary FROM STDIN;; Reason: Fatal Error (ERROR: invalid input syntax for integer: "1,438,453,394" CONTEXT: COPY holdem_hand_summary, line 1, column hand_no: "1,438,453,394" )

 

Var har jag gjort fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som upplever att Hud statsen försvinner från vissa spelare med jämna mellanrum och att man måste resetá den för att få fram den på nytt, jag tycker den har gjort det sedan den andra beta versionen med HUD, (gjorde ej det på första bea versionen med HUD)

 

hander mig med, men jag upplever mestadels att det ar de egna statsen som kommer och gar, men aven motstandarnas... jag har raknat, och intervallen ar olika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...