Gå till innehåll

SAJT: GoldenTigerPoker.com


Eskola

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

-Exempel, jag satte in 130 usd bara- skulle få 65 i bonus. Men det gick bara att ta ut 60- eftersom dem kräver 1000 vip points per 10 usd. Dock så kan jag ju självklart spela upp dem vip pointsen som är kvar. Men jag ville bara ta upp det.

 

Vad menar du? Jag förstår inte. Det räcker väl med rejkade händer för att plocka ut bonusen. VIP-poängen har väl inget med att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Exempel, jag satte in 130 usd bara- skulle få 65 i bonus. Men det gick bara att ta ut 60- eftersom dem kräver 1000 vip points per 10 usd. Dock så kan jag ju självklart spela upp dem vip pointsen som är kvar. Men jag ville bara ta upp det.

 

Vad menar du? Jag förstår inte. Det räcker väl med rejkade händer för att plocka ut bonusen. VIP-poängen har väl inget med att göra?

 

Man får 1000 vip poäng per $10 i bonus när man spelat alla händer man ska. Jag fick 20k vip poäng efter 1000 händer och kunde lösa in dem till $200. Gissar att Eddie88 då fick 6500p men bara kunde lösa in 6000 av dem då det krävs 1000 per $10.

 

Jävligt dåligt om supporten inte kan fixa en sån sak, testade du att mejla dem om det Eddie88?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Exempel, jag satte in 130 usd bara- skulle få 65 i bonus. Men det gick bara att ta ut 60- eftersom dem kräver 1000 vip points per 10 usd. Dock så kan jag ju självklart spela upp dem vip pointsen som är kvar. Men jag ville bara ta upp det.

 

Vad menar du? Jag förstår inte. Det räcker väl med rejkade händer för att plocka ut bonusen. VIP-poängen har väl inget med att göra?

 

Man får 1000 vip poäng per $10 i bonus när man spelat alla händer man ska. Jag fick 20k vip poäng efter 1000 händer och kunde lösa in dem till $200. Gissar att Eddie88 då fick 6500p men bara kunde lösa in 6000 av dem då det krävs 1000 per $10.

 

Jävligt dåligt om supporten inte kan fixa en sån sak, testade du att mejla dem om det Eddie88?

 

Jaha. Nu är jag med. Jag märkte nämligen igår när jag spelat färdigt mina 1 000 händer att det trillade in 20 000 VIP-poäng precis som du säger och dom skulle man sen lösa in. Jag trodde att bonusen skulle trilla in på kontot direkt, men den tar ju omvägen via VIP-poängen.

 

Det verkar ju helt absurdt att inte kunna få ut de sista 5 dollarna i sin bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan nån konfirmera att det är 5x för bonusen? satte in 400 för 200 bonusen men de sägeratt jag måste lira 2k händer för den. Jag antar att det är supporten som är ute och cyklar men man vet ju aldrig.

 

Hello Viktor ,

Thank you for contacting Poker Rewards Support.

In response to your query, the Poker Room's 50% match bonus is subject to a raked

hand requirement being met. The equation you must follow is Bonus Amount x 10 =

Raked Hand Requirement. For instance, deposit $100 and you will receive a $50 bonus.

Therefore, 50 x 10 = 500 raked hands.

The current definition of a raked hand is: "when a player is dealt cards in a hand

and the pot is raked a minimum of 25c."

You can track your raked hand progress by logging in to the poker room or Poker

Rewards and selecting MENU > Raked Hands.

Once you have met your raked hand requirement the bonus will be credited to your

Poker Rewards account within two hours.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact Poker Support.

Kind Regards,

Dugald

Poker Rewards Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en fråga...

När jag laddat ner GTP så ska jag logga in och använder då samma inlogg som jag har på tex expekt eller hur?

 

men när jag gör det så fungerar det inte, testat en massa gånger men det står bara att "user don´t exist" eller att det är fel lösen + användarnamn.

Vet någon vad jag kan göra för att lösa problemet?

 

Ska såklart stå GTP....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en fråga...

När jag laddat ner GTP så ska jag logga in och använder då samma inlogg som jag har på tex expekt eller hur?

 

men när jag gör det så fungerar det inte, testat en massa gånger men det står bara att "user don´t exist" eller att det är fel lösen + användarnamn.

Vet någon vad jag kan göra för att lösa problemet?

 

Ska såklart stå GTP....

 

Ja du ska naturligtvis skapa en användare på GTP. Bara för att Expekt och GTP är del i samma nätverk så har dom ju sina egna användare. Det funkar inte att skapa en användare en gång och sedan kunna komma in på alla Prima poker siter. Vad skulle det då vara för mening med att ha flera olika skins?

Men kom ihåg att du måste registrera dig med samma uppgifter. Email-adress, användarnamn osv. Annars finns det risk att kontot blir avstängt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har spelat runt lite på Prima där den ena klienten är fulare än den andra och tänkte nu testa Golden Tiger där färgerna i alla fall gör spelet lite tydligare för mina ögon. Hur som helst så läste jag om att de har en bonus på $200 och efter att ha läst igenom denna tråd har jag lite frågor om just bonusen. Kan tilläggas att jag satt in $500 och lirat en stund i skrivande stund.

 

:: Om man klickar Help >> Poker Rewards kommer man till sidan som även poppar upp när man loggar på. Där står att jag har valt $200 bonuserbjudandet (har inte valt själv,det var förvalt). Dock så står det N/A både på mina spelade händer och på det antal jag måste spela för att få bonusen.

 

Måste jag göranågot ytterligare för att mina händer ska börja räknas mot bonusen eller kommer detta ske automatiskt vid nån form av systemuppdatering hos Poker Rewards?

 

:: Här i tråden verkar det vara lite veligt vad som gäller med raked hands. Hur många måste jag spela för att få bonusen? Är det på standard Primavis att dealt card & >$5pot ger mig en raked hand? Kommer raked hands i Primaräknaren att överensstämma med Poker Reards räknarens antal?

 

:: Angående supporten verkar den vara dålig om man får ta er ordagrant. Är det mail skickade till support@PokerRewards.com eller via klienten till Golden Tiger Support Team som tar tid och får dåliga svar?

 

Tack för eventuella svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...