Gå till innehåll

SAJT: GoldenTigerPoker.com


Eskola

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja supporten är inte mycket att hurra för. Men dom är riktigt snabba med utbetalningar och PokerRewards systemet gillar jag också. Så man får tillbaks lite av raken. Jag lirar nästan bara i Prima systemet, och just nu är dom ändå mina favoriter så länge man slipper jaga support. Men när dom väl svarar så har dom hitills haft vettiga svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen så tycker jag det är ett väldigt lågt antal händer man måste spela för att få den bonusen. Så om det inte är exakt, vem bryr sig. Skulle ändå ha lirat poker, skulle ändå ha gått plus. Så bonusen är just det, en bonus. För det är väl ändå ingen som tror att en bonus är gratispengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli trött nu- på dem, måste va den mest oseriösa sajten jag varit med om. Jag tar ut mina pengar på måndag och skiter i bonusen. Jag bifogar mina mail här så ni inte gör samma misstag som mig.Bedöm själva svaren-.

 

 

Mitt mail:

 

 

 

Hi,

 

Deposited 130 usd.

 

Im playing the bonus. I need to play 325 raked hands for It. I have played

more than 364 - I can see that in the meny in pokerrewards. On the client

I see 201 and also in pokerrewards I see 201 wich Is totally wrong.

 

I dont know how well updated It Is, but by experiance I know I have played

more than 201 raked hands, and I can see that on pokerrewards meny---when

I choose raked hands. I see the raked hands and vip points are over 325.

 

Please solve this problem

 

 

 

 

 

 

Im attaching a screenshoot, wich shows both raked hands history. Its a jgp

file.

 

 

Best Regards

 

Eddie

 

 

 

Deras svar:

 

Hello Eddie

>

> Unfortuanately I do not understand what your email is about, If you

> included a little bit of information in regards to what your "Raked hands

> issue for bonus" is we may be able to help you.

>

> Thank you

>

> Wesley

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå spelar du på?

 

Tråkigt att du ska ha såna problem att få bonusen, för det är en bra bonus och enkel att få. Men jag måste nog hålla med om den som svarade på ditt mail, att det är inte så lätt att förstå vad du menar.

 

"Deposited 130 usd.

 

Im playing the bonus."

 

Där kanske du kunde skrivit lite utförligare vad du hade gjort? Själv är jag väl inte världsbäst på engelska. Så när jag skriver mail så förklarar jag väldigt noga vad jag vill eller undrar, ofta flera gånger. Så det inte ska gå att missförstå. Jag tycker det är glasklart, men ibland lyckas dom missförstå ändå.

 

"I have played

more than 364 - I can see that in the meny in pokerrewards. On the client

I see 201 and also in pokerrewards I see 201 wich Is totally wrong."

 

Vad menar du egentligen här? Först säger du att du ser 364 i pokerrewards. Sen säger du att du ser 201 i pokerrewards?

 

"I see the raked hands and vip points are over 325. "

 

Vilka raked hands ser du nu? VIP points och raked hands kan man inte sätta lika med tecken mellan. Du får mer än 1 VIP för en raked hand. När jag spelade ihop min bonus så skulle jag spela 1000 händer(tog 3 dagar) och på den tiden drog jag in över 2000 i VIP.

 

Jag vill inte gnälla på dig eller nåt, bara försöker visa att dom kanske helt enkelt inte förstår vad du vill ha hjälp med. Räknar du alla dina egna raked händer själv? Du säger att du av erfarenhet vet att du spelat mer än 201 händer.

Det är en väldigt lätt bonus att spela ihop, och oavsett vem som har rätt eller fel så är du ju mer än halvvägs till bonusen. Så det är väl bara att spela några timmar till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det verkar lite luddigt om man måste lägga in pengar eller inte. Enligt det jag fått höra från support så måste man lägga in pengar. Men oavsett vad som gäller där så är alla överens om att raken som dras måste bli minst $0.25. Dvs att potten måste minst bli $5 eftersom de drar 5% i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 0.5/1 borden just nu, 2 stycken bord samtidigt- och plussar. Enligt menyn i pokerrewwards står det nu över 400 raked hands- men ej i primas vanliga där det endast står 254. Dock så är det mailet inte det ända jag skickade, och jag har allmänt fått otrevliga svar från en kass support.

 

Visst är bonusen bra, men supporten vet inte ett smack. Inte konstigt att många användare undviker dem har läst i några forum nu om Goldentiger och många har slutat spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en dum fråga, men när du kollar i själva klienten så har du ändrat tidsperiod? Annars får du ju bara antal händer för dagen. Pokerrewards visar ju hur många det är sen du påbörjade den bonusen.

 

Nåja, supporten är otroligt seg och svarar inte ibland. Men när allt väl är utklarat så behöver man ingen support och då tycke rjag hitills att dom är bland de bättre i prima nätet. Just pga VIP och snabba utbetalningar. Har testat 6-7 st olika Prima siter hitills. Kan bara nämna att den sämsta är City Poker. Där tar dom 2% i avgift för att ta ut pengar till Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får skilja på sakerna. VIP points får du när du spelar hos dom. Och när du fått ihop 1000 VIP points så kan du växla in dom till $10. Under tiden jag spelade ihop mina rake hander så fick jag runt 3000 VIP points, vilket gav mig ytterligare $30.

Under en månad så får jag nästan $100 tillbaks för alla mina VIP points. Så den räknar bara ner till nästa gång du kan växla in VIP till pengar. Har alltså inget med bonusen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikade just in på mitt Golden Tiger konto och såg att $200 bonusen var tillbaka = )

 

Har varit borta i över 3 veckor från mitt konto, jag blev jätte besviken när jag skulle välja den och upttäckte att den var borta. Trodde jag hade missat den för alltid.

Är det bara för mig det har varit såhär eller ?

Tror den var borta ett tag förut också men då var det bara i några dagar.

Kommer skynda mig den här gången i allafall.

 

Tycker det är jäkligt bra att man både kommer ett steg närmare bonusen för varje Raked hand och får dessutom VIP points.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har det tagit för er att få in pengarna till Neteller?

 

Det tog 1 dag för mig att få in pengarna till neteller, vilket är väldigt bra. Dock så vill jag bara utnämna en varning.

 

-Kass support

 

-Exempel, jag satte in 130 usd bara- skulle få 65 i bonus. Men det gick bara att ta ut 60- eftersom dem kräver 1000 vip points per 10 usd. Dock så kan jag ju självklart spela upp dem vip pointsen som är kvar. Men jag ville bara ta upp det.

 

-Raked hands räknas bara om du bettat i potten. Alltså inte om du bara får kort dealat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som snabbt kan förklara hur pokerrewards.com och Golden Tiger Poker hänger ihop?

 

Funderar på om man ska dela av tråden. :)

 

- QoS

 

Dom hänger ihop så mycket så det är omöjligt att diskutera det ena eller det andra utan att det flyter ihop. Utan PokerRewards är GoldenTiger som vilken Prima site som helst. Och utan Golden så är PokerRewards ingenting.

PokerRewards är helt enkelt en samling med siter som använder samma VIP system. För närvarande två Prima siter som ser nästan identiska ut, med samma support, men olika namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...