Gå till innehåll

SAJT: GoldenTigerPoker.com


Eskola

Recommended Posts

Hej!

 

Är det någon som spelat på Golden Tiger Poker? Vet att de tillhör PrimaPokernätverket så det borde vara lugnt. Men är det någon som har några synpunkter på hur tillförlitligheten och servicen är där?Tänkte kanske göra en insättning..

 

Länk: http://www.goldentigerpoker.com/

 

Mvh

Daniel

 

(Sajttrådspill - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte haft några problem med GoldenTiger Poker. Har spelat där förut och började nu igen för att få deras bonus. Började i lördags och borde bli klar ikväll med mina 1000 händer. Spelar ju ändå bara på Primanätet så det är ju så gott som gratispengar.

Fördelen som jag ser det med GoldenTiger är att när man gör en cashout så håller de bara på pengarna i 2 timmar innan de verkligen skickar pengarna vidare till Neteller eller liknande. De flesta andra inom Prima håller på pengarna i 24-48 timmar innan det händer nåt.

Det andra, även om det inte är mycket, är att dom är med i PokerRewards och man får VIP poäng när man spelar som man sedan löser in i pengar. Har inte listat ut än hur mycket poäng man får, men på den tiden jag skrapat ihop mina 1000 händer så kommer det väl hinna bli nästan $30 till i VIP.

 

Jag vet att andra ställen har VIP också, men eftersom jag håller mig till Prima nätet så är dom ganska ensamma, bara VirtualCity Poker som har det också.

 

Så om man nu ska lira på Prima så ser jag GoldenTiger som en bra kandidat. Inget strul för mig hitills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar bli lite larvigt det här med bonus trådar och svartlistade sajter. När är jag en bonushora och när spelar jag på en svartlistad sajt?

Är sajten svartlistad när de försöker att eliminera bonusfusk?

 

Spela poker för pokerns skull och lär dig vinna pengar utan bonusens inverkan skulle jag vilja säga. Dvs utan bonus går du minus!

 

När får sajten som är oskyldigt dömd i fråga (Golden tiger sin cred tillbaka till Pokerforum.nu?

 

Här är länken: http://www.goldentigerpoker.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag kan bara säga så att. Jag har mailat supporten 2 gånger utan nått svar på mina frågor. Alltså inga svar. känner dock en kille som satte in pengar och spelade där utan problem. Men som sagt jag skippar den bonusen för att - svarar man ej på mail är man inte seriös enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara säga så att. Jag har mailat supporten 2 gånger utan nått svar på mina frågor. Alltså inga svar. känner dock en kille som satte in pengar och spelade där utan problem. Men som sagt jag skippar den bonusen för att - svarar man ej på mail är man inte seriös enligt min mening.

 

Skippa den om du vill, men bonusar i den klassen växer inte på träd. Jag fick mina $230 utan några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det något som är konstigt här...

Reggade mig idag på Golden Tiger för att cleara bonusen. Allt verkade bra och jag kunde lätt kolla under "Poker Rewards" vilken bonus jag för tillfället höll på med och hur många händer jag hade kvar på den.

Men nu när jag loggar in och ska kolla det står det helt plötsligt att jag inte håller på med någon bonus.

 

När jag kollar under promotion history står det att tiden har tagit slut innan bonusen har hunnit avklaras.

 

Fattar inte riktigt det. Vad jag förstår så fanns det inte någon tidsgräns på den, inte enligt hemsidan iaf.

 

Har ju dessutom bara haft inne mina pengar där i nån timme!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att detta kanske ska diskuteras i bonus traden, men jag hade samma problem nyss och sakert manga andra ocksa. Men jag ringde de iaf och de sa att det maste blivit nat fel och att han skulle snacka med de som holl pa med det nar det var "business hours".... sa bara vanta och se antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ummm, hoppsan, löste in mina vip points som man får när man clearat bonusen, nu har jag fått samma summa igen.... alltså 2 * 200$....

 

vad gör man nu? ska man vara duktig och tala om det för dem eller hur ska man göra? de lär väl upptäcka det efter ett tag, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tänkt och casha ut från Golden tiger, men jag verkar inte kunna välja hur jag vill withdrawa pengarna, tas dom ut på samma sätt dom sattes in? I mitt fall Neteller, men jag fyllde inte i mina Neteller uppgifter någonstans.....

 

Tack! Grymt forum det här, synd att jag inte hittade det tidigare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...