villeb Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Finns det nån lista på vilka som lirar? ziigmund påstår att han ska spela i sin blogg. Det kan bli sjukt underhållande poker. Jag tyckte han var asrolig när han spelade mot Antonius i the game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 ziigmund påstår att han ska spela i sin blogg. Det kan bli sjukt underhållande poker. Jag tyckte han var asrolig när han spelade mot Antonius i the game. Galen kanske är bättre ord än rolig =) Minns bäst när han synar Antonius med A hög efter river när Antonius träffat fyrtal i tior. Minns inte vad bettet var men för mig att det var $50k eller liknande. CRAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Galen kanske är bättre ord än rolig =) Minns bäst när han synar Antonius med A hög efter river när Antonius träffat fyrtal i tior. Minns inte vad bettet var men för mig att det var $50k eller liknande. CRAZY Standard nuts or nothing situation... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobieuo Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 High Stakes Poker är schönt. Alltid kul att kolla på när man sitter och blir ytdragen på microlimits. Få saker är så roliga som när folk förlorar större potter på vidrigare vis än vad jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFool Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Standard nuts or nothing situation... =) Så standard att du synat ner för $50k med A-hög med 2:1 i odds? Tror inte det;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Så standard att du synat ner för $50k med A-hög med 2:1 i odds? Tror inte det;-) Nä, för gränsen för hur mkt PENGAR man kan syna går ju vid exakt 785 dollar och 38 cent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFool Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Nä, för gränsen för hur mkt PENGAR man kan syna går ju vid exakt 785 dollar och 38 cent! Exakt! Nej, skämt åsido. Ville bara sätta det i perspektiv. Även om det kanske är en given (?) syn för honom att ta i det läget, skulle jag aldrig gjort det. Och det är just pga summan. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Nån mer än jag som tror att lirarna där spelar konstigt för falsk marknadsföring:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag tror dom spelar konstigt eftersom dom varken har cardrunners eller deuces cracked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 Jag tror dom spelar konstigt eftersom dom varken har cardrunners eller deuces cracked. Eller kanske just därför att de har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 har ziigmund en br för det här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 har ziigmund en br för det här ? Ziigs Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 Han får nog sälja den med tanke på att han är ner $1.7M idag. http://www.highstakesdb.com thebestnick (Observatör): how much is ziig down today? Ziigmund: im just down 1,7 million now Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 Han får nog sälja den med tanke på att han är ner $1.7M idag.http://www.highstakesdb.com thebestnick (Observatör): how much is ziig down today? Ziigmund: im just down 1,7 million now 1,7 han var väll ner 1,4 har han förlorat änu mer ? lol:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 8 December , 2008 Rapport Share Postad 8 December , 2008 Brian Hastings: wanna play regular table instead? Ziigmund: naah Ziigmund: lost today 1,7 Brian Hastings: sorry to hear man Ziigmund: mm Ziigmund: hangover and didnt care Brian Hastings: well i understand if u dont wanna play,at gentle if u do Brian Hastings: gl edit: standard att slänga iväg 1.7M när man känner sig lite sliten. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Cardplayer har gått ut med de som ska vara med i säsong 5 (som spelas in 19-21 dec): Patrik Antonius Michael Baxter David Benyamine Doyle Brunson Nick Cassavetes Ivan Demidov Tom Dwan Peter Eastgate Eli Elezra Antonio Esfandiari Barry Greenstein Phil Hellmuth Phil Ivey Phil Laak Howard Lederer Giorgio Medici Dario Minieri Daniel Negreanu Ilari Sahamies Bob Safai Sam Simon Ingen Sam Farha eller Mike the mouth Nytt för säsong 5 är att minimum buy-in är $200k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 tråkig lineup. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 mike klarar man sig utan, men sammy wtf:-( ska bli kul att se dario och illari dock. spelar dario cg öht förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 mike klarar man sig utan, men sammy wtf:-( ska bli kul att se dario och illari dock. spelar dario cg öht förresten? Såg han spela 25/50 igår mot Zugwat. Första gången jag ser han lira cashgame. Han kanske ligger i hårdträning Dock så åkte han på rådäng o torska några inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Durrrr vs Phil Hellmuth plzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Cardplayer har gått ut med de som ska vara med i säsong 5 (som spelas in 19-21 dec): Peter Eastgate komiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 komiskt Eastgate spelar väl cashgame högt så varför är det komiskt? Synd att inte Farha är med, mycket snack och mycket lir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 komiskt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Alltså samma lineup som railheaven + poker stars finest samt några turister? Kanske kan bli lite action! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts