Kontextus Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Besvara rubrikfrågan med en argumentation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Kinapoker. Iofs mkt roligare live än online, men kul online också, man slipper sortera korten och sen är det bara att sitta lite slappt och trycka på kort. Större chans att få en royal än i texas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Texas Holdem, No Limit, chashgame Varför: Den spelformen jag vinner mest pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Kinapoker. Iofs mkt roligare live än online, men kul online också, man slipper sortera korten och sen är det bara att sitta lite slappt och trycka på kort. Större chans att få en royal än i texas. Vart kan man spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flaxlax Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Vart kan man spela det? Simbapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 Kinapoker. Iofs mkt roligare live än online, men kul online också, man slipper sortera korten och sen är det bara att sitta lite slappt och trycka på kort. Större chans att få en royal än i texas. Nämn några siter som erbjuder Kinapoker och beskriv lite kort vad spelet går ut på? Jag är rätt säker på att många här (inklusive jag) inte ens har provat på den spelformen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 Jag tycker att Omaha är intressantast men också frustrerande eftersom man ofta blir slagen av en ännu bättre hand (särskilt i FR). Fixed limit har jag först på senare år insett är roligare än NL men det är också frustrerande när man ofta blir utdragen av underdogs. KK känns rätt värdelös i fixed och AA har jag sällan vunnit med i detta fiskspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 [borttaget inlägg] <---- det bidde lite fel men ha en trevlig dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Argumentation please? För övrigt så är det en site och ingen spelform, eller? den var bra. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 den var bra. :lol: Äsch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 PL omaha är klart roligast men också dyrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 PL omaha är klart roligast men också dyrast. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Spelar man kinapoker för pengar på simba alltså? Finns det inte datorprogram som kan lägga nära optimala händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 Spelar man kinapoker för pengar på simba alltså? Finns det inte datorprogram som kan lägga nära optimala händer? Det verkar vara ett enormt tidsödande spel om alla vid bordet ska sitta och knåpa ihop den mest lönsamma kortkombinationen. Sedan undrar jag hur poängen växlas in i rena pengar på en onlinesite? Vet någon om det sker med automatik då man lämnar bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Det verkar vara ett enormt tidsödande spel om alla vid bordet ska sitta och knåpa ihop den mest lönsamma kortkombinationen. Verkar inte givande att diskutera med avstängd användare. (Avstäng pga inlägget ovan?) I alla fall synd om ett roligt initiativ skall dödas med dator-fusk inom loppet av en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 lol vem är avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Har gått o lira kinapoker länge på nätet, Simbapoker är inte direkt först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 lol vem är avstängd? Got me :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Det verkar vara ett enormt tidsödande spel om alla vid bordet ska sitta och knåpa ihop den mest lönsamma kortkombinationen. Sedan undrar jag hur poängen växlas in i rena pengar på en onlinesite? Vet någon om det sker med automatik då man lämnar bordet? Du sitter vid bordet med cash som vid alla andra spel. Varje poäng har ett fast värde som är olika från bord till bord. Transaktioner sker automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 HORSE eller annat mixed-games spel är roligast. End of discussion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Nämn några siter som erbjuder Kinapoker och beskriv lite kort vad spelet går ut på? Jag är rätt säker på att många här (inklusive jag) inte ens har provat på den spelformen. Som redan nämt simba, även actionnätverket (om det fortfarande lever) och pokerroom har jag för mig. Regler finns på simbapoker.com eller engelska wikipedia, läs dock reglerna på sidan du ska spela på då bonusarna kan skilja sig. Jag har också spelat in en kort film som finns i min dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 HORSE eller annat mixed-games spel är roligast. End of discussion HORSE innehåller ju skrattfesten Razz, så är lite svårt att hålla med om att det skulle vara roligast. Enda fördelen med det är ju att folk kan blanda ihop vilket spel det är och köra (23)7 för massa bet mot K i sjustötsdelen. Men till och med det skulle ju bli bättre om man körde HOSER istället. Måste dessutom vara ett bra livat 8-personers bord, oavsett spelsammansättning, om det ska vara roligare än 2-4 spelare med vilket spel som helst. Sitta och vänta på bra starthänder tar ned rolighetsvärdet på alla spelformer. Allt annat lika så håller jag med om att mixgames är roligare än singelspel. Aldrig fattat poängen med kinapoker. Ska man bara dumgambla så känns givar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiBiagio Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Slår ett slag för Omaha! Förstod inte till en början hur folk kunde tycka att det var roligt, men nu är Omaha det enda jag lirar. Känns som hold'em med en annan dimension. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 7cs är ett kul slaskspel. För seriöst spelande gäller FLT short. PLO short har sin tjusning men hjärtat tar lite för mycket stryk för att det ska vara roligast. 5cs är i vart fall överlägset tråkigast online, följt av mörkpoker (dock rätt kul i ett fylleslaskigt homegame) och NLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 24 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2008 lol vem är avstängd? Hur kan du skriva medan det står avstängd på dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts