Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Metal, mma och kvinnosyn som härstammar från 50-talet. Forumets överlägset manligaste dagbok.

Haha har inte tänkt på det sådär faktiskt. Jag är en så snäll, lugn och fin kille säger alla alltid. Kanske var de där 80 UFC-galorna jag såg på några månader som gjorde mig så macho?

Postad
Värmande ord på en sorgens dag. Fyfan detta var jobbigt på riktigt :( Var kul med tre raka guld i Premier League iaf och två raka CL-finaler, varav en vinst.

Ronaldo, you will always be remembered.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6634291

MM tuuuuuuungt!! Men får trösta sig med att det kanske är bäst för united i längden(på nåt sätt:S) Sen kommer det alltid komma en ny stjärna(dock aldrig nån som kommer bli lika älskad av mig eller lika bra som Ronaldo). Men skilsmässor är aldrig roliga :(

Postad
MM tuuuuuuungt!! Men får trösta sig med att det kanske är bäst för united i längden(på nåt sätt:S) Sen kommer det alltid komma en ny stjärna(dock aldrig nån som kommer bli lika älskad av mig eller lika bra som Ronaldo). Men skilsmässor är aldrig roliga :(

Vill han inte stanna vill jag inte ha honom kvar heller. Tycker det är sjukt tråkigt att Real ska kunna trolla fram 2 miljarder kronor som säkert inte finns på riktigt och bara köpa alla världens bästa spelare.

Tänk att vakna upp imorrn och inse att Real sett fel och köpte Nani istället...

Nu vill jag nog se Ribery iaf.

Postad
V

Tänk att vakna upp imorrn och inse att Real sett fel och köpte Nani istället...

Nu vill jag nog se Ribery iaf.

HAHA ja det hade vart lite lustigt.

Japp han vill jag oxå se, tillsammans med 1 till mittfältare av hög klass. Sa någon Aron Lennon?

Postad
Själv vill jag se Ferdinand/Vidic tillbaka i vinterformen, Ribery till höger och Ashley Young till vänster och sen en Berbatov i målslag i mitten. Jag tycker Lennon känns mer begränsad än Young på nå vis

Ja thats true. Då får man ju tillbaks frisparkskvalitet oxå.

Postad

Var med om en heeeeeeeeeeelt sinnessjuk grej nyss. Min tjej skulle föra över 45k bath, ca 10k svenska, till sin kusin. Tydligen görs det lättast här genom att ut pengarna kontant och sen gå till en insättningsautomat och där sätta in dem på mottagarens konto istället.

Sagt och gjort. Hon skriver in sin kusins kontonummer och stoppar in sina 45k bath som hon tagit ut i automaten. Den tar emot nästan alla sedlar men en 1k-bathsedel kan inte läsas av så maskinen piper och ber henne ta ut den. Hon gör det och lägger in en ny. Samma sak händer igen. Hon tar ut även denna och lägger in en ny. Då stänger maskinen luckan och upp på skärmen kommer texten "transaction cancelled". Sen blir skärmen röd och det står något i stil med att service utförs, kom tillbaka senare. Pengarna är borta! TJENA! Jag stod bara och gapade.

Automaten låg i anslutning till bankkontoret som var stängt. Som tur var fanns där personal kvar så min tjej fick komma in och fylla i någon lapp. Ska vara lugnt sa dem, tydligen händer det regelbundet enligt dem. Verkar ju jävligt kul. Ren jävla TUR att det fanns personal kvar, vafan hade man annars gjort??

De skulle slutföra överföringen sa de, men man får ju gå dit imorrn och kolla så det har blivit rätt.

Postad
Precis =) plus att Ribery gör sig bättre till höger har jag fått för mig, rätta mig om jag har fel :)

Möjligt. Måste faktiskt erkänna att jag inte har så bra koll på Ribery förutom att han e grym. Så det du säger stämmer nog :D

Oavsett vad så behövs det iaf 2 riktiga kvalitetsmittfältare till för att jag va ok med förlusten av Ronaldo. Nöjd kommer jag nog aldrig riktigt bli :)

Postad
Möjligt. Måste faktiskt erkänna att jag inte har så bra koll på Ribery förutom att han e grym. Så det du säger stämmer nog :D

Oavsett vad så behövs det iaf 2 riktiga kvalitetsmittfältare till för att jag va ok med förlusten av Ronaldo. Nöjd kommer jag nog aldrig riktigt bli :)

Hoppas det är lugnt med lite Man U-OT, Meta.

Nöjd är man aldrig som supporter ;)