Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Jag gav min flickvän grejer för typ 17k när hon fyllde 18 :-P Jag hade lite bättre ställt då :-( Men har han gott om pengar så är väl en weekend i NYC, London eller Paris en grym 30års present?

 

Edit: vafan, såg nu att du redan blivit tipsad om det samt att dem var på en resa. En dag på ett spa verkar ju tjejer vara överförtjusta i, det kanske funkar?

 

Hey big spender ;) Hehe jo ty ty det hade nog passat henne (har jag hört) men ja, eller jag menar HAN har nu redan bestämt sig för vad :mrgreen:

 

Glad midsommar!

 

Lol desamma ärketurare 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glad midsommar. Här sitter vi och nnjuter av dina mma länkar. PUSSS!

 

Haha gött gött! Hälsa ;) Desamma, min första midsommar utanför Sverige detta. Känns lite skumt men inte så farligt. Jag mår rätt bra (förutom magont efter några öl igår). Blir en hård kväll och natt idag kan man nog lugnt räkna med :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp då försvinner Tevez också. Tycker det luktar bullshit och girighet lång väg om hans beteende så jag känner väl likadant som för Ronaldo: Synd att han lämnar men passar det inte så kan han suga k*k.

Väntar med spänning på vad United ska hitta på för att ersätta dessa två spelare :shock:

 

 

 

 

Annars var det en underbar kväll igår precis som väntat. Det blev en ring och en trenättersresa till Hua Hin med boende på femstjärnigt hotell i present. Från min kompis då obv ;)

 

Är på tok för trött och bakis nu för att orka skriva så mycket men ska se om jag orkar senare. Fanns några fina bilder med.

 

Puss på er, Donken nu...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, orkar nog inte skriva mer om det.

 

Blir Hua Hin imorrn som sagt, så ännu färre uppdateringar några dagar gissar jag.

 

KOLLA THE ULTIMATE FIGHTER FINALE! Om ni inte orkar kolla hela: SE CLAY "snickarn" GUIDA MOT DIEGO SANCHEZ! :rolleyes:

 

 

fet match... se även Damarques Johnson vs. James Wilks.. galet skit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, orkar nog inte skriva mer om det.

 

Blir Hua Hin imorrn som sagt, så ännu färre uppdateringar några dagar gissar jag.

 

KOLLA THE ULTIMATE FIGHTER FINALE! Om ni inte orkar kolla hela: SE CLAY "snickarn" GUIDA MOT DIEGO SANCHEZ! :rolleyes:

 

 

Galen fight..battle of the phychos.

Har för mig att Guida är en av dina favoriter? Kan han bara typ dra till typ thailand eller holland o lära sig lite stand-up så kommer han bli grym. Han blev ju totalt krossad av Sanchez stående, rätt ok haka dock ;-) . Årets om inte tidernas staredown innan fighten också8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste att det skulle komma massa "roliga" kommentarer från folk som aldrig skriver något vettigt här annars så man har ju bara sig själv att skylla.

 

Kom nyss tillbaka till Bangkok efter 4 underbara dagar i Hua Hin på lyxhotell med solsken och pool-badande osv. Hade tänkt lägga upp lite fina bilder men kan inte direkt hitta någon anledning.

 

 

Får se om det blir någon mer poker för månaden eller om jag nöjer mig som det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk match i EM för U21! Såg på textTV innan att det stod 3-0 till England så jag sket i att leta stream. Sen stod det plötsligt 3-2 och innan jag hade hittat någonstans att se matchen stod det 3-3 :mrgreen: Nu har jag faktiskt en stream som sjukt nog verkar funka hyfsat stabilt och dessutom går att köra i fullscreen!

 

Heja Sverige 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är väl hans tjej till vänster dock :-(

Ber om ursäkt för detta. :(

 

Så här i efterhand vet jag inte hur jag kunde ta med hon i mitten ens. Alla ser OK ut men hon till höger är fan på en helt annan nivå :D. Introducerar du mig för henne nästa gång jag har letat mig till Thailand, Meta? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekordpott med stor marginal :)

 

$10/$20 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($3919.00)

UTG+1 ($3114.50)

CO ($1541.50)

BTN ($1739.49)

Hero (SB) ($1434.00)

BB ($2292.02)

 

Pre-flop: ($30, 6 players) Hero is SB 9:spade: 9:diamond:

2 folds, CO calls $20, BTN raises to $90, Hero calls $80, BB calls $70, CO calls $70

 

Flop: 7:heart: K:spade: 9:heart: ($360, 4 players)

Hero bets $275, BB calls $275, CO calls $275, BTN raises to $1,649.49, Hero calls $1,059, BB folds, CO calls $1,176.50

 

Turn: 2:heart: ($5,069.99, 3 players)

 

River: T:spade: ($5,069.99, 3 players)

 

Final Pot: $5,069.99

CO shows: K:diamond: A:spade:

BTN shows: K:club: J:club:

Hero shows: 9:spade: 9:diamond:

 

CO wins $235 ( lost -$1,306.50 )

BTN wins $197.99 ( lost -$1,541.50 )

Hero wins $4,634 ( won +$3,210 )

BB lost -$365

 

 

Rekorddag med stor marginal också.

 

 

Når nog inte riktigt upp till rekordmånad men jag är HYFSAT nöjd med hur månaden har sett ut :mrgreen: Kommer ju inte bli så mycket bonuspengar för det här slitet...(allt är på Ladbrokes och således i euro)

 

juni09euro.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...