Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ännu en klonk! Har hela tiden vetat detta men skönt att få det bevisat http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5327373.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ännu en klonk! Har hela tiden vetat detta men skönt att få det bevisat http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5327373.ab +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 När jag grindat har bruden diskat (iofs inte så mycket kvar eftersom jag sjukt nog diskade en massa igår), städat hela lägenheten och skurat golven, tvättat mina och hennes kläder samt dessutom finstädat hela toaletten, inklusive toastolen och avloppet. Hon lovade igår att fixa min favoritfrulle grilled cheese sandwich men orkar tydligen inte det nu. Får nöja mig med fried pork ribs och ris. Ohållbart, funderar på att dumpa henne nu. Så jävla jobbigt när de håller på o bröta o greja, sen gör de inte ens det man bett dom att göra. Gahd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 +1 Posta gärna dina favoriter! Så jävla jobbigt när de håller på o bröta o greja, sen gör de inte ens det man bett dom att göra. Gahd. Ja fyfan. Blev iofs även kyckling med grönsaker i lite buljong och det var väl gott men ändå, säger man grilled cheese får man fan ta och fixa det. Jävla slyna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Alltså man måste ju bara älska wrestling. Sjukt många klockrena missar här, kul att Brock Lesnar är med oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Posta gärna dina favoriter! Ja fyfan. Blev iofs även kyckling med grönsaker i lite buljong och det var väl gott men ändå, säger man grilled cheese får man fan ta och fixa det. Jävla slyna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 snygg graf metha!! blir det turneringar idag? god lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 snygg graf metha!! blir det turneringar idag? god lycka Ty! Kul att du råkade titta förbi och se den! L O L Donkament är allt jag har att svara på den frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Terminator 4 var bättre än jag trodde. Tyckte den var riktigt bra! Blev stundtals alltför lökigt och någon T2-referens för mycket men det är väl omöjligt att slippa sånt helt i en Hollywoodfilm. Blev ett mycket bra gympass före filmen så totalt måste man ju säga att det varit en riktigt grym dag! Strikeforce finns ute på mininova nu, tanka! Bodinarn verkar väldigt entusiastisk så jag tror det kommer bli riktigt bra. Hoppas det går fortare än 2 dygn denna gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Posta gärna dina favoriter! Senaste två åren har jag lyssnat 85% på Metallica. Antar du lyssnar på Metallica också? Till er som läser denna dagbok och inte lyssnar på Metallica, ladda ner dessa låtar och låt dom gå på repeat ffs. Blackened Master Of Puppets Fade To Black The Unforgiven One Sad But True Enter Sandman Welcome Home (Sanitarium) Nothing Else Matters Battery Creeping Death Orion + massa låtar jag glömt i farten edit: Lyssnar typ aldrig på Nightwish men ibland glider Dark Chest Of Wonders på. edit: annars lyssnar jag på Jimi Hendrix, Rolling Stones, Deep Purple, Nazareth och de andra gamla klassiska rock-banden som farsan lärde mig lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Senaste två åren har jag lyssnat 95% på Metallica. Antar du lyssnar på Metallica också? Till er som läser denna dagbok och inte lyssnar på Metallica, ladda ner dessa låtar och låt dom gå på repeat ffs. Blackened Master Of Puppets Fade To Black The Unforgiven One Sad But True Enter Sandman Welcome Home (Sanitarium) Nothing Else Matters Battery Creeping Death Orion + massa låtar jag glömt i farten Haha bredda vidderna lite för fan! Inget jag lyssnar på regelbundet men klart man har hört alla skivor och kan låtarna typ. Jag ska faktiskt se dem för första gången någon gång i Juli Ser nog ärligt talat mer fram emot att få se Lamb of God dock! Bra smak verkar Metallica ha Hittar bara en version av videon som inte går att se "i ditt land" men här är en grym låt från senaste plattan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ska du till Hultsfred? Syns där isåfall Metallica ÄR RUUUUGGGIGT bra live-band. Får ståfräs bara jag tänker på hultsfred nu. Åker dit ENDAST på metallica. edit: Gillade tyvärr inte Lamb Of God alls Bara hört ett par låtar iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ska du till Hultsfred?Syns där isåfall Metallica ÄR RUUUUGGGIGT bra live-band. Får ståfräs bara jag tänker på hultsfred nu. Åker dit ENDAST på metallica. edit: Gillade tyvärr inte Lamb Of God alls Bara hört ett par låtar iofs. Nä, Köpenhamn! Hatar Hultsfred. Fast Sonisphere hade fina band (typ samma som i Köpenhamn plus Cradle of Filth ungefär). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Nä, Köpenhamn! Hatar Hultsfred. Fast Sonisphere hade fina band (typ samma som i Köpenhamn plus Cradle of Filth ungefär). Har varit på två metallica-konserter i år och varit sinnessjukt lyrisk efteråt så kommer nog sluta med att jag sätter mig på en buss till köpenhamn efter hultsfred Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Var ett tag sen nu men whatever: RIP Chuck! Annars? Tagit det rätt lugnt, var ute igår och det blev fiasko med ett enormt gräl med flickvännen. Verkligen inte kul. Allt är dock lugnt igen vilket är bättre Inte spelat mer poker, har bara velat passa på att njuta av att äntligen fått hitta plus på högre nivåer. Var mycket viktigt faktiskt, både för självförtroendet och för att få tillbaka en lite mer positiv känsla inför spelet igen. Jag behöver någon sån här rusch lite då och då för att orka med misären resten av tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Den här kommer på min top10 lista över låtar alla dar i veckan. Jag är inget speciellt metal/hårdrocks/alla dom andra fan men detnna är ju bara för briljant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darkone85 Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Ska du till Hultsfred?Syns där isåfall Metallica ÄR RUUUUGGGIGT bra live-band. Får ståfräs bara jag tänker på hultsfred nu. Åker dit ENDAST på metallica. edit: Gillade tyvärr inte Lamb Of God alls Bara hört ett par låtar iofs. ska metallica spela på hultsfred, eller menar ni på sonisphere? ska också dit med ett par polare. alltså... sonisphere ær på/brevid hultsfred innan/føre/samma dagar? såg att man kunde køpa biljett till båda 2 liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 ska metallica spela på hultsfred, eller menar ni på sonisphere? ska också dit med ett par polare. alltså... sonisphere ær på/brevid hultsfred innan/føre/samma dagar? såg att man kunde køpa biljett till båda 2 liksom. Jag pratar om sonisphere som går en vecka efter vanliga hultsfredsfestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 ska metallica spela på hultsfred, eller menar ni på sonisphere? ska också dit med ett par polare. alltså... sonisphere ær på/brevid hultsfred innan/føre/samma dagar? såg att man kunde køpa biljett till båda 2 liksom. Samma område som jag förstått det. Sonispehere är några dagar precis innan Hultsfredsfestivalen så man kan stanna kvar på campingen om man vill på den med. Den här kommer på min top10 lista över låtar alla dar i veckan. Jag är inget speciellt metal/hårdrocks/alla dom andra fan men detnna är ju bara för briljant. Sorry, glömde skriva att In Flames är förbjudna i denna dagbok...Eller ja, före urusla Clayman går det väl bra. Seeeeeeeeeeeell ouuuuuuuuuuuuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Samma område som jag förstått det. Sonispehere är några dagar precis innan Hultsfredsfestivalen så man kan stanna kvar på campingen om man vill på den med. Sorry, glömde skriva att In Flames är förbjudna i denna dagbok...Eller ja, före urusla Clayman går det väl bra. Seeeeeeeeeeeell ouuuuuuuuuuuuts! HAHA sryyyyy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 HAHA sryyyyy Lugnt, inget du kunde veta Jag borde satt upp lite regler på förstasidan...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Samma område som jag förstått det. Sonispehere är några dagar precis innan Hultsfredsfestivalen så man kan stanna kvar på campingen om man vill på den med. Sorry, glömde skriva att In Flames är förbjudna i denna dagbok...Eller ja, före urusla Clayman går det väl bra. Seeeeeeeeeeeell ouuuuuuuuuuuuts! Hur kan du inte räkna metallica som sell-outs isf? =) I övrigt är in flames bästa skivor klart The Jester Race, Whoracle och Colony så där är jag med men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Hur kan du inte räkna metallica som sell-outs isf? =) I övrigt är in flames bästa skivor klart The Jester Race, Whoracle och Colony så där är jag med men.. Dem är väl nummer ett på den listan ja, det har du rätt i Dem insåg iaf sitt misstag och gick tillbaka till att göra hårdare musik igen (de har väl tillochmed mer eller mindre sagt i efterhand att de var ute och cyklade under tiden med garage och re-load och allt vad skivorna hette?). Även live slutade de ju spela skitlåtarna och körde bara alla klassiska thrash-dängor. Sen tycker jag deras dåliga låtar är 10gg bättre än In Flames enorma bottennapp till musik på senare tid. Är väl mer där mitt hat ligger egentligen än själva sellout-grejen, jag gillar brutal döds och lite black men är inte en sån puritan som jag kanske framstod som nu Jag tycker mest det är sjukt att ett band kan göra så bra skivor som de du nämnde och sen bli fullkomligt urusla nästan över en natt. Ska faktiskt tanka de skivorna du sa ändå Har för mig att det var rätt bra skit, hade dem på datorn för ett antal år sen men allt försvann i en krasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Dem är väl nummer ett på den listan ja, det har du rätt i Dem insåg iaf sitt misstag och gick tillbaka till att göra hårdare musik igen (de har väl tillochmed mer eller mindre sagt i efterhand att de var ute och cyklade under tiden med garage och re-load och allt vad skivorna hette?). Även live slutade de ju spela skitlåtarna och körde bara alla klassiska thrash-dängor. Sen tycker jag deras dåliga låtar är 10gg bättre än In Flames enorma bottennapp till musik på senare tid. Är väl mer där mitt hat ligger egentligen än själva sellout-grejen, jag gillar brutal döds och lite black men är inte en sån puritan som jag kanske framstod som nu Jag tycker mest det är sjukt att ett band kan göra så bra skivor som de du nämnde och sen bli fullkomligt urusla nästan över en natt. Ska faktiskt tanka de skivorna du sa ändå Har för mig att det var rätt bra skit, hade dem på datorn för ett antal år sen men allt försvann i en krasch. Fast metallicas comebackplatta St.Anger måste ju varit bland det sämsta som släppts senaste decenniet, alla kategorier. Senaste skivan är dock bra. Fast i min uppfattning har metallica bara släppt en riktigt riktigt bra platta och det är Master of Puppets. I övrigt tycker jag in flames plattor är helt okej de med, det är väl inte så mycket dödsmetall direkt och Cloud Connected var en rätt usel (riiiktigt usel då) platta. Resterande är lyssningsbara om än inte på samma nivå som de gamla. imho. Tanka hem de gamla skivorna och lyssna, helt klart värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Fast metallicas comebackplatta St.Anger måste ju varit bland det sämsta som släppts senaste decenniet, alla kategorier. Senaste skivan är dock bra. Fast i min uppfattning har metallica bara släppt en riktigt riktigt bra platta och det är Master of Puppets. I övrigt tycker jag in flames plattor är helt okej de med, det är väl inte så mycket dödsmetall direkt och Cloud Connected var en rätt usel (riiiktigt usel då) platta. Resterande är lyssningsbara om än inte på samma nivå som de gamla. imho. Tanka hem de gamla skivorna och lyssna, helt klart värt det! Usch fy St. Anger ja. Herregud, förstår att de bytte producent Håller med om allt, gillar också nya skivan. Jag är inget fan egentligen, är bara ett sånt band man vill ha sett innan man dör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts