Staash Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Hot Rod och Big Lebowski är två filmer som en polare till mig ALLTID rekommenderar när film kommer på tal. Har nu lyckat se båda och är väl inte riktigt lika exalterad, men åtminstone Lebowski har sina stunder! Citera
killerwolf Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 dans-scenen i hot rod är dock MAGISK. Ledsen för undertexterna Citera
Starfitter Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Starfitter, bor du på hansas tak? Gatan börjar på S? Gungor + sandlåda upp på takgården samt en basketkorg? I så fall bor du granne med min bästa kompis, och jag har hängt där i princip var och varannan dag i några års tid nu haha. exakt där bor jag! soft ställe so far... Citera
Trillske Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 dans-scenen i hot rod är dock MAGISK.Ledsen för undertexterna Man kan inte ens kontra med något annat favvo-klipp, det finns på tok för många. Alla har ju sett party-scenen, skogs-failet, sen kommer man på att klock-sången vid poolen är en sån där fullständigt briljant random grej, eller när han ska fråga ut tjejen i kiosken, eller varenda jävla liten sekund av scenen när de promenerar till stunten och allt spårar, eller whiskey osv.. osv.. osv.. De flesta bra komedier har enstaka stunder av briljans man vill återuppleva, men Hot Rod är helt enkelt en enda stor "the best of". Flera år senare kan jag fortfarande ramla på ett klipp för hundrade gången och garva rätt ut. Äh, blir denna: Citera
Starfitter Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Jag somnade in och missade sittningen, orre var väldigt högljud och burdus men borderline lika skönt oskön som i Budapest. Finns på film om jag inte minns fel Citera
schumme Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Filmen Hall pass bör väl funka vid dambesök? Citera
jimenez Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Hot Rod och Big Lebowski är två filmer som en polare till mig ALLTID rekommenderar när film kommer på tal. Har nu lyckat se båda och är väl inte riktigt lika exalterad, men åtminstone Lebowski har sina stunder! The big Lebowski är ju nötrullen nr1.. Ett måste för alla filmälskare Citera
Level Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Jag somnade in och missade sittningen, orre var väldigt högljud och burdus men borderline lika skönt oskön som i Budapest.Finns på film om jag inte minns fel Finns ljudupptagning Citera
Metaddict Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Filmen Hall pass bör väl funka vid dambesök? Det hade den helt klart gjort! Bara frågan om jag orkar se om den, så bra var den inte Den passar bra in på Harmyntan med haha. Citera
boman Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 nej nästa gång ska jag vara med och leka och inte enbart sitta och observera Citera
Starfitter Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 Jooooona Har en magisk hatkärlek till att plugga just nu. Det är så jävla mycket emellanåt, men måste bara erkänna hur mycket jag gillar att lära mig/kunna saker när det väl är gjort. Man blir nerplockad på jorden så ofta att det knappast gör något. Mvh Varje tentaaaamen Citera
Level Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 jävlar, hade ashöga förväntningar på SF och orre, kände jag kunde ha det eftersom jag fått en superklar bild över flera års tid från the internetz. det bästa är att båda överträffade mina förväntningar med marginal älskade lund, såg så jävla mkt. not. men älskade alla människor, även alla taxiblattar var supertrevliga. malmös invånare är ett jävla pluswhine, imo! Kryddan hade jävligt fina pizzor. blev ett par. tanken är att tacka HH och emilio med min fina bänkdiskmaskin som ändå åker när vi flyttar om två månader, tips på frakt? köptes för 4k så semionödigt om frakten är asdyr. nästa gång ska jag vara med och leka och inte enbart sitta och observera Jag har ALDRIG sett orre på det viset...NÅGONSIN. Du turade boman Citera
Opteron Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 I love you philip morris, bästa filmen! Citera
SasaMatic Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 tror du ska kika på postens hemsida om du vet hur mkt den väger ungefär. kan inte bli alltför dyrt. guld med bänkdiskmaskin =) vart bär det av för dig och frugan btw? Citera
schumme Postad 23 Oktober , 2012 Rapport Postad 23 Oktober , 2012 Bussgods kan kanske funka också om det är stora prylar. Citera
boman Postad 23 Oktober , 2012 Rapport Postad 23 Oktober , 2012 var inte speciellt dyrt, typ 200 sek asien! Citera
Metaddict Postad 26 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2012 Dagens största humor var när en tjejkompis ex ringde och hon svarar med ett "men vad vill du NU då?!" och sen i några minuter spottar ur sig saker som "vafan är det du inte fattar?!" och "jag har sagt åt dig att SLUTA RINGA!" :mrgreen: Citera
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Postad 26 Oktober , 2012 Dagens största humor var när en tjejkompis ex ringde och hon svarar med ett "men vad vill du NU då?!" och sen i några minuter spottar ur sig saker som "vafan är det du inte fattar?!" och "jag har sagt åt dig att SLUTA RINGA!" :mrgreen: Meh, sånt är ju inte alls kul Citera
Metaddict Postad 26 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2012 Meh, sånt är ju inte alls kul Jag kan se stor humor i sånt, men jag är kanske sjuk i huvudet då Iaf var det kul just då Är en sån jätteglad och skön tjej att det var smått chockerande att höra henne sån, kanske därför jag fann det så roligt. Citera
wheelinho Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Postad 26 Oktober , 2012 Meh, sånt är ju inte alls kul +1 tyvärr Citera
Trillske Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Postad 26 Oktober , 2012 Det är ju kul om hon var ärlig, mindre kul om hon tvärvände för att "vinna" osv. Tjejer som spelar sociala spel är som självmordsbombare, pang säger det så flyger båda era sociala liv i luften. Och på något medvetandeplan sitter hon ändå och flinar. Citera
Recommended Posts