Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Lite förvånad över hur bra jag tycker The Voice är just nu. Amerikanska säsong två. Bryr mig verkligen om dem som är med och vill förvånansvärt nog inte alltid stänga av när det är snyfthistorier om mammor med cancer och läkare som sagt att man aldrig skulle kunna sjunga igen osv osv. Olikt mig, måste hålla på att bli sjuk eller nåt :S

 

Sen är Cee-Lo sån jävla kung också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frankie Edgar @ 1,8x

Rampage @ 1,46x

Joe Lauzon @ 3,2x

Kongo decision @ 3,4x

 

Facit. Garanterade pengar.

 

Lauzon känns tveksamt då han alltid tar slut efter 1 rond, men oddset är så galet.

Vågar inte betta Shields mot Akiyama pga korrupta domare.

 

Tror på Smooth Hendo mot Edgar men jag kan köpa Rampade och Lauzon, ffra Lauzon till det oddset. Tror dock Hunts kondition är aaaaalldeles för dålig för att Kongo inte ska avsluta honom om inte Hunt knockar Kongo först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är maximalt dödsbesviken på VH :S. Här har man blivit bjuden till Microvåg och förväntat sig grind OCH fest. Vad händer? Jo, då ska han hux flux inte vara hemma :S:S.

 

vi skjuter på det, sikta på torsdag! (och ja sorry att det blir struligt)

 

Vilket svin!

 

fick klämma bröst årgång -94 inatt.

 

Det var mer än jag visste, jag är själv inte hemma och kommer inte vara det förrän senare ikväll...def inte innan 21.

 

Vi drar Marienlyst ikväll igen (minus retarderad efterfest) pga Plipens meck med kontot. Ska du med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dataproffs, jag kan bara hitta skillnaden i graffekorten på dessa två modeller.

 

Tankar?

Det är kvinnan som ska ha...

 

http://www.proshop.se/Barbar-dator/Sony-VAIO-C-serien-14-Vit-2282228.html&utm_source=pricerunnerse

 

http://www.webhallen.com/hardvara/137244-sony_vaio_vpcca2s1e-d.ec1-core_i3-2310m-4gb-500gb-amd_hd_6470-14-w7_hp-orange

 

 

Samma serie osv men skiljer på 1k, vore konstigt om dom slänger in ett 1k dyrare kort. Folk spelar väl ändå knappast på laptops?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då måste dem ha varit lätta? Mtp att du gett upp alla extremebanor. Provat en lite snabbt och listade inte ut hur man skulle nå ett av mynten...

 

Klarade obv den, jobbar på resten. Vet inte exakt hur snabba folk är men om jag klarar dem andra två nya på bra tider inatt så borde jag hamna extremt högt på rankingen iaf några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dataproffs, jag kan bara hitta skillnaden i graffekorten på dessa två modeller.

 

Tankar?

Det är kvinnan som ska ha...

 

http://www.proshop.se/Barbar-dator/Sony-VAIO-C-serien-14-Vit-2282228.html&utm_source=pricerunnerse

 

http://www.webhallen.com/hardvara/137244-sony_vaio_vpcca2s1e-d.ec1-core_i3-2310m-4gb-500gb-amd_hd_6470-14-w7_hp-orange

 

 

Samma serie osv men skiljer på 1k, vore konstigt om dom slänger in ett 1k dyrare kort. Folk spelar väl ändå knappast på laptops?

 

Skummade bara men ser ut att vara precis samma dator men billigare på Webhallen. Det är samma grafikkort också.

 

Korrekt :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga till pfs gympanel. Idag kör jag bara två måltider/dag + ev något litet på kvällen. Min fråga är om det är dåligt ur deffsynvinkel? Sedan undrar jag vad ni tycker är optimalt, och varför?

 

Nje det lär inte vara dåligt om du lägger dig på rätt nettokcal.

Hur man lägger kcal under dagen är ju rätt bestritt, aktuellt i dagsläget med periodisk fasta osv. Personligen uppskattar jag nu för tiden en stabil frukost och två måltider + kvällskvarg eller fluff.

Lättare köra det som stämmer med ens egna ätpreferenser.

Vissa är inte hungriga på morgonen och ogillar traditionell frukost, fine då skiter man i det. Vissa gillar inte äta nära inpå innan träning, fine då skiter man i det.

 

Enda som är obestritt är väl att man borde käka rätt tätt efter träningen.

Någon som även kan vara bra är väl lite långsamt protein på kvällen om man käkar då (Kasein, kvarg för många).

 

Någon som kanske kan påpekas men inte riktigt är frågat efter är att näringen som används vid träningen INTE kommer från måltiden innan passet. Utan snarare det man åt kvällen innan/på morgonen om kvällspass, ska tydligen ta 10h ish innan näringen blir tillgänglig på cellnivå (har jag för mig utan källa).

 

Slutsats: Inom något rimliga ramar kan man fördela sitt kcal intag som man tycker bäst om. I mitt fall är det rätt nära de traditionella med frukost och sen 2 mål rätt nära träningspasset sen ett kvällsmål av lättare slag om jag behöver lite mer kcal eller är hungrig (HATAR försöka somna hungrig).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga till pfs gympanel. Idag kör jag bara två måltider/dag + ev något litet på kvällen. Min fråga är om det är dåligt ur deffsynvinkel? Sedan undrar jag vad ni tycker är optimalt, och varför?

 

ingen aning vad som är bäst, men alla jag känner som kör 1(eller två nära på varandra) pratar gott om det iaf. kör själv två, men funderar att gå ner till 1 jag med, deffar dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då måste dem ha varit lätta? Mtp att du gett upp alla extremebanor. Provat en lite snabbt och listade inte ut hur man skulle nå ett av mynten...

 

Klarade obv den, jobbar på resten. Vet inte exakt hur snabba folk är men om jag klarar dem andra två nya på bra tider inatt så borde jag hamna extremt högt på rankingen iaf några dagar.

 

:ola: Nya bike baron banor! :ola:

 

 

edit: redan trestjärnat allt... 8-)

 

Tre stjärnor på spelets alla banor igen och nu är jag rankad femma i världen :mrgreen:8-) Finurliga myntsamlingar på de nya banorna tyckte jag, kul. Synd att man redan är klar med det nya bara. Inte kommit någon Extreme på flera uppdateringar nu, ganska säker på att dem jobbar på en riktigt överjävlig bana typ Motherland. Dem säger att dem ska lösa problemet med folk som fuskat innan.

 

Men som sagt, #5 world wide, holler at yo boy! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...