Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

LOL

 

hade varit en hyfsad prediction annars.

 

jag menade obv hela GSL.

 

att klippa i posts för att försöka låtsas få rätt, trodde du var lite mer man än så.

 

här har du hela mitt inlägg om du missa det:

 

edit: drg tar andraplatsen och genius krossar alla, mkp vinner inte ett set och gråter några min. drg krossar nestea zvz givetvis. sådär sorry att jag spoilat allt.

 

när jag psotar detta dagen innan gruppen med alla dessa 4 spelas så trodde jag att alla skulle förstå det, men tydligen inte.

 

gnugga på du, men se till att ha en vettig grund tills nästa gång. verkar vara en av dina svagheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att klippa i posts för att försöka låtsas få rätt, trodde du var lite mer man än så.

 

här har du hela mitt inlägg om du missa det:

 

edit: drg tar andraplatsen och genius krossar alla, mkp vinner inte ett set och gråter några min. drg krossar nestea zvz givetvis. sådär sorry att jag spoilat allt.

 

när jag psotar detta dagen innan gruppen med alla dessa 4 spelas så trodde jag att alla skulle förstå det, men tydligen inte.

 

gnugga på du, men se till att ha en vettig grund tills nästa gång. verkar vara en av dina svagheter.

 

+1, you tell him urmy!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha era tomtar, att ni orkar ta mina posts på allvar.

 

 

(helt ärligt trodde jag dock du menade hela GSL, men då var det mitt missförstånd, herr "anklaga andra för att aldrig kunna ha fel") ;)

 

skiter allt som oftast fullständigt i dina posts så det är inget problem, men det är svårt att hålla sig borta när du provocerar utan att själv veta vad du pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stora frågan är vad DU har med saken att göra...

 

En större fråga är ju varför i helvete DU bryr dig om att jag bryr mig? Ar du ViktorH:s pappa?

 

Som svar på din fråga: gillar inte semipedofiler och ryser av välbehag när någon ger sig på en sådan verbalt eller fysiskt.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En större fråga är ju varför i helvete DU bryr dig om att jag bryr mig? Ar du ViktorH:s pappa?

 

Som svar på din fråga: gillar inte semipedofiler och ryser av välbehag när någon ger sig på en sådan verbalt eller fysiskt.

 

mvh

 

Nä men det är min dagbok och jag vill inte ha dryga idioter som skriver här om OT som dem dessutom inte har med att göra. VH och urmy är båda vänner till mig och har iaf en riktig "beef", du är bara en mupp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä men det är min dagbok och jag vill inte ha dryga idioter som skriver här om OT som dem dessutom inte har med att göra. VH och urmy är båda vänner till mig och har iaf en riktig "beef", du är bara en mupp.

 

Är du ViktorHs Pappa?

 

Mvh

 

SVS-VD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...