Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

tackar. då kan jag forsätta på samma sätt då. varför jag frågar beror på att jag har två kompisar som sa att kroppen ställer in sig själv på svält om man äter med för stora mellanrum.

 

"Svältläge" är en seglivad myt, existerar inte.

Ev en smärre metabol nackdel om leptin-nivåerna är off men tror även bevis för det saknas.

 

http://traningslara.se/svaltlage-lag-amnesomsattning-del-1-sanning-eller-myt/

(Artikelserie)

 

Det stämmer ju iofs men du ska svälta rätt mycket längre än så för att det ska vara aktuellt. :)

 

Nopp =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg till i CV:t illa kvickt

 

Pokerpråffz i många år och topprankad på Bike Baron. Vem skulle inte vilja anställa mig?

 

 

 

 

rampage :(

 

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

Han missar aldrig vikten så jag tror fullt ut att han var skadad. Hoppas inte han är för skadad bara :( Jag kommer iaf inte betta på honom nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då måste dem ha varit lätta? Mtp att du gett upp alla extremebanor. Provat en lite snabbt och listade inte ut hur man skulle nå ett av mynten...

 

Gett upp jodu, jag har tre stjärnor på allting förutom Dragons Teeth, Motherland och Joker Cat III (tror jag, den som är på hard som är svår) och grindar varje dag för att kunna bocka av skiten. Har du några tips på dragons teeth? Försökt kolla lite youtubefilmer men den här killen verkar ju vara riktig jävla torsk själv som jublar över en 13 minuters tid....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gett upp jodu, jag har tre stjärnor på allting förutom Dragons Teeth, Motherland och Joker Cat III (tror jag, den som är på hard som är svår) och grindar varje dag för att kunna bocka av skiten. Har du några tips på dragons teeth? Försökt kolla lite youtubefilmer men den här killen verkar ju vara riktig jävla torsk själv som jublar över en 13 minuters tid....

 

 

Jag ska vara snmäll enbart oga att jag e full...!

 

När du fastnar på en "stång", ska du vidare till nästa, håll inte inne gasen utan "dutta" dvs tryck lite lätt och snabbt bara samtidigt som du håller inne vänsterknappen så slippr du luta dig tillbaka ända in i stånge bakom och krascha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär liten värld är det här:

 

Jag går hemåt i stan 04.30 typ, nästan framme hör jag från motsvarande sida av gatan "hallåååå du där", jag går vidare och dem tjatar, till sist ger jag upp och stannar, fram kommer två tjejer och den ena säger efter ett litet tag, "du känner viktor va?"!!! Jag har aldrig sett dem förut och frågar hur fan dem känner igen mig och får inte rikrigt skvar, till sist ger jag upp utan att ha klurat ut hur det gick till men hon som kände igen mig verkade ha stenkoll på VH

 

Fick ringa Viktor och tydligen var den ena tjejen hon som han träffade och skrev om här förra torsdagen (eller vekcna innan)...hur i helvete hon visste mitt namn är fullkomligt bisarrt och overkligt!!!!

 

Tjejen som inte hade något med oss här att göra kallade mig både "jättesöt" och "supertrevlig" ganska fort vilket var högst otippat mtp att klockan då nästa var 05 på morronen...

 

Snackade rätt länge me VH på mobben och han har nog en historia att berätta här när han kommer online

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blitt rätt gammal omss.

Gick ut för att se beyondkö till Karlskrona enda halvbra ställe, drar en burgare och hem sova istället.

 

Verkligen tappat festgnistan, men kan ju ha de trevligt ändå..........

 

Idag ska jag styra lite, dra ner till Malmö igen och försöka ta igen sista hålet och lite te så de blir lööööööööön för en gång skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska vara snmäll enbart oga att jag e full...!

 

När du fastnar på en "stång", ska du vidare till nästa, håll inte inne gasen utan "dutta" dvs tryck lite lätt och snabbt bara samtidigt som du håller inne vänsterknappen så slippr du luta dig tillbaka ända in i stånge bakom och krascha

 

Fyfan vad sjukt, jag har liksom spelat exakt så i typ en vecka och grindat sönder, har kommit till sista piggen två ggr och även kommit förbi en gång men precis slagit över. Nu klarade jag skiten på första försöket! 8-) Semichokade på gruspartiet efteråt och missade två stjärnor med 0.9 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad sjukt, jag har liksom spelat exakt så i typ en vecka och grindat sönder, har kommit till sista piggen två ggr och även kommit förbi en gång men precis slagit över. Nu klarade jag skiten på första försöket! 8-) Semichokade på gruspartiet efteråt och missade två stjärnor med 0.9 sekunder.

 

Lol, EN stjärna på Dragon's Teeth :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: N000000000b..........

 

MVH

FullPfSkribent89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giggs!

 

Så jävla vackert.

Ryan Giggs makes his 900th appearance for Manchester United against Norwich today which is his 427th game away from home. It is also his 500th Premier League start. Giggs has started 85% of those 900 games. He has scored or assisted 306 of all Manchester United’s 1348 Premier League goals, which is 22.7%. He scored United’s 6000th league goal against Southampton in 1993 and our 7000th against Birmingham in 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giggs!

 

Så jävla vackert.

 

Scholes och Giggs gör målen. Och så vinner vi på det där sättet dessutom. NAJS :) Vilken brutal anstormning det var efter 1-1. Welbeck var tyvärr riktigt off idag men tur att det gick vägen ändå.

 

Tre ganska dåliga matcher i rad nu men resultaten har gått rätt väg ändå. Vi är fortfarande alldeles för beroende av Rooney i mitt tycke. Men han lär väl spela nästa match och nu får vi verkligen se till att pricka formen om vi ska klara både Spurs och City på bortaplan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

REJÄLT djäva ont i skallen av Jack3d på benpasset.

 

Tror icke tål sånt dödsknark

 

Haha afan. Du får aldrig ont i huvudet under benpass annars? Det får jag ibland.

 

Geranaminet ska klassas som narkotika snart tyvärr, eller om det redan gjort det kanske. Så läge att köpa på sig ett lager och sälja sen när det är olagligt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

REJÄLT djäva ont i skallen av Jack3d på benpasset.

 

Tror icke tål sånt dödsknark

 

Jag har kört på Jack3d en del senaste året, men fick för ett tag sedan ett allvarligt stirr rakt in i mina ögon av en god vän som sa att jag absolut bör sluta med Jack3d asap, det skulle tydligen finnas överhängande risker med det och han nämnde ngt om cancer...

 

Han är rätt tung på sådana grejer, knark och olika tillskott osv, själv kan inte möe.

 

Ville bara säga det :)

 

MVH

 

SVS-VD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...