Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

ser inte riktigt meningen med starka stimulanter för styrketräning? :S

 

Lite som att gå på sensation utan, man vill ju vara 100% under hela tiden man kör.

 

pump, flås etc obv. jag har själv väldigt ofta svårt att få upp pulsen, nice som fan med pwo i mitt fall

 

Är egentligen inget jättefan men kan va gött med rejält tryck i musklerna samt maxa energi och pepp de dagarna man inte har de naturligt.

 

Men vet de var samma när jag körde Nano Vapor (innan stulet), bra pump osv men mådde för dåligt av det i form av huvudvärk och illamående. Iof presterade jag mycket fint på passen men ändå ovärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illamående och sånt är ju inte ncie. jag körde för något år sen med no explode och det blev rätt rätt risig i magen av. men jacked xx och vip-x extreme tycker jag om, har inte haft samma problem med dom =)

nästan ett måste för mig nu känns det som mtp min puls och att jag gymmar på fastande mage på morgonarna vid nio, iofs så tar jag en timmes promme med hunden innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser inte riktigt meningen med starka stimulanter för styrketräning? :S

 

Jag har inga problem av det som stjärnfittan har. Jag tror inte alls heller dem gör någon märkbar nytta, tycker bara det är kul att man piggnar till och tänder till några procent extra. Tar inte ens till alla pass längre.

 

Både kreatin och beta alanin kräver att man "laddar upp" kroppen för att ge någon effekt. Det enda som händer av beta alaninet annars är att man får dem där stickningarna över hela kroppen :mrgreen: Själv är jag extremt överkänslig mot BA har jag märkt så jag måste pricka precis rätt dos för att enbart bli taggad, tar jag för mycket går stickningarna fort överstyr och blir jätteobehagliga :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga problem av det som stjärnfittan har. Jag tror inte alls heller dem gör någon märkbar nytta, tycker bara det är kul att man piggnar till och tänder till några procent extra. Tar inte ens till alla pass längre.

 

Både kreatin och beta alanin kräver att man "laddar upp" kroppen för att ge någon effekt. Det enda som händer av beta alaninet annars är att man får dem där stickningarna över hela kroppen :mrgreen: Själv är jag extremt överkänslig mot BA har jag märkt så jag måste pricka precis rätt dos för att enbart bli taggad, tar jag för mycket går stickningarna fort överstyr och blir jätteobehagliga :roll:

 

Med vänlig hälsning,

Tillverkare och försäljarna av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga problem av det som stjärnfittan har. Jag tror inte alls heller dem gör någon märkbar nytta, tycker bara det är kul att man piggnar till och tänder till några procent extra. Tar inte ens till alla pass längre.

 

Både kreatin och beta alanin kräver att man "laddar upp" kroppen för att ge någon effekt. Det enda som händer av beta alaninet annars är att man får dem där stickningarna över hela kroppen :mrgreen: Själv är jag extremt överkänslig mot BA har jag märkt så jag måste pricka precis rätt dos för att enbart bli taggad, tar jag för mycket går stickningarna fort överstyr och blir jätteobehagliga :roll:

 

Nu är jag inte det minsta påläst om vad det där som ska bli narkklassat är, tycker också typ koffein+arginin+BA+kreatin är nice men detta ligger väl på en annan nivå, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med vänlig hälsning,

Tillverkare och försäljarna av dem.

 

Nej, MVH Sjukgymnasten och vetenskapliga undersökningar...

 

Angående kreatinet så finns det hur många undersökningar som helst om det och det är väl etablerat hur det funkar (ATP osv). Man måste definitivt bygga upp depåerna eller vad man ska kalla det. Sen är det möjligt att tillverkarna överdriver mängden som krävs men det är en annan fråga.

 

Nu är jag inte det minsta påläst om vad det där som ska bli narkklassat är, tycker också typ koffein+arginin+BA+kreatin är nice men detta ligger väl på en annan nivå, eller?

 

Kärt barn har många namn :mrgreen: DMAA (also known as geranamine, methylhexanamine, dimethylamylamine, 1,3-dimethylamylamine)

 

Koffein och DMAA är ju centralstimulantia till skillnad från arg, BA, och kreatin. Det går att köpa DMAA rent (hos "privata" aktörer, möjligen har det även gått i "vanliga" affärer) vilket jag inte provat själv men jag har läst det liknas vid efedrin ett antal gånger. Men fråga mig inte om doser osv. Dosen man går i PWOs som Jacked lär iaf vara extremt liten, det är nog inga av tillverkarna som går ut med doser men kollar man innehållsförteckningar ligger DMAA typ alltid sist. Mycket billigare med kreatin och BA.

Jag gissar hursomhelst att koffein+DMAA är en hyfsat potent kombo ;)

 

Jag vet inte exakt vad du menar med "på en annan nivå" men som jag skrivit här tidigare så är det alltid en bra tumregel att när såna här ämnen blir olagliga i Sverige, då vet man att det funkat :D

 

För övrigt åkte förre UFC-fightern David Bielkheden fast i en kontroll i samband med träning för något år sen på just DMAA. Alltså inte ens kring match. Han fick först 2 års avstängning vilket var en lol-dom utöver det vanliga men fick det sen ändrat till ett halvår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allright, bara sett att en släkting till mig rekommenderat något piller med dom i som inte var en pwo och tyckte det var lite lustigt då denne samtidigt ser ner på stoners.

 

Jo folk använder tydligen det rent som någon slags drog. Jag har som sagt inte provat själv och inte känt skillnad mellan PWO med det jämfört med utan men det verkar rätt klart att det faktiskt är bra tryck. Känns som man kan förstå att det blir klassat då iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DMAA ska vara starkare än effedrin och kan ge en del eufori tydligen.

bieffekterna verkar dock kunna vara rätt besvärliga. men verkar vara en del som tycker det funkar nice att knarka på.

 

jag själv tycker det sög rätt mkt. blev lite pigg och koncentrerad med ett svagt illamående.

 

fungerar bra att boosta stimulanter som effedrin, ritalin, concerta etc.

koffein boostar dmaa ganska mkt tror jag.

 

orkade inte läsa igenom allt så kan hända jag skriver samma sak som någon redan skrivit.. såg bara DMAA och reagerade :S

 

pratar om rent dmaa och i russyfte såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DMAA ska vara starkare än effedrin och kan ge en del eufori tydligen.

bieffekterna verkar dock kunna vara rätt besvärliga. men verkar vara en del som tycker det funkar nice att knarka på.

 

jag själv tycker det sög rätt mkt. blev lite pigg och koncentrerad med ett svagt illamående.

 

fungerar bra att boosta stimulanter som effedrin, ritalin, concerta etc.

koffein boostar dmaa ganska mkt tror jag.

 

orkade inte läsa igenom allt så kan hända jag skriver samma sak som någon redan skrivit.. såg bara DMAA och reagerade :S

 

pratar om rent dmaa och i russyfte såklart.

 

Nä inte samma saker, du komplementerade snarare väldigt bra med din insikt :) Låter helt klart som det är logiskt att narkotikaklassa DMAA.

 

Däremot känns det rätt märkligt att det blivit så hypat i träningssammanhang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronda Rousey :mrgreen:

 

"I am really scared of getting camel toe on national television. That just scares the crap out of me. If you notice, I’m constantly pulling my pants down when I fight, because those are some tight little spandex shorts. I just have this phobia that I’m going to get camel toe when I fight, and I’m constantly pulling my pants down. That’s really the only thing I’m scared of: [Laughs.] Broadcasted camel toe.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar. då kan jag forsätta på samma sätt då. varför jag frågar beror på att jag har två kompisar som sa att kroppen ställer in sig själv på svält om man äter med för stora mellanrum.

 

 

lägger in ett litet ord här :)

 

Om du deffar eller ska bygga muskelmassa/gå upp i vikt förespråkar jag ändå 4-5 måltider om dagen.

Deffar du så kan du äta mindre måltider men flera ggr om dagen, eftersom du håller igång förbränningen bättre och håller blodsockret i i en rak o fin kurva om du käkar var 3e timma.

Men det är oftast smaksak, alla klarar inte att äta 4-5 måltider om dagen samt få i sig mat var 3e timme.

Och ang svält...äter du 1gång om dagen kommer kroppen ställa in sig på svält förr eller senare.

Jag åt helt fel för ca 8år sen = 1 måltid om dagen...och sjukligt fet blev man :)

Nu har det varit hård gymkörning i 3års tid, med seriöst ätande det senaste 1,5åren med goda resultat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...