Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

c/r inga florrar så det är mest jag inte vill behöva floata en massa oop för att försvara mot cbet.. men låter nog vettigt, får snickra ihop en 3betrange också :)

 

 

på en annan sida av boken så har jag några kebaber i fonder på nordea från när jag var liten typ. Inga större summor men känns ev- ha dem kvar där, är avanza zero de som gäller eller? har noll koll själv, bara hört många pokerz har deg där

 

woot? Måste vara svårt att spela set och färgdrag oop utan c/r-range? Samtidigt som det är jobbigt att floata mot folk som drar mkt barrels.

 

 

 

@skrim,

 

100~~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:h:

 

vem tror du vinner? toney eller couture? VEM tror du kan besegra lesnar?

 

personligen tycker jag fan att det är synd att couture klev fram. dom borde gett toney frank miir direkt :-(.

 

:mrgreen:

 

Men va tror du själv? :mrgreen: Toneys boxningsmeriter är helt fantastiska men han är för fan inte ens en boxare i världsklass längre. Det hade varit svårt nog för någon som Manny Pacquiao att träna MMA några månader och sen gå direkt in i UFC. En gammal och tjock Toney? Shiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Dessutom bad han ju om Brock Lesnar direkt :roll: Förutom att Toney verkar trög sluddrar han något helt bisarrt med. Hoppas han blir förnedrad och håller tyst sen.

Tycker det är riktigt synd att UFC börjat göra sånt här. Låt japanerna hålla på med sånt skit.

 

Couture har inte ens orkat mörka om sin uppenbara gameplan, han ska skjuta in det första han gör, lattja ner Toney på marken, och "pound him out". Couture är alldeles för rutinerad för att falla i ego-fällor och försöka stå med Toney.

 

Men visst, fighten börjar stående osv...jag tycker iaf runt 5 gånger pengarna på Toney är på tok för lite.

 

Tror det finns många som kan slå Lesnar. Han är alldeles för usel stående fortfarande.

Hade pengar på Carwin senast och hade satsat på honom igen om det blir en rematch (återstår tyvärr att se vad som händer med Carwins inblandning i den nya steroidhärvan :rolleyes:).

Och det räcker att vi tar Lesnars kommande motståndare Cain Velasquez för att hitta vad som för mig känns som en dålig matchup till för Brock. Cain är precis som Carwin en bra brottare och hans standup känns även den klart bättre än Brocks (Brocks suger som sagt hästpung). Om Brock vinner är det pga att han nu återigen kommer ha en kraftig storleksfördel. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tror att Cain kan hålla det stående tillräckligt länge för att knocka Brock. Men han är så mycket snabbare och kvickare än Brock att jag lutar åt att han kan hålla sig undan rätt bra och straffa Brock stående.

 

Både Brock och Cain ligger väldigt högt på listan över fighters jag ogillar så vem som än vinner blir jag besviken :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nanana...

 

"UFC 117 var den sista galan som TV4 Sport sände live. Från och med UFC 118 den 28 augusti är det Canal+ som äger rättigheterna för att sända UFC i Sverige. Det hela innebär förstås stora förändringar, och några till och med för de positiva.

 

Jag har haft kontakt med PR-ansvariga hos Canal+ som berättade att de kommer att sända galorna med engelska kommentatorer, otextat också då förstås. Fast den största nyheten är ändå att för första gången kommer UFC Fight Night sändas live i Sverige."

 

 

WEC50 ikväll. Ingen jättebra gala på papper direkt men iaf en titelmatch i bantamweight :) Och alla WEC brukar bli asbra ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt bra rygg/bicepspass idag. Så extremt mycket roligare att träna på kaloriöverskott 8-)

 

 

 

:S så sjukt det här blev, dilemman, boxvin, ägginbox och kladdkaka just nu

 

edit; btw hittade ingen visp till grädden, skakade den i min gymshaker!

 

Bra där. Själv åt jag pannkakor med jordgubbssylt idag ;) Najs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...