Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Varför blir man så jävla satans in i helvete förbannad över en fotbollsmatch man ser på TV? Det är fan inte normalt.

 

Detta var iofs en löjligt frustrerande match. Hade även spelat hcp på United, ser att det blir straff, tappar connection till streamen och kommer tillbaka lagom till att Fulham kvitterar, fattar ingenting...

 

Bara att hoppas att Chelseas krossar beror på svagt motstånd, de imponerade ju inte i Community Shield liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var iofs en löjligt frustrerande match. Hade även spelat hcp på United, ser att det blir straff, tappar connection till streamen och kommer tillbaka lagom till att Fulham kvitterar, fattar ingenting...

 

Bara att hoppas att Chelseas krossar beror på svagt motstånd, de imponerade ju inte i Community Shield liksom.

 

Så jävla surt med, jag sa DIREKT "Nani?! Varför ska han lägga straff, det måste ju för fan vara bättre med Giggs eller Berba eller nåt". Klart han går och missar med. Så jävla surt.

 

Tyvärr är vi nog fortfarande lika jävla beroende av Rooney som förra året :( Det känns som det är nåt som inte riktigt stämmer när han inte spelar.

Ruskigt besviken på Hernandez med. Han var aktiv och tog många bra löpningar men jag hoppas verkligen har börjar ta för sig direkt, annars kommer det bli jobbigt. Var massor av gånger han kunde vänt upp med bollen men slog den tillbaka bakåt på ett tillslag istället. Förhoppningsvis var det bara nerver över första matchen från start i ligan hemma på Old Trafford.

 

Vi är även beroende av en Rio Ferdinand i form. Men det lär ju dröja :( Försvarsspelet var inte bra idag.

 

Park var inte bra. Valencia var inte bra. Berba var tillbaka på förra årets nivå igen redan efter en mycket bättre match senast. Jag känner mig redan orolig måste jag säga :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollat senaste Strikeforce (strikeFARCE) nu. Kopierar mitt inlägg till terran på FB. Diskutera!

 

Fyfan va gott med Bobby Lashley, han e så jävla kass!! Så jävla rätt åt Strikefarce :D De matar honom med ännu en nolla så de kan fortsätta hypa honom och så går han och blir förnedrad sådär :D

 

Impad av Feijaos förstarond men var helt säker på att Mo skulle ta det efter andra. Feijao är verkligen brutal. Alldeles för dålig cardio dock. Men han kan bli riktigt bra om han fortsätter utvecklas. Även King Mo.

 

Jacare vs Kennedy var ju ett sömnpiller utöver det vanliga. Trodde faktiskt domarna skulle ge de till Kennedy, mest pga att de runkar till takedowns men jag hade verkligen det 50/50 själv.

 

Tacka vet jag UFC...kan bli en EPIC gala på lördaaaaag! Taggishhh!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruskigt besviken på Hernandez med. Han var aktiv och tog många bra löpningar men jag hoppas verkligen har börjar ta för sig direkt, annars kommer det bli jobbigt. Var massor av gånger han kunde vänt upp med bollen men slog den tillbaka bakåt på ett tillslag istället. Förhoppningsvis var det bara nerver över första matchen från start i ligan hemma på Old Trafford.

 

 

United spelade borta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför blir man så jävla satans in i helvete förbannad över en fotbollsmatch man ser på TV? Det är fan inte normalt.

 

Detta var iofs en löjligt frustrerande match. Hade även spelat hcp på United, ser att det blir straff, tappar connection till streamen och kommer tillbaka lagom till att Fulham kvitterar, fattar ingenting...

 

Bara att hoppas att Chelseas krossar beror på svagt motstånd, de imponerade ju inte i Community Shield liksom.

 

Ni sitter och gnäller över en oavgjord match. Ni får tänka på mig som fick beskåda mitt kära Aston Villa bli rövknullade brutalare än jag någonsin förut skådat. 90 minuters pina. Återkom när ni fått sex (-0) i röven! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...