Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Alla EAA innehåller samma saker men i olika mängd. Vilken mängd av de olika aminosyrorna som är optimalt vet ingen. Jag kör på esapro citrus och den är väldigt god. Men EAA FX är ju billigare och verkar riktigt fin. Den har dock varit slutsåld alla gånger jag beställt eaa.

 

jag har den, funkar fin fint förutom att den är lite svår att blanda ut helt om den inte för stå och då blire ju lide trillskt (denaturering)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla EAA innehåller samma saker men i olika mängd. Vilken mängd av de olika aminosyrorna som är optimalt vet ingen. Jag kör på esapro citrus och den är väldigt god. Men EAA FX är ju billigare och verkar riktigt fin. Den har dock varit slutsåld alla gånger jag beställt eaa.

 

Ok, tack. Ska nog beställa en av varje och testa, läste nyss på flashback att dom neutrala smakar jävligt äckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har den, funkar fin fint förutom att den är lite svår att blanda ut helt om den inte för stå och då blire ju lide trillskt (denaturering)

 

Alla eaa tar nog ett tag att blanda ut. Jag blandar första dosen precis innan jag går till gymmet, sen andra dosen innan dushen, då hinner det blandas ut lagom :)

 

Ok, tack. Ska nog beställa en av varje och testa, läste nyss på flashback att dom neutrala smakar jävligt äckligt.

 

Jo undvik neutrala samt amino rush, den ska tydligen vara sinnesjukt vidrig. Annars får man ju testa sig fram :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

insparken?! INFO PLIX!:D

 

oja riktigt naaaaaaaajs git är de!!! :-D ikväll är det grillning på schemat först sen vev på kölsvinet kommer balla ur sinnessjukt kul igår du skulle vart mä imån är de 5kamp å på lörda ölbränboooooooll :D:D:D:D:D:D pmar mitt nummer om ja klarar dä så hör du av dig när du är sugen på bääääääärs dra mig dig lite sköna typer om du känner för de bara joina lixom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte dela med mig av recept på dagens frukost. Vi kan kalla den Metas BoC. Det kräver en mixer.

 

5dl lättmjölk

3dl havregryn

1dl proteinpulver (choklad)

1-2 matskedar O'Boy

(garnera med kreatin)

MIX IT UP! Gärna länge så havregrynen verkligen sönderfaller.

 

Åtnjöts idag tillsammans med tre rostade mackor med honung.

 

 

Embrace the bulk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte dela med mig av recept på dagens frukost. Vi kan kalla den Metas BoC. Det kräver en mixer.

 

5dl lättmjölk

3dl havregryn

1dl proteinpulver (choklad)

1-2 matskedar O'Boy

(garnera med kreatin)

MIX IT UP! Gärna länge så havregrynen verkligen sönderfaller.

 

Åtnjöts idag tillsammans med tre rostade mackor med honung.

 

 

Embrace the bulk :mrgreen:

 

Låter gott! Tränar också väldigt mycket och brukade ofta röra ihop liknande smoothies/drycker osv på morgonen, har dock blivit väldigt dålig på att äta frukost på senaste, är för lat och morgontrött. Tips på nå bra nyttig frukost?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter gott! Tränar också väldigt mycket och brukade ofta röra ihop liknande smoothies/drycker osv på morgonen, har dock blivit väldigt dålig på att äta frukost på senaste, är för lat och morgontrött. Tips på nå bra nyttig frukost?

 

Ja, den ovan...Mycket nyttigt (för muskelbygge) :mrgreen:

 

 

Ett mycket lägre kalorialternativ är en proteinshake och 2-3 knäckemackor med kalkon/skinka. Eller några grovbrödsmackor.

 

Proteinshake + 2 portioner havregrynsgröt med blåbär och jordgubbar samt lättmjölk brukade jag äta innan.

 

Jag har själv rätt svårt för att trycka i mig mycket mat på "morgonen" så smoothies av olika slag är optimalt för min del. Men de mättar inte tillräckligt så jag brukar köra något slags bröd till.

 

Kvarg funkar väl om man inte vill ha proteinshakes av någon anledning. Fun Light och lite bär borde vara gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte dela med mig av recept på dagens frukost. Vi kan kalla den Metas BoC. Det kräver en mixer.

 

5dl lättmjölk

6dl havregryn

1½dl proteinpulver (choklad)

1-2 matskedar O'Boy

(garnera med kreatin)

MIX IT UP! Gärna länge så havregrynen verkligen sönderfaller.

 

 

 

Embrace the bulk :mrgreen:

 

Bomba på med kolisar, landar på ca 1k kcal. Bra start på dagen HEHEHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte dela med mig av recept på dagens frukost. Vi kan kalla den Metas BoC. Det kräver en mixer.

 

5dl lättmjölk

3dl havregryn

1dl proteinpulver (choklad)

1-2 matskedar O'Boy

(garnera med kreatin)

MIX IT UP! Gärna länge så havregrynen verkligen sönderfaller.

 

Åtnjöts idag tillsammans med tre rostade mackor med honung.

 

 

Embrace the bulk :mrgreen:

 

 

Brukar göra liknande och mixa ner en banan med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvarg - för den morgontrötte!

 

 

kom fan precis på att jag supit tor,fre,lör,tis.. för mkt för en gammal man utan fungerande dator.. städa undan nu, fixa så jag kan grinda, beställa skolböcker, träna med start imorgon. Slipper jag gå och ha ångest över att jag skiter i första tentan för emop barca 8-)

 

 

skiter ja fullständigt i........ befinnerr mig 3min gång från ditt crew kommer bli sjukt najs imån så dumpa kvargarna fram med ölen å bara kööööör förfest här blir awesome nattttttttttttttti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bomba på med kolisar, landar på ca 1k kcal. Bra start på dagen HEHEHE

 

Ship it :mrgreen: Jag har haft sånt sinnessjukt tryck på gymet sedan jag började med den till frukost. Riktigt sjuk skillnad! Så jävla gött, ska aldrig mer deffa eller ligga på kaloribalans :lol:

 

Brukar göra liknande och mixa ner en banan med

 

Gjorde jag igår med ;) Blir lite godare smak men jag tycker alltid det blir lite bananbitar över. Förstör konsistensen litegrann då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nära att köra två gympass idag...för tjejen som gick in på gymet precis när jag var klar var helt jävla sick. Fick anstränga mig till det yttersta för att inte stirra och jag klarade det inte så bra. Sån där brud med några små kilon för mycket men där typ allt satt på brösten. Obv med ett tajt och kort linne på sig :shock:

 

Ibland sätter jag mig några minuter i "loungen" och återhämtar mig och stretchar eventuellt litegrann där. Glasvägg in till gymet. Let's just say att jag stretchade ovanligt länge idag. PervoMeta is in the house :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett hett tips är Lidl! Deras kvarg kostar knappt hälften av Kesella och är i mitt tycke aningen godare.

 

Såhär kan det se ut när jag varit på Lidl :D

 

 

 

 

Haha fet bild! Sen är väll frågan om det kommer se ut sådär när jag vart i farten, får ju testa först om det ens går ner hehe :D

 

Smakat låglaktos/laktosfri kvarg? Stor skillnad i smak osv? Är iofs inte laktosintolerant men brukar inte bli särskilt soft när det blir många proteinshakes och mycket mjölkprodukter i samma veva, vet att många polare har samma problem också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha fet bild! Sen är väll frågan om det kommer se ut sådär när jag vart i farten, får ju testa först om det ens går ner hehe :D

 

Smakat låglaktos/laktosfri kvarg? Stor skillnad i smak osv? Är iofs inte laktosintolerant men brukar inte bli särskilt soft när det blir många proteinshakes och mycket mjölkprodukter i samma veva, vet att många polare har samma problem också :mrgreen:

 

Visste inte att det fanns. Jag är egentligen inget jättefan av kvarg direkt, ser det mest som en billig och bra proteinkälla. Deffar man är det extra bra eftersom det mättar mycket mer än en proteinshake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I denna intervju med MMA Fightings Ariel Helwani pratar Dana White om UFC 118, James Toneys boxning samt avslöjar att ringflickan och Maxim-modellen Arianny Celeste kommer att medverka i det kommande november-numret av Playboy :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll::rolleyes::shock: :shock: :shock:

 

fdaioruoiaeraemn,vdnnzvnmzcvzciroqirqioprpoflkadjfkaljkfjladkf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...