upandcoming Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 knarkfest hos starfitter. alla är välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 tar du hit knark så.... PROTEINTZATZIKI 500gram lätt kesella/kvarg (LIDL) 1/3 - 1/2 gurka 2-4 klyftor vitlök Salt och vitpeppar 1-2 matskedar olivolja Tillagning: Hacka vitlöken och strimla gurkan i ett rivjärn. Lägg kesellan/kvargen i en bunke och tillsätt vitlök, gurka, olivolja och kryddor. Dryga ut med vatten för önskad konsistens. såja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Har provat den men den blir lite för besk. Duger dock helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Har provat den men den blir lite för besk. Duger dock helt klart! Tyckte den funkade men hade nog för mkt vitpeppar i, prova sig fram. Perfa att ha till kycklingen ju. nu bröstpass med ytterligare ett finback i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Lidlkvarg FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Lidlkvarg FTW denna skiten är bästa som hänt mig (se: tråkigt liv), ska fan äta den till allt. Dock stekte jag nyss en bruk tonfisk att ha till de och ris. Allvarligt, jag hatar tonfisk. Hur fan ska man göra det är ju uber nöt? åt de alltid direkt ut burk innan, ska man steka skiten lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 denna skiten är bästa som hänt mig (se: tråkigt liv), ska fan äta den till allt.Dock stekte jag nyss en bruk tonfisk att ha till de och ris. Allvarligt, jag hatar tonfisk. Hur fan ska man göra det är ju uber nöt? åt de alltid direkt ut burk innan, ska man steka skiten lr? Steka tonfisk i burk ? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd. Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Steka tonfisk i burk ? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd. Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo. Jag äter inte bröd under deff Får typ bita ihop och käkade det som det är i guess, färsk tonfisk vore nice prova men är inte det löjligt dyrt? On another note så vaknade jag vid 5 i morse av en mardröm, normalt sett är man ju den som blir jagad eller wateveh. Denna gången var det jag som sprang runt och mördare folk, livstilt sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Jag äter inte bröd under deff Får typ bita ihop och käkade det som det är i guess, färsk tonfisk vore nice prova men är inte det löjligt dyrt? On another note så vaknade jag vid 5 i morse av en mardröm, normalt sett är man ju den som blir jagad eller wateveh. Denna gången var det jag som sprang runt och mördare folk, livstilt sas Being a micro ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Being a micro ... är man stuck 4 life så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Hallåj starfittis, sorry för spamringningen inatt men satt med pipan på nobeltorget och tänkte på dig vid 0230 något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Hallåj starfittis, sorry för spamringningen inatt men satt med pipan på nobeltorget och tänkte på dig vid 0230 något hahah ja jag såg det nu, den låg ute i grindstugan så det var lugnt tiltsömnen är svårväckt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Steka tonfisk i burk ? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd. Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo. Wot? What about majjo and eggs? Kolhydrater i överflöd:-) Men du kanske tog bort dem utan att skriva det, bara kollar=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Wot? What about majjo and eggs? Kolhydrater i överflöd:-) Men du kanske tog bort dem utan att skriva det, bara kollar=) 344g stekt kassler efter passet, hardcore sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 inatt drömde jag att vi var på peace & love 2011 och att alla utom jag var väldeffade. gillade inte alls hur det kändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Wot? What about majjo and eggs? Kolhydrater i överflöd:-) Men du kanske tog bort dem utan att skriva det, bara kollar=) Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 inatt drömde jag att saxin hann ifatt starfitter, det slutade i ett blodbad Stackars saxin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Ursäkta? Ingen fara. Edit: Var helt ute och cyklade där, förstår din förvirring. Menade givetvis bara majjo:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Behöver gå och handla en jävla massa kvarg, har inget att äta till frukost och jag är semideppig och trött. Sen har jag en coachsesh vid 5 som jag måste spela in en film till, göra en kompletering på ett projektarbete senast imorgon. Sen är det förbränningsdag och bara käka vegmat idag bläbläbä aint nutin to it but to do it8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 hahaha fick mitt munspel igår blinka lilla stjärna sitter sålänge jag får kolla hur jag ska spela den, så fort det blir lite svårare så har jag löjligt svårt med tempo. omusikalisk så ini Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 hahaha fick mitt munspel igår blinka lilla stjärna sitter sålänge jag får kolla hur jag ska spela den, så fort det blir lite svårare så har jag löjligt svårt med tempo. omusikalisk så ini hehe, vilken tonart är munspelet i? en låt som är fruktansvärt lätt att spela till är introt till kung av sand, gyllene tider... http://www.harptabs.com/song.php?ID=9935 ganska trevligt intro imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 hehe, vilken tonart är munspelet i? en låt som är fruktansvärt lätt att spela till är introt till kung av sand, gyllene tider... http://www.harptabs.com/song.php?ID=9935 ganska trevligt intro imo Köpte en noobig C ska kika på det när jag spelar in videon inför ikv. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Köpte en noobig C ska kika på det när jag spelar in videon inför ikv. ty good spela in en film när du kör kung av sand ist o posta här imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 sooooft, jag gick BE idag. Saker är pågång att hända omss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts