Teh_MoUsE Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Jag läste, låter som du faila på nästan alla punkter förutom pokern ? Citera
Starfitter Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Hur gick det? Jag läste, låter som du faila på nästan alla punkter förutom pokern ? mmm totalfail och om poker är det enda som går bra så förstår jag inte varför jag aldrig spelar skiten. Spelat 10k händer, 10bi under ev och har inte tid trycka in spec mkt på ganska länge pga ett skolan och ett projektarbete som ska vara klart i slutet av månaden som kmr ta massa tid =( (fb updaten var f.ö en s.k "facerape" av det brutalare slaget) Citera
Metaddict Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 UFC 113 bör tankas! Grymma matcher och det som hände efter Koscheck-Daley var en kontrovers det kommer snackas om LÄNGE. Jag har sett varenda UFC-gala som plus en hel del annan MMA och jag har aldrig sett något liknande. Någon liten tjuvsmäll har väl skymtats ibland men inte ett rent överfall av det slaget. Mycket sjukt. Ska bli jävligt intressant att se vad det blir för straff. Lol på Koschecks filmning btw Hela den matchen var fan bisarr! Skrattade som fan åt segerintervjun med. Tillochmed större publikhån än Brock Lesnar tror jag meta hur ser vår nya 5-split ut? jak är för bakfull för att tänka och ska börja med den imorgon Bröst, ben, biceps+mage, triceps+axlar, rygg. Går över till det och provar nu i veckan. Anser personligen att mina axlar och rygg ligger bättre till än mina pecs så jag börjar helst träningsveckan med bröst. Annars hade jag nog kanske övervägt rygg, triceps+axlar, ben, biceps+mage, bröst. Citera
Metaddict Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 Var ute igår btw. Usch blev sådär vidrigt äckligt monsterfull Ludvika fattar? Vet inte hur jag lyckades pricka in starksprit ("jag tål inte starksprit"), en massa cigg (tål jag inte heller), samt att dessutom missa såväl fyllekäk som vatten efteråt på en och samma kväll. Så jag har ju tyvärr inget att skylla på mer än mig själv men jag har INTE mått bra idag. Endast lyckats få i mig en korv med bröd, en pizza och lite godis på hela dagen. Och en halvliter cola. Mkt mkt bra för träningen.......... Citera
Metaddict Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 Oj, Daley åkte ur UFC med huvudet före och kommer aldrig få komma tillbaka. Det var det nog INTE värt för en tjuvsmäll på Koscheck efter matchen Citera
Bodinarn Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Oj, Daley åkte ur UFC med huvudet före och kommer aldrig få komma tillbaka. Det var det nog INTE värt för en tjuvsmäll på Koscheck efter matchen when i hit koscheck with my left hook, the fight will be over - daley kul att koscheck kände att de var på g och försökte semiblocka. för övrigt steg faktiskt koscheck lite i mina ögon, kul med fighters som verkligen inte bryr sig vad allmänheten tycker om dom. förövrigt: SHOOOOOOOOOOGUN! Citera
Mecklenburgare Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Oj, Daley åkte ur UFC med huvudet före och kommer aldrig få komma tillbaka. Det var det nog INTE värt för en tjuvsmäll på Koscheck efter matchen Haha den var riktigt ful, men fan vad tråkig fight i övrigt. Letade efter någon sida att beta på shogun men hittade ingen jag hade pengar på. Sedan somnade man dessutom precis när Buffert announca fail^2 Vad hade Shogun för odds btw? Citera
Staash Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 UFC 113 bör tankas! Grymma matcher och det som hände efter Koscheck-Daley var en kontrovers det kommer snackas om LÄNGE. Jag har sett varenda UFC-gala som plus en hel del annan MMA och jag har aldrig sett något liknande. Någon liten tjuvsmäll har väl skymtats ibland men inte ett rent överfall av det slaget. Mycket sjukt. Ska bli jävligt intressant att se vad det blir för straff. Lol på Koschecks filmning btw Hela den matchen var fan bisarr! Skrattade som fan åt segerintervjun med. Tillochmed större publikhån än Brock Lesnar tror jag Bröst, ben, biceps+mage, triceps+axlar, rygg. Går över till det och provar nu i veckan. Anser personligen att mina axlar och rygg ligger bättre till än mina pecs så jag börjar helst träningsveckan med bröst. Annars hade jag nog kanske övervägt rygg, triceps+axlar, ben, biceps+mage, bröst. Sagt och gjort! Jag vågar inte läsa längre än det, men galan är på väg ner! Citera
Starfitter Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Inge jävla lightweight på sorkens vis idag på gymmet! Började den nya spliten med ett bröstpass som inledes med pyramid på bänken: 60*10 75*8 80*6 87.5 på 2*3 92.5 på 3*2 och sen tillbaka minns inte vilken dagbok jag hittade tipset om munken som sålde sin ferrari men jag är evigt tacksam. Blev precis klart med den som ljudbok och den har så löjligt mycket bra tankar och även praktiska småsaker som verkligen kräver så väldigt lite av en man kan ge så mycket :-D Citera
Starfitter Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Inge jävla lightweight på sorkens vis idag på gymmet! Började den nya spliten med ett bröstpass som inledes med pyramid på bänken: 60*10 75*8 80*6 87.5 på 2*3 92.5 på 3*2 och sen tillbaka minns inte vilken dagbok jag hittade tipset om munken som sålde sin ferrari men jag är evigt tacksam. Blev precis klart med den som ljudbok och den har så löjligt mycket bra tankar och även praktiska småsaker som verkligen kräver så väldigt lite av en man kan ge så mycket :-D namn på boken? Citera
Starfitter Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 tog en stund innan jag bestämde mig för att våga lägga upp en statusbild på sorkens vis.. rutinerat med svart linne men det ser mkt bättre ut än när jag var på ath iaf Citera
Metaddict Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 För jävla bra foto där måste jag säga fittan, det syns ju fan inte alls att du är tjock! VWP! Själv maxade jag idag en maskin som inte var för mage för första gången i mitt ynkliga liv! Det blev förvisso bara fyra semicheat-reps men ÄNDÅ Inte lätt att vara klenis Borde ju nästan firas med en back double biceps eller en lat spread. Så vi verkligen tar över som träningsdagbok nr 1 före sorkens liksom Citera
Metaddict Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 Såg Gefle-HIF idag. Fantastiskt Hamnar i underläge med 1-0, fler chanser emot sig och får en man utvisad. Då går de in och bara kör över Gefle och gör 3 mål på runt 20 minuter! Riktigt jävla underbart Rachid Bouauzan kom in i halvlek. Han är väl inte så känd men kom på lån från Wigan. Han har gjort något litet inhopp i varje match sen han blev fit efter småskada och jag är sjukt impad. Påminner lite om Erik Sundin fast med 300 gånger bättre teknik och känsla. Jag hoppas verkligen HIF har råd att köpa loss honom nu när lånet går ut snart redan. Isåfall är alla tre lagdelar+målvakt av alla högsta klass. Börjar så smått faktiskt tro på SM-guld nu måste jag säga. Citera
Metaddict Postad 11 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2010 Överskattade tyvärr Tim Hague (prelims senaste UFC, urusel match med lika usla Beltran som dessutom har det kanske töntigaste smeknamnet i MMA, "The Mexicutioner"). Såg matchen precis men hade glömt att jag hade tjockisHague med i en trippel där de två andra matcherna redan satt. Där försvann en hunka dollar Gick lilllilllillplus, kastade bort en del EV på "roliga" bets som jag alltid slänger iväg bara för att det är kul typ. De två matcher och odds jag verkligen rekade satt ju. Mitrione och Belcher. Citera
Chillarn7 Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Tkr du ser biffig ut, gj! På malta var du mer kramgo imo. Citera
Teh_MoUsE Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Är nog inte ensam om att första lägga märke till den stora björnen och sedan byggnaden i bakgrunden! Ser ut som en opera va? Citera
Starfitter Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Tkr du ser biffig ut, gj! På malta var du mer kramgo imo. ty men är fortfarande kramgo innerst inne Är nog inte ensam om att första lägga märke till den stora björnen och sedan byggnaden i bakgrunden! Ser ut som en opera va? Jepp det är en opera, riktigt cool faktiskt Citera
weismyller Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 minns inte vilken dagbok jag hittade tipset om munken som sålde sin ferrari men jag är evigt tacksam. Chofritz och Opterons Citera
Starfitter Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 gto omss Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 688384 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter MP: $581.45 CO: $238.37 Hero (BTN): $200.00 SB: $889.16 BB: $308.22 UTG: $197.00 Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with A A 2 folds, CO calls $2, Hero raises to $9, 2 folds, CO raises to $16, Hero raises to $25, CO raises to $34, Hero raises to $44, CO raises to $54, Hero raises to $65, CO raises to $76, Hero raises to $88, CO raises to $100, Hero raises to $115, CO raises to $130, Hero raises to $148, CO raises to $166, Hero raises to $187, CO raises to $208, Hero calls $13 all in Flop: ($403.00) 8 2 J (2 players - 1 is all in) Turn: ($403.00) A (2 players - 1 is all in) River: ($403.00) 3 (2 players - 1 is all in) Final Pot: $403.00 CO shows 5 K Hero shows A A Hero wins $400.00 (Rake: $3.00) Citera
Opteron Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 minns inte vilken dagbok jag hittade tipset om munken som sålde sin ferrari men jag är evigt tacksam. <3 Citera
Starfitter Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Några från PF som ska till peace and love i sommar? Tror jag bokar biljetter ikv Citera
Snygglenn Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Kanske, blir nog till att köpa en block rocker isf http://www.coolstuff.se/ION_Block_Rocker_iPA03 Citera
Recommended Posts