Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

easyL skrek 88 lite snabbt innan snabbt innan showdown, soulread omss

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 702338

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $200.00

UTG: $251.95

MP: $209.10

CO: $435.30

BTN: $40.00

Hero (SB): $241.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with A :heart: A :spade:

2 folds, CO raises to $7, 1 fold, Hero raises to $22, 1 fold, CO calls $15

 

Flop: ($46.00) A :diamond: 8 :club: 8 :spade:(2 players)

Hero checks, CO checks

 

Turn: ($46.00) 9 :heart:(2 players)

Hero bets $27.25, CO calls $27.25

 

River: ($100.50) J :club:(2 players)

Hero checks, CO bets $76.00, Hero raises to $191.75, CO calls $115.75

 

Final Pot: $484.00

CO shows 8 :diamond: 8 :heart:

Hero shows A :heart: A :spade:

CO wins $481.00

(Rake: $3.00)

 

se signatur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan knappt gå eller sitta ner idag, mkt tråkigt... Småpepp på prova maxa dips idag dock, ska ju ändå köra axlar/triceps om någon timme.

Blir plugglockdown för mig till fredag nu, måste skriva min del i ett projektarbete som vi tänkte ha klart asap så vi slipper dödsnöta det sista veckan.

 

kanske lirar någon hand poker på metas vis sen också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värre med rak stång imo...

 

Angående stretching så absolut...allt som ökar rörligheten lär ju vara bra

Vet inte om du menar så som jag tänker, men när man kör mycket Z-stång en period så får jag känslan av att underarmsmuskeln blir stel på något vis, och sedan när man går tillbaka till rak stång gör det förbannat ont. Vila och sen variera greppet tror jag funkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stjärnfittans presbild på facebook i kombination med alla bisarra häst-grupper han joinar får mig att IRL-lolla ungefär en gång om dagen...

 

Framförallt "När jag cyklar så låtsas jag att min cykel är en häst." och "Vi som åker runt med ett tomt hästsläp, så folk tror vi har häst!"

 

Imponerande att folk orkar 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hästgrupperna är så underbara :mrgreen:

 

"Bråket som uppstår när man har en häst som är finare än alla andras" eller "vi som kan vara vän med hästar utan att vara kär i dem"

 

finns många fina :)

 

Haha jo dem med. Jag har aldrig förstått hur det började riktigt dock så egentligen känner jag mig lite utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar mina facebookgrupper på väldigt stort allvar... Fan jag bokade en husbåt i amsterdam igår, så fick jag precis mail att 3 nätter var för lite så jag måste isf boka 4 nätter :cry:

 

aja får kolla om dom andra fortfarande är på.. löjligt sugen på att starta sommaren med en riktigt dekadent weekend8-)

 

 

edit: as tiltad verkligen, saaaaaaaaaaatan.. funderar allvarlig gå köpa en godispåse för första gången sen i vintras

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar mina facebookgrupper på väldigt stort allvar... Fan jag bokade en husbåt i amsterdam igår, så fick jag precis mail att 3 nätter var för lite så jag måste isf boka 4 nätter :cry:

 

aja får kolla om dom andra fortfarande är på.. löjligt sugen på att starta sommaren med en riktigt dekadent weekend8-)

 

 

edit: as tiltad verkligen, saaaaaaaaaaatan.. funderar allvarlig gå köpa en godispåse för första gången sen i vintras

 

Been there, done that. Tilt är inte o leka med, kan förstöra hela balansen man byggt upp i vardagen:-(

 

tråkig graf oxå : /

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar mina facebookgrupper på väldigt stort allvar... Fan jag bokade en husbåt i amsterdam igår, så fick jag precis mail att 3 nätter var för lite så jag måste isf boka 4 nätter :cry:

 

aja får kolla om dom andra fortfarande är på.. löjligt sugen på att starta sommaren med en riktigt dekadent weekend8-)

 

 

edit: as tiltad verkligen, saaaaaaaaaaatan.. funderar allvarlig gå köpa en godispåse för första gången sen i vintras

 

No!!!! Wtf tänk på alla promenader i onödan.

 

Husbåt kan bli epic! När vi var där över Queensday var allt sånt slutbokat...:S Kan tilläggas att eftersom jag är en sån oerfaren svennebanan-typ så tyckte jag Amsterdam var GANSKA crazy omss...;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Been there, done that. Tilt är inte o leka med, kan förstöra hela balansen man byggt upp i vardagen:-(

 

tråkig graf oxå : /

 

köpte ett kilo godis, ätit kanske 2 hg sen ny mår jag illa och skiter i äta mer lol...

Hela downsingen är från igår tills idag lol

 

No!!!! Wtf tänk på alla promenader i onödan.

 

Husbåt kan bli epic! När vi var där över Queensday var allt sånt slutbokat...:S Kan tilläggas att eftersom jag är en sån oerfaren svennebanan-typ så tyckte jag Amsterdam var GANSKA crazy omss...;)

 

Funderar på ut och gå och tänka bort pokern men kan nog bli gympass ist...

 

fan va gött, precis det vi är ute efter!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coleman kör den så vad du än säger så biter inga argument längre. Coleman kör den. End of discussion liksom :twisted:

 

Tyvärr kan jag inte träna biceps som jag vill, får en strålande smärta i vänsta underarmen av många övningar. Har jag handflatan mot mig är det längs hela innersidan typ. Gör även lite ont i högerarmen men inte alls samma kraftiga smärta. Det är både störigt och märkligt. Stång är inte ens att tänka på, kan inte köra på preacherbänk heller.

 

Idag blev det Arnolds stående iso, sittande iso, stående omvända curls med EZ-bar, och till sist..."biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet" :lol: Ett vanligt set där och ett avslutande superset. Provade klart högre tempo än vanligt, funkade bättre än förväntat.

 

Var 2 magövningar imellan där också.

 

 

 

 

om det ovanstånde talare nämner inte funkar så försök att inte GREPPA vikten så jävla hårt. Jag hade samma/något liknande och mitt gick bort när jag började släppa lite på greppet och började träna upp greppet med diverse övningar.

 

Om du fö söker tränings kompis i hbg så äre bara skeppa ett pm kör för närvarnade på samma gym och kör en hel del pass ensam. Har en profil på dumbbell.se under nicket nicklas om du vill kolla lite vad jag kör osv.

 

mvh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra rygg/baksida axel/traps-pass idag måste jag säga.

 

Avslutade med fyra supersets av latsdrag bakom nacken direkt följt av "vanliga". Brett grepp. Efter det sista setet gjorde det sådär härligt ont att man bara ville lägga sig i fosterställning på shahins vis och börja gråta. YEAH BUDDY!!!!!!!!!!!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...