Metaddict Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Mongomonstertilt på mig själv Ikväll har det varit en av europas största MMA-galor i Stockholm. Superior Challenge med bl.a. ett main event mellan Reza Maddog Madadi härifrån och Junie Browning. Många matcher där jag hade velat se men jag tänkte att det ändå inte kommer visas någonstans på minst några veckor så jag kollade lite resultat. Direkt efter det läser jag att hela galan visas imorrn natt på TV4 Sport...ich bein retard så jääääääävla viktig dag idag!!! SÅ SJUUUUUUUKT JÄVLA VIKTIG! KOM igen, nu börjar vi tagga!!! +1 man, LIVERPOOL plz spela bra ONE TIME i er klubbs äckliga historia... Toppenkväll för en toppenkille! En kille skulle slåss på en micros vis men jag hånade på metas vis så han gav upp. Gto omss Hmmmmmmmmmmmmmm ska jag känna mig stolt eller knäckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 stolt, han hoppade på men jag skrattade mest Dock är jag oerhört tiltad och fundersam om jag inte ska ta och flytta, mina grannar kom upp 2 gånger inatt. När vi kom hem så var dom uppe inom 1 minut och sa att vi skulle hålla tyst... hestalåg musik och småprat, kanske 10 pers som gå runt lite osv och dom var tbx, denna gången frågade hon om jag var dum i huvudet osv osv.. blev mkt mkt tiltad och känner mest att jag vill flytta till en bostadrätt (antar nivån ligger lite bättre)............................................................................................................................................................................................... när jag vaknar ska jag antingen ignorera allt som hänt och dom skiter i hyresvärden och allt är bra (gto sas) annars ska jag gå ner och prata ordengligt med dem om situtationen alt ringa hyresvärden och fråga vad gränsen går osv.. (kräver postfloppskillz omss) sova nu, däck ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 en deal på att man inte får ta bort taggar på fejjan har gjort att min anseende kan ha äventyrats på många plan.. fml stolt, han hoppade på men jag skrattade mest Dock är jag oerhört tiltad och fundersam om jag inte ska ta och flytta, mina grannar kom upp 2 gånger inatt. När vi kom hem så var dom uppe inom 1 minut och sa att vi skulle hålla tyst... hestalåg musik och småprat, kanske 10 pers som gå runt lite osv och dom var tbx, denna gången frågade hon om jag var dum i huvudet osv osv.. blev mkt mkt tiltad och känner mest att jag vill flytta till en bostadrätt (antar nivån ligger lite bättre)............................................................................................................................................................................................... när jag vaknar ska jag antingen ignorera allt som hänt och dom skiter i hyresvärden och allt är bra (gto sas) annars ska jag gå ner och prata ordengligt med dem om situtationen alt ringa hyresvärden och fråga vad gränsen går osv.. (kräver postfloppskillz omss) sova nu, däck ( 1. Ja, en boss mitt företag sa att han börjat kolla på fejan innan rekrytering. 2. Läs hyreskontraktet, där brukar stå vart gränsen går. Kan ju också va så att det är lite lyhört i fastigheten. Bor man under nån som låter lite är det inte så jävla skoj. Det gör jag med familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 1. Ja, en boss mitt företag sa att han börjat kolla på fejan innan rekrytering. 2. Läs hyreskontraktet, där brukar stå vart gränsen går. Kan ju också va så att det är lite lyhört i fastigheten. Bor man under nån som låter lite är det inte så jävla skoj. Det gör jag med familjen. 3. Ring grannfejden och låt robban fixa det hela this Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 1. Ja, en boss mitt företag sa att han börjat kolla på fejan innan rekrytering. riktigt sjukt imo, ska ta bort så man kan se om man inte är vän... 2. Läs hyreskontraktet, där brukar stå vart gränsen går. Kan ju också va så att det är lite lyhört i fastigheten. Bor man under nån som låter lite är det inte så jävla skoj. Det gör jag med familjen. Nej de låter väl precis skitmycket ner men hon som bor där kom upp och kallade mig idiot osv, mkt otrevligt och jag vill fan inte behöva tänka på att försöka var tyst så fort man vill skoja till att lite på nätterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Nej de låter väl precis skitmycket ner men hon som bor där kom upp och kallade mig idiot osv, mkt otrevligt och jag vill fan inte behöva tänka på att försöka var tyst så fort man vill skoja till att lite på nätterna.. lycka till med alla framtida grannrelationer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Nej de låter väl precis skitmycket ner men hon som bor där kom upp och kallade mig idiot osv, mkt otrevligt och jag vill fan inte behöva tänka på att försöka var tyst så fort man vill skoja till att lite på nätterna.. Min granne whinar som en kärring efter 22.00 på helgdagar...då bor jag i studentlägenhet.... Galen partypooper att behöva gå runt och tänka på att man ska vara tyst. Vet inte hur ofta du kör allnighters, om du svinar osv men lite får äckelgrannar tåla ffs. Annars kan du ge dem Mack´s silicon earplugs, riktigt nötig ljudisolering... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 vi har bostadsrätt och 1 döv kärring till granne, och hon över oss är också döv. Så det är bara att köpa lägenhet där ni vet att gamligar bor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 SÅJA, helgarderat mig själv nu Var ju bra odds på både 1 och X idag för Liverpool. Så jag spelade litegrann på båda. Därmed tappar antingen Chelsea poäng och United har chans på ligan, ELLER så vinner jag lite pengar TAGGA!! Blev inte riktigt rätt...inte så bra att försöka lista ut sånt här direkt när man vaknat efter två kvällar i rad med öl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Går det att hitta matcher från sauerland tournament som gick igår? Boxning förvisso men du kanske har koll meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 SÅJA, helgarderat mig själv nu Var ju bra odds på både 1 och X idag för Liverpool. Så jag spelade litegrann på båda. Därmed tappar antingen Chelsea poäng och United har chans på ligan, ELLER så vinner jag lite pengar TAGGA!! hhaha så tänkte jag oxå göra, fast jag orkade inte. MEN som sagt, nu taggar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 alltså vafan e det här? Är vi med i dolda kameran? Hur kan chelsea va såhär dåliga och leda ligan? Hur kan liverpool va så här usla och ha så här dåligt spel sista 1/3 av planen och ha vart ett topplag senaste 5 åren? Sen är det ju rätt tydligt att Chelsea lyckades värva Gerrard den där sommaren för nåra år sen...Bara att dom värvade honom på ett lite annorlunda sätt. PISS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Din beställning: Max de Luxemål 75 kr Special! Innehåller Cheddarost, Isbergssallad, Plusmeny, Bacon (äppelrökt), Lök, Pommes frites, Apelsinjuice, MAX originaldressing, Tomat. Friscomål 68 kr Special! Innehåller Cheddarost, Isbergssallad, Större pommes frites, Bacon (äppelrökt), MAX originaldressing, Pommes frites, Coca-Cola, Rödlök, Tomat. Kyckling-nuggets (9 bitar) 48 kr Special! Innehåller Honey Curry-dip, Sweet n Hot-dip. Max Äppelpaj 16 kr Med äppelbitar och kanel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 btw hur går deffen starfitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Haha, fyfaaaaaaaan vad gott. Inte käkat på max, på 3.5 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 btw hur går deffen starfitter? Max hemkörning, been there sas.. Den går riktigt illa, sen i torsdags har det varit konstant skräpmat, fylla och ingen träning kan bli ut gå milen ikv om jag inte somnar eller ska spela poker.. Edit: känner hur magen guppar när jag åker buss, sick fml på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 turredonka på svs 500krs, det var fan inte igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Fin läggmatch där av Liverpool...eller är dem helt enkelt sådär pinsamt jävla usla? Skulle dra ner till gymet och tilta av mig direkt efter United. Men då var det Real - Osasuna och direkt 1-0 till Osa. Då vet man att det kommer att bli action. Så jag fastnade framför den matchen med. Tre raka blev lite saftigt Men den sista var riktigt kul att se iaf! United hade också varit kul om Berbatov hade kunnat sätta en klar målchans någon gång ibland. Känner fortfarande av segförkylningen. Blir nog lite discoträning av pecsen idag på stjärnfittans vis. EVENTUELLT några set benpress också, bara för att det är kul Får se efter bröst om jag överlevt eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Visst ja, kan återigen tipsa er MMA-intresserade om att Superior Challenge 5 från Stockholm visas på TV4 Sport inatt. Main event med Junie Browning och jag tror även Jameel Massouh med WEC-meriter kommit över för att fightas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 United hade också varit kul om Berbatov hade kunnat sätta en klar målchans någon gång ibland. haha ja herregud va han bränner lägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Går det att hitta matcher från sauerland tournament som gick igår? Boxning förvisso men du kanske har koll meta? bump, vakna meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 discometa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 implantatsnubben som man bara vill köra upp en kaktus i röven på tills han förblöder och dör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 discometa Hoppas av hela mitt hjärta att det där på något sätt är en fejkvideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts