easylife Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Edit, Hur kan du vara så sjuk Stjärnifttan? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Intressanta val av stopp starfitter! EDIT: tänkte mest på de mindre ständerna. Gärna lite kuriosa bakom valen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 tråkigt att ha det så planerat ut och kör bara och se vart du hamnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Jag är i Malmö. hihi. Edit, Hur kan du vara så sjuk Stjärnifttan? mkt mkt bra, glöm inte besöka omahatornet och slaska på KB varför är jag nu sjuk? fyp Jag hade hellre föredragit en roadtrip ut i europa! finns inte mkt att se i Sverige direkt imo sverige på sommaren är riktigt nöt imo, åkt runt jobbat i landet back in the days och saknar de fan. Räknar med en del hat när forumets norrlänningar kikar in här. Nej nej de finns bara inte så mkt att se där Intressanta val av stopp starfitter! EDIT: tänkte mest på de mindre ständerna. Gärna lite kuriosa bakom valen =) Satte mig med kartan igår och tänkte en rutt med östkusten upp och västkusten ner att jag plockade inte lite småställen var mest för man kanske har någon känning där. Kommer nog försöka explousea (lololol) pfare för att få iordning fester ditt vi kommer tråkigt att ha det så planerat ut och kör bara och se vart du hamnar nja lär väl bli en del spontanitet ändå, kör man bara runt så chansar man ju och lär bara följa kusten ändå och då blir de ändå nästan samma ställen Owww shit vaknade precis, legat och småtänkt en bra stund. Ligger på ett finpluss som vore soft att boka men måste dra in 100 vip dagen för att vara kvar i entractions endurance race som är värt 800-1000€ så får helt enkelt fortsätta tugga månaden ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Ludvika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också? På med locket, häll ner chipsen till locket, vänd tillbaka så öppningen pekar lite uppåt, öppna och plocka ut dom försiktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också? Sug ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Drick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 (se signatur) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Rätt tung låt med gangstah gästspel av the Doggfather... Och på tal om T-Pain Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Kan någon förklara för mig vafan som händer här? Eddy Bengtsson (Sveriges gamla OS-brottare i tungvikt) mot Fedors brorsa Alexander Emilianenko. Värsta jag sett typ! Träffar ens jabben? Eller svimmar han av och knockas när han slår i golvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 grindas något Mr Meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 grindas något Mr Meta? Nä, mår fortfarande skit Så jävla ont i halsen...FML FML FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Seriöst - han träffar inte ens jabben! wtf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 avslutar kvällen med set i 3betar pott.. 150bb djupa, fi bombar k hög flopp, a turn och T river.. obv hade han QJ för rr stege, fmmmmmmml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också? Kaffefilter.Voila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 a bright morning to come, har folk här som skulle till idol nu på morgonen. Kunde inte riktigt somna så jag plockar morgonvärdet och powernappar senare ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 heeeeeeeeeelvete vad dåligt det går.. fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 ingen är vaken någonstans, just nu äter jag iaf lindt choklad och väntar på att flickorna ska komma hem så jag har något att supa ner mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 snart smäller det. Nu avgör vi med 3 mål i första tack. Eller ett mål på övertid igen skulle iofs få mig att tro på gud. För övrigt så fick jag reda på vems Peter Crouch flickvän är idag. Finns ju bara en sak att säga. WP Peter, WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 snart smäller det. Nu avgör vi med 3 mål i första tack. Eller ett mål på övertid igen skulle iofs få mig att tro på gud. För övrigt så fick jag reda på vems Peter Crouch flickvän är idag. Finns ju bara en sak att säga. WP Peter, WP! Ska också bli fotbollsproffs...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Haha ja det är ganska sjukt. Money Talks sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också? När man bara har några chips kvar ska man spela tight och vara rädd om turneringslivet. Om du får ett läge att gå all in ska du först tänka på om dina motståndare är benägna att syna ner med spekulativa händer. Källa: Pokerhandboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2010 UNITED we staaaaaand :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts