Haslo Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 även om du inte kmr in efter andra så kan du ju gå dit första dagen. Är det inte nån som dyker upp när det är inskrivning så får du ju hans plats, om du nu är först av reserverna som är där. Edit: mao så tror jag det ändå är rätt god chans att du pluggar där i höst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Tror chansen är ganska god tbh. Nu vet jag iofs inte hur många de tar in varje år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Klart du ska stanna... Behöver sällskap i skåneland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 har en termin kvar på mäcklare och har kommit in 30hp som är samma som juristerna läser första terminen, ifall ifall... MEN NÄR FAN SKA JAG FÅ CRED FÖR MINA NINJASKILLZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Började spela poker igen i måndags eller så. Spelat före praktiken 2 dagar i rad, känner mig vettig i spelet och allt omkring. Inte låta gå ut över mitt liv, vara variansstoisk. Det funkar bra och jag är sedan i morse plus för månaden också. Det gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Började nyss småskratta på praktiken när jag kom tänka på att jag däckade i fosterställning på en soffkudde nere vid amutus fötter nere i Barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Första, kom idag. Den som oroar är att den är så populär att folk inte lär vilja släppa sina platser. Min flickvän kom in som näst sista person på juristprogrammet i Stockholm efter att ha varit typ (vet inte exakt men drar till ungefär) 290:e reserv vid första urvalet. Skulle tro att du är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Mkt hoppas, kontakterna på juridicum gav mig AKo v QQ ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Undrar om nätägget kommer lika ofta på universiteten som på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Lärde Stjärnfittan lite övningar på gymet för ett tag sen och tänkte jag kunde posta klippet här nu faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Seriös fråga, skrattar du när du ser klippet meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 seriös fråga, skrattar du inte när han studsar mellan löpbanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 hahahhaha mm det är sjukt skoj hasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 jag tycker det:( Är det nåt fel på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 En sak som är säker är väl att det är fel på mig iaf. Men kan nog vara fel på dig också om du tkr det där är kul, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jag log knappt när jag såg det så alla har vi inte lika humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jodå, jag har så mycket fel att jag slutat bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 ge mig tillbaka en minut av mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Seriös fråga, skrattar du när du ser klippet meta? Jag tror man måste ha gymat mycket själv för att tycka det var roligt. Speciellt när man sett åtskilliga människor på gymet göra övningar som fan inte är så långt ifrån det där Men jag blir verkligen inte sugen på att kolla in serien om man säger så. Hoppas det var svar nog. Ha en trevlig kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jag skrattade och tyckte de var rätt roligt. Obv suuuperB skådespel, serie osv men inre lolning osv. Kmr nog börja köra på uttrycket "eurotraning" nu:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 16 reserv på juristprogrammet i lund, är de bara i min antagnings grupp eller totalt? Har jag god chans månne? Bara din antagningsgrupp. Antar det iaf då jag har reservnummer för betygskvoten å hp-kvoten.Om du kommer in beror ju på vilken grupp du är reserv i. Är du reserv för betygskompletteringsgruppen där dom tar in jättefå är du nog rökt, annars har de bra chanser om det är "vanliga" betygsgruppen eller hp-kvoten. Jag är 36e reserv för samma program i Uppsala på HP-kvoten å är väl rätt hoppfull jag tar mig in. Hittade nåt inlägg på flashback om någon som ifjol avancerade från 80e reserv till 30e reserv mellan antagning 1 å 2 för jurist i Uppsala, å Uppsala är väl inte mkt mindre populärt än Lund. Förövrigt var metas videolänk kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 är i HP-kvoten. låter bra, har mailat studievägledaren ang alternativ osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jag skrattade och tyckte de var rätt roligt. Obv suuuperB skådespel, serie osv men inre lolning osv. Kmr nog börja köra på uttrycket "eurotraning" nu:mrgreen: +1 angående eurotraining-uttrycket. Var 2 pers på gymet igår som tränade euro style. En som körde crunches med rep i cable och hade för mycket vikt så han headbangade på toppen och tog fart med hela huvudet och nacken. Kan tänka mig att det är så man hade kört övningen om man kört den på ett crossfitpass...Den andra snubben körde den klassiska "shrugs med axelsnurr 360 grader". Och varje gång stör jag mig lika mycket på det. En dag ska jag skaffa mig ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Förövrigt var metas videolänk kul. Ty för support. Även Hasse Haslo! Bara GG som är bitter och humorlös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Nickedit pls kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts