QoS Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 speedi_, det är nog som det alltid är med Neteller, man måste sätta in med det för att få ta ut med dom. Om jag miss rätt av den informationen vi fick under kampanjen så borde du utan problem kunna ta ut till bankkonto. PMa mig om det inte löser sig så kan jag höra med vår kontakt på Parbet. - QoS Citera
speedi_ Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Okey Tack Q. Jag har bara möjlighet att ta ut det till mitt neteller just nu, men det är alltså så att det är inte Parbet som har det kravet på insättning utan det är neteller.? //Robban Citera
Komodo Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Är det inte lite dåligt med fisk inne på prima? På 3 sessioner (200 händer kanske) ligger jag bara plus 1,5$ och flera av torskarna har dessutom kommit genom listigt spel från motståndarna. På Microlimits brukar man annars förvänta sig galningar, nybörjare och hopplösa klåpare, inte supertajta spelare som lirar 4 bord samtidigt. MVH Citera
QoS Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 det är alltså så att det är inte Parbet som har det kravet på insättning utan det är neteller.? Tror det är båda aktörerna som ställer det kravet för att minska risken för ev. bedrägeri. Dom flesta sajterna kör samma typ av spärr. - QoS Citera
Komodo Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 det är alltså så att det är inte Parbet som har det kravet på insättning utan det är neteller.? Tror det är båda aktörerna som ställer det kravet för att minska risken för ev. bedrägeri. Dom flesta sajterna kör samma typ av spärr. - QoS Handlar nog mer om att krama ur några extra kronor, då både banken och sajten tar 1,5% vid varje valutaväxling. Citera
QoS Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Komodo, du har inte ICA banken antar jag. - QoS Citera
Komodo Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Komodo, du har inte ICA banken antar jag. - QoS Nej Nu får du förklara. Drar dom kurserna rakt av? Är dom speciellt smidiga och bra? Citera
Emotion Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Nu när expekt snart försvinner vill jag veta om parbet är en site värd att sätta in pengar på? Eller bör man välja ett annat skin på prima? Citera
QoS Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Komodo, sorry att svar dröjt. ICA-banken är en av dom få banker som inte tar % vid transaktion, däremot så verkar inte dom funka mot gamingsajter längre, fortsätt gärna i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=13576&highlight=ica Enjoy! - QoS Citera
efan Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Hej! Banken har inte funkat på ett par dagar nu. Nån som vet nåt? Citera
robster80 Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Hej! Banken har inte funkat på ett par dagar nu. Nån som vet nåt? funkar för mig.. Citera
Xerion Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Parbet har funkat fin fint för mig. Rakeback kommer den första eller andra dagen på den nya månaden rakt i poker kontot, utbetalningar till mitt bank konto sker på max 2 arbetsdagar, oftast 1 arbetsdag. Citera
EL_FishkO Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 varför är det så snorttajt för? Pokerchamps var ju rena rama beting mania jämfört med detta skiten Citera
DeVaaL Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 I vilken fil sparas alla notes man gör? Citera
swisch Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Fan va snikna dom är...dom vill ta 20 dollar i avgift för att sätta in 320 på mitt konto Citera
jot Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Någon som satt in pengar via bankgiro? Står inte om man ska skriva något meddelande men jag antar att man ska skriva sitt kundnr om pengarna ska hamna rätt, eller? Citera
jot Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Och precis som jag postade min fråga hade jag fått svar från supporten. Det var som jag trodde. Citera
K_MaN Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Gjorde mitt första uttag på parbet häromdan... fick då ett mail från dem om att de ville ha kopia på id, kreditkort osv skickade till dem... tills dess var mitt konto spärrat, jag kunde inte logga in på parbet.com, se mitt saldo eller få mina pengar, men dock gick det bra att spela poker... Så jag tog kopia av dessa och faxade dem... fick svar efter några dar att det hela var oläsligt och de undrade om jag kunde använda digitalkamera och skicka in bilderna igen... Jag är så trött på alla bravader man måste göra för att ta ut lite cash... hur svårt ska det vara att stoppa in pengarna tillbaks till samma konto som man satte in pengarna i? Och inte fan har de telefonnummer till supporten så man kan nå dem... Citera
luckyz Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 haller med dig dar fattar inte varfor dem ska halla pa med bevis nar man drar ut pengar fran SAMMA konto som man stoppade in med, sjukt Citera
robster80 Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Gjorde mitt första uttag från parbet i söndags. Pengarna var på mitt Nordeakonto redan i Tisdags. Jag behövde inte ta kopior på mitt pass och hade inga som helst problem. Citera
K_MaN Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Hmmm vet inte varför de gör så... nu har jag i alla fall både faxat och skickat kopior via mail.... men fortfarande är kontot spärrat... fick följande svar från dem då jag frågade hur det har gått med ärendet: "Hvis finance har mottatt dine bilder/id er saken til check nu." Få se hur länge till man får vänta på att få ut sina cash... Citera
lingonben Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Hela jävla prima suger aldrig vart med om en nätverk där det händer så skumma grejjer som där!!!!! Citera
Redtyq Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Du ska vara glag om det händer sjuka gjejer, betyder att någon spelat en pott dåligt med dig och vunnit, och för varje gång det händer så har du vunnit 4 av honom i långa loppet, typ Citera
lingonben Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Har fan skrivit till deras support kanske 10 gånger nu utan ett jävla svar!!!! undrar vad fan dom sysslar med nollor!!! Citera
TheReev Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Har mejlat dem i 4 dar utan ett enda svar. Vad göra?? Nån som vet? Har 2 överföringar till mitt konto som ej kommit fram! Citera
Recommended Posts