Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

Satt och lirade 5bord, kommer in i potter på 2av borden när allt hänger sig, hänt förut så trodde det var nätet.. Men som vanligt funkade det att surfa vanligt. Klickar upp Parbets lobby där det står att jag måste uppgradera sidan för att fortsätta.. Skämtar dom? Mitt under ett spel!?

 

Tryckte på ok och hela skiten la ner, installationen tog ca 1minut.. När jag kom tillbaka var pengarna från potterna borta samtidigt som jag måste vänta på BB lr betala extra eftersom jag varit "sitting out".

 

Ska det kunna hända? Ska det få hända?

 

Ngt jag borde göra åt saken..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle behöva ta ut lite pengar, men känner mig helt vilsen när försökte få ut dom.

 

Har tagit ut till kredit kort innan (Tain) men nu fick jag detta meddelandet när jag försökte ta ut "Unable to process withdrawal to card. Please use other method.".

 

Kollade igenom hur man skulle gå till väga för att ta ut till bank när jag läste detta,

Transaction Terms Summary:

Charge: 20.00 USD processing fee applies.

Minimum: 2500.00 USD

Maximum: No maximum limit.

 

 

Har inte så mycket på kontot. Hur ska man gå till väga? Är det ens möjligt att ta ut pengar? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle behöva ta ut lite pengar, men känner mig helt vilsen när försökte få ut dom.

 

Har tagit ut till kredit kort innan (Tain) men nu fick jag detta meddelandet när jag försökte ta ut "Unable to process withdrawal to card. Please use other method.".

 

Kollade igenom hur man skulle gå till väga för att ta ut till bank när jag läste detta,

Transaction Terms Summary:

Charge: 20.00 USD processing fee applies.

Minimum: 2500.00 USD

Maximum: No maximum limit.

 

 

Har inte så mycket på kontot. Hur ska man gå till väga? Är det ens möjligt att ta ut pengar? :shock:

 

 

Inte tänkt skaffa neteller..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tagit ut till kredit kort innan (Tain) men nu fick jag detta meddelandet när jag försökte ta ut "Unable to process withdrawal to card. Please use other method.

 

 

Har du satt in några pengar med kreditkortet sen dom lämna tain?

Det är även en helt ny cashier så dina gammla uppgifter finns inte sparade, om du inte satt in med kortet kan det möjligen vara problemet...kontakta suport är annars ett hett tips ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Finns det ett minimum på 2500 us på alla uttag till Visa? Eller går det bra att ta ut till Visa? Har de kravet att man ska skicka in kopia på idéntitets-handlingar?

 

tack på förhand/erik

 

Det finns inget minimum för uttag till Visa. Däremot kan du bara ta ut lika mycket som du har satt in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har spelat ett litet tag på Parbet nu. Något jag inte kan förstå är varför jag alltid får betala dubbla anälningsavgifterna i turneringar. Fler som är drabbade av detta? Kan jag kräva kompensation? Måste ju förlorat många flera tusen på detta. Förstår inte att jag inte upptäckt detta tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat ett litet tag på Parbet nu. Något jag inte kan förstå är varför jag alltid får betala dubbla anälningsavgifterna i turneringar. Fler som är drabbade av detta? Kan jag kräva kompensation? Måste ju förlorat många flera tusen på detta. Förstår inte att jag inte upptäckt detta tidigare.

 

lol?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat ett litet tag på Parbet nu. Något jag inte kan förstå är varför jag alltid får betala dubbla anälningsavgifterna i turneringar. Fler som är drabbade av detta? Kan jag kräva kompensation? Måste ju förlorat många flera tusen på detta. Förstår inte att jag inte upptäckt detta tidigare.

 

har du en rulle som klarar av att tappa flera tusen utan att du märker det?

 

det låter helt klart märkligt detta:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat ett litet tag på Parbet nu. Något jag inte kan förstå är varför jag alltid får betala dubbla anälningsavgifterna i turneringar. Fler som är drabbade av detta? Kan jag kräva kompensation? Måste ju förlorat många flera tusen på detta. Förstår inte att jag inte upptäckt detta tidigare.

 

Detta låter extremt märkligt. Den enda rationella förklaring jag kan komma på är att du har spelat turneringar i Pund vilket ju blir ungefär dubbelt så dyrt i dollar, kan detta stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tack för uppgifterna. Är osäker på det det ni säger. Kan stämma. Men i så fall är det ju konstigt att kostnaderna ändrades efter en timme? Ändras kostnaderna från dollar och pund hur som helst?

 

Edit: ser nu att en del turneringar kostar pund medan andra kostar dollar. Väldigt förbryllande. Vad är er tanke med detta? Lurar ju en totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Men parbet allvarligt talat, varför kan man bara ta ut lika mkt som man satt in på visakortet? vill ni försvåra för era kunder? Jag hade tänkt spela på eran site men hoppar nog det nu för orkar inte göra netteller i dessa dagar. Jag tror att ni tappar många nöjes spelare pga detta! Det funkade ju klockrent på tain så förstår inte varför ni ska krångla. Kan man ta ut direkt till bankkonto med clearing och kontonummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men parbet allvarligt talat, varför kan man bara ta ut lika mkt som man satt in på visakortet? vill ni försvåra för era kunder? Jag hade tänkt spela på eran site men hoppar nog det nu för orkar inte göra netteller i dessa dagar. Jag tror att ni tappar många nöjes spelare pga detta! Det funkade ju klockrent på tain så förstår inte varför ni ska krångla. Kan man ta ut direkt till bankkonto med clearing och kontonummer?

 

 

Givetvis vill vi inte försvåra för våra kunder. Anledningen till att det funkade på ett annat sätt i Tain är helt enkelt att det är nätverket som står för betalningslösningen. Anledningen är i grunden ett högt säkerhetstänkande som ibland kanske kan gå till överdrift. Parbet har nu lyckats få igenom att uttag ska kunna ske direkt till svenska banker, vilket kommer inom kort. Det hoppas vi ska underlätta betydligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...