Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Ja, jag fattar inte varför jag spelade så j*vla lamt. Superfisken DocLame... Lite halvtiltad köpte jag in mig på en Gers djuping istället och lyckades på något outgrundligt sätt sopa hem den... Ska raila finalbordet i forumturren nu, GL ni som sitter där! Snyggt jobbat, då är du plus i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Så är frugan ute med hunden eller diskar nu? Näää, hon sitter framför dumburken och tittar på "Dog Whisperer" och jycken glor på mig med vädjande ögon. F-n tro't om jag slipper i kväll eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2008 Näää, hon sitter framför dumburken och tittar på "Dog Whisperer" och jycken glor på mig med vädjande ögon. F-n tro't om jag slipper i kväll eller inte... Hoppas du slapp diska i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Typiskt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2008 Dagens resultat: Bäjx 1000 kr MrsLabero 600 kr _zed_ 400 kr Bra jobbat! Uppdaterar den sammanlagda ställningen imorrn, men MrsLabero befäster ledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Dagens resultat: Bäjx 1000 kr MrsLabero 600 kr _zed_ 400 kr Bra jobbat! Uppdaterar den sammanlagda ställningen imorrn, men MrsLabero befäster ledningen. Japp, bra jobbat Bäjx, jag tar dig nästa gång! Får vara nöjd över sammandraget.... Vi ses på måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Japp, bra jobbat Bäjx, jag tar dig nästa gång! Får vara nöjd över sammandraget.... Vi ses på måndag! Grattis till rankingledningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Grattis till rankingledningen! Tack,tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Så, nu har jag varit ute med labben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Tror du har fel Ängeln... Vi vinner bara med 0-1 Får se om man hinner med forumturren, hade varit kul o se om man kan slå er på fingrarna. Du det är ungefär lika troligt som att Jultomten bor i Borås. Så lira med oss du . BTW; 0-2 Lite ot. Men 3-0 till Elfsborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Lite ot. Men 3-0 till Elfsborg! Dont talk about it... Man har ju lust att ta nacksving på kronvodkan och gråta sig till sömn . Så deprimerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Schysst av dig att låna ut ditt superuserkonto, Doc. Tyvärr blev jag utdragen så det räckte inte ända fram iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Schysst av dig att låna ut ditt superuserkonto, Doc. Tyvärr blev jag utdragen så det räckte inte ända fram iaf... Det gick ju inget vidare att spela utan att vara super user märkte jag igår, så jag spelar själv på det kontot nästa vecka. Men grattis till placering ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Sammanlagda ställningen uppdaterad (se #1). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Så, nu har jag varit ute med labben. Fick du diska också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Det gick ju inget vidare att spela utan att vara super user märkte jag igår, så jag spelar själv på det kontot nästa vecka. Men grattis till placering ITM. Thanx. Sporrar ju lite till att försöka på nytt nästa vecka, får se om jag har orken då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Fick du diska också? Jag slapp disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 14 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2008 Då var det dags ikväll igen! Kl 19.45 på svenska spel kör vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Då var det dags ikväll igen! Kl 19.45 på svenska spel kör vi. Härligt! Reggad och sammanbitet laddad för att dryga ut avståndet! Vi ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag hakar på idag med, målet är att dra ut och vinna alla coinflips, får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 14 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag hakar på idag med, målet är att dra ut och vinna alla coinflips, får se hur det går. Det låter som en vinnande strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Idag ska jag vara med!!! Ändrade träningstider på fotbollen och jag kan äntligen spela. Se upp nu;-) Sture, sidebet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n0odles Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 när var turneringen slut sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 14 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2008 när var turneringen slut sist? Tog väl typ 2 timmar eller kanske något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Polarized Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Jag hakar på idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts