Gå till innehåll

Forumturnering SvS


DocLame

Recommended Posts

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för en väldigt trevlig och fint genomförd turnering allihopa. Tråkigt att man inte uppmärksammat detta förut.

Tur att jag inte ansåg det vara för sent att hoppa på tåget och avstod från sista etappen. Den visade sig vara lönande hehe :) Är så med på nästa med samma trevliga atmosfär kring borden.

 

Kul initiativ och bra jobbat ni som på något sätt varit delaktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Doc, toppenarrangerad turnering - stort tack till dig. Det har verkligen varit riktigt trevligt och jag återkommer gärna till fler spel.

 

Tack tack. :-) Slutställningen framgår nedan, och det vore kanske kul om vi tog upp den här tråden igen i höst.

 

slutfy5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Jag är sugen på att börja om igen!

 

Är inte doc_lame sugen på att vara admin kan jag ta över det.

 

Några fler som är sugna?

Skriv gärna vilka tider för turneringen som är lämpliga samt markerstruktur, startmarker samt buy-in...

 

Du får gärna ta över som admin. Jag kommer inte att kunna vara med hundraprocentigt under hösten ändå, så jag reducerar med nöje mitt deltagande till bara just deltagande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sugen på att börja om igen!

 

Är inte doc_lame sugen på att vara admin kan jag ta över det.

 

Några fler som är sugna?

Skriv gärna vilka tider för turneringen som är lämpliga samt markerstruktur, startmarker samt buy-in...

 

Det vore kul om du drog i det Svensson! Ska helt klart vara med och försöka försvara titeln...

 

För mig passar upplägget som senast mycket bra (vore dumt att klaga). Bra tid och struktur, men annars passar anyday.

 

Vi ses vid bordet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, då kör vi!

 

Jag tar över som admin, men måste få lite vettig info från er..

 

Vilken dag och tid skall vi spela? Hur stora stackar, inköp etc..

 

 

Samt: Hur lång tid tar det att regga turneringen? Kan man tex regga den nu och få den tills imorrnkväll (om så skulle vara fallet) ?

 

Bomba nu med info så vi sätter igång så fort som möjligt! :-)

 

Edit: Hittade nu att man måste beställa två dagar innan... men kör vi på onsdagar så är det ju inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte bestämt dag, bara exempel om vi ska lira på onsdag så hinns det iaf ...

 

Vill ha tips och idéer på struktur, tid och datum etc på turneringen..

 

Förresten...det var du som slaskade lite Omaha med Linus (Gust112)?

 

I våras körde vi turrarna som billig deepstack, d.v.s. 3000 i chips, 15-minutersperioder och 100+10 i inköp. Det tror jag alla tyckte var bra, så kör på det.

 

När det gäller veckodag och klockslag så får du väl experimentera. Jag körde måndagskvällar vid lite olika tider (allt från 19.15 till 21.15 såvitt jag minns), vilket verkade passa de flesta som ville vara med. Men det kan ju ha ändrat sig.

 

Kolla också allra första inlägget i den här tråden, där finns en del info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...