corgi Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Hur mycket raked hands får man i snitt på NL50? Om man lirar 100 händer hur många blir då rakade i snitt? Citera
Killerbee Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Hur mycket raked hands får man i snitt på NL50? Om man lirar 100 händer hur många blir då rakade i snitt? Det beror ju på vilken stil du har som spelare. Är du lös och spelar många händer får du naturligtvis mer raked hands och tvärtom. Citera
corgi Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Det beror ju på vilken stil du har som spelare. Är du lös och spelar många händer får du naturligtvis mer raked hands och tvärtom. Det står dock att det räcker med att bli tilldelad en hand för att du ska kunna få raked hands, dvs att du kan folda preflop och även ändå få hands. Citera
loliano Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 om alla tänker som du att andra ska göra upp i potten, så kommer de bli väldigt får rejkade händer... kan tom bli 0 rejkade händer av 100.. Citera
slackerr Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Jag hatar nordicbet och prima i övrigt.Så otroligt riggat hela tiden. Stället får mig att må dåligt! jag hatar NORDICBET!! Går inte å vinna hur bra hand man än har efter flopp har alldrig varit med om en pokerklient där dom turar så jävla mkt på river....och så gåre om och om igen även fast man har grym start hand och äger totalt efter flopp.. Och sen precis innan man har rejkat $100 vilket är minimum för att få rakeback så får man sån jävla otur....NORDICBET!! Citera
slackerr Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Whys that my son? för det suger Citera
Jennez Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 jag hatar NORDICBET!! Går inte å vinna hur bra hand man än har efter flopp har alldrig varit med om en pokerklient där dom turar så jävla mkt på river....och så gåre om och om igen även fast man har grym start hand och äger totalt efter flopp.. Och sen precis innan man har rejkat $100 vilket är minimum för att få rakeback så får man sån jävla otur....NORDICBET!! Kan du PM:a mig ditt nick så kan jag kolla upp det där med rb'n? Citera
okocha Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 varför finns det 2 nordicbettrådar? Citera
Yxel Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 varför finns det 2 nordicbettrådar? Det var för många med 3 Citera
Limmet Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 Det var för många med 3 Sluta med onödiga inlägg Citera
Juggler Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 Låser denna. Se http://pokerforum.nu/forum/ovriga-pokerpartners/58484-sajt-nordicbet-com.html för officiell tråd. Citera
Recommended Posts