SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Nån som han nån koll alls på hur länge dessa diss på FTP brukar hålla i sig? är det läge att stänga ner eller kan det poppa upp ganska snart? Lisa: Kontrollpanelen /SK Citera
jfk73 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 min tvärdog mitt i turneringen och nu kommer jag inte in. Citera
stackbrat Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 utgår från at FT e nere för alla atm mao. Så tiltande.. Har aldrig varit med om sådant förut, vad händer om jag var all in med nöten när det bröts i en HU och FI drog dött? Citera
jfk73 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 sorry unable to connect to server....allt annat fungerar. nån som vet hur det blir med turneringar? Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Nån som han nån koll alls på hur länge dessa diss på FTP brukar hålla i sig? är det läge att stänga ner eller kan det poppa upp ganska snart? Lisa: Kontrollpanelen /SK Brukar ta typ 15-20 min eller något sånt så är nog smart att sitta kvar fast vetifan. djaöfjöpsdglasjghlåpasjgåjasåg Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Det här va en kall avslutning på en superkall kväll. Låg runt average i 100r 60k gtd. Hoppas att det inte är regionala problem, utan att verkligen alla har probs... /SK Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Det här va en kall avslutning på en superkall kväll. Låg runt average i 100r 60k gtd. Hoppas att det inte är regionala problem, utan att verkligen alla har probs... /SK Verkar som alla har problem om man kollar på FTs forum. Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Verkar som alla har problem om man kollar på FTs forum. ok ty. /SK Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Nu kom connectingrutan upp för mig. Lite hopp iaf även om det ju redan är bedrövligt Citera
jfk73 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 en annan ligger average i 90 k gtd med 70 spelare kvar, pengar vid 41. nog bara att sitta uppe och vänta. Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Nu kom connectingrutan upp för mig. Lite hopp iaf även om det ju redan är bedrövligt Samma här, men efter ett tag gick det till trying again, å sen sorry... /SK Citera
jfk73 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 nu står det på deras hemsida we are experiencing technical difficulties please try again shortly. Citera
Rebonius Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Det här va en kall avslutning på en superkall kväll. Låg runt average i 100r 60k gtd. Hoppas att det inte är regionala problem, utan att verkligen alla har probs... /SK Jag låg top 10 där och hade just tackat nej till ett smaskigt homegame för att fortsätta lira 100r. Det tar typ 2 min innan FTP lägger ner efter att jag har lagt på luren och tackat nej. TILT! Citera
garpen Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=172418&page=3 Citera
jfk73 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Om turneringen ännu inte nått pengarna- Alla spelare som fortfarande är med i turneringen kommer att få tillbaka sina inköp och turneringsavgift. Spelare kommer att få tillbaka sina inköp i samma valuta som de använde för att anmäla sig (riktiga pengar, kuponger etc.), om de däremot kom in i turneringen via en satellit så kommer de att få tillbaka standardinköpet för den turneringen. Dessutom så kommer inköpen av de spelare som redan har eliminerats att delas upp mellan återstående spelare, baserat på antalet marker de har. Garantier och pengar som lagts till prispotten kommer inte att inkluderas i spelarnas utbetalningar Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 orka orka orka. Kanske e som kraclob sa. SNG madness dödade servern... /SK Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 orka orka orka. Kanske e som kraclob sa. SNG madness dödade servern... /SK Du har läst att alla turrar och så kommer avbrytas va? Jag kommer fö gå back $23 om dom betalar ut enligt deras policy. Låg $300 back vid kraschen så kanske är bra, men låg å andra sidan bra till i två 26/45 så vetifan Aja, godnatt på er Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Ah, nä det visste jag inte. Tack för det. Sjukt surt... /SK Citera
Bluwajt Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Riktigt bra gjort med utbetalningarna iaf. Kollar ni eran mejl står det bra beskrivet hur mycket du fick och varför osv. Citera
SoderKrippa Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Jag gick typ 80 plus iaf Rebonius: Hur mycke fick du? /SK Citera
BassenBWFC Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Så var det förut idag också, efter 15 minuter så funkade sidan igen och efter ytterligare 20 minuter kanske så återupptogs SNGsen. Citera
Rebonius Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Jag gick typ 80 plus iaf Rebonius: Hur mycke fick du? /SK Något på $800. Nåja, plus iallafall =) Tror att FTPs system för sånahärna utbetalningar är bättre än de flestas, men det känns ändå rätt konstigt att någon som bustade precis före servern dog får $0 och någon som har 1 chip kvar får $109. Citera
Recommended Posts