Gå till innehåll

Full tilt nere?!?!


Tao136

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen har dom fixat slidbaren, och även lite nya avatars som jag skiter fullständigt i iom att jag ändå använder Phil Ivey ^_^

 

Otroligt bra att dom har fixat slidebaren!

 

Det var det enda jag kunde komma på att jag skulle vilja ändra på, tänkte på just det för några dagar sen bara =) Nu är den lika skön som stars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt bra att dom har fixat slidebaren!

 

Det var det enda jag kunde komma på att jag skulle vilja ändra på, tänkte på just det för några dagar sen bara =) Nu är den lika skön som stars

 

Tycker ändå stars är skönare men det är en smaksak =D Har du på Classic, Linear eller Exponential gällande slidebaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ändå stars är skönare men det är en smaksak =D Har du på Classic, Linear eller Exponential gällande slidebaren?

 

Har den på exponential nu och sen på att den ska ändra "bet amount" med en big blind för varje "hack".

 

Håller också med om att stars är lite skönare dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har den på exponential nu och sen på att den ska ändra "bet amount" med en big blind för varje "hack".

 

Håller också med om att stars är lite skönare dock.

 

Mjo för där kan man liksom trycka mitt på slidern och då går den uppåt en BB vilket inte fungerar på FTP just nu. Hoppas dom fixar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej rymz2008,

 

Exakt den funktionen är faktiskt inkluderad.

 

Du kan kolla vår hemsida för med information om vår nya release, tyvärr bara på Engelska än så länge.

 

Saxxat därifrån:

 

"Increase/Decrease bet amount by big blind" means that for each time you click on the bet slider, the bet amount will increase/decrease by the amount of the big blind, depending on which side of the slider pointer you click on.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid trevligt när man kan hjälpa till.

 

Någon som har några åsikter om Sen Registrering till turneringar?

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

 

Överlag positivt tycker jag. Innebär ju att övervärde försvinner lite oftare kanske, men är ju sällan det ändå tycker jag så gör inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...