Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

Oj nu blir det mycket men såg ju att ni var så snälla mot dom som drog in 10k sp så jag gjorde en ny tabell med samma förutsättningar för alla :-D

 

weeoz7.png

 

 

Everest: Detta känns inte riktigt väl genomtänkt, då med tanke på att vår feedback betyder så mycket för Er samt att Ni endast har vårt bäste i åtanke. Jag för min del har tills vidare gått över till ongame och en sajt som har ett klart mycket gynnsammare bonussystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oj nu blir det mycket men såg ju att ni var så snälla mot dom som drog in 10k sp så jag gjorde en ny tabell med samma förutsättningar för alla :-D

 

weeoz7.png

 

Det är ju precis en sådan där tabell vi vill se. 20sp/dollar för alla.

Sen att man får välja själv vilken bonuskod man vill spela emot.

Ok, payday var ju bättre, men man kan inte få allt.

 

Bonuskoder som everest använder är för övrigt mycket bättre än insättningsbonusar både för everest och spelarna. Everest tjänar på det genom mindre avgifter för netellertransaktioner och spelarna slipper langa pengar fram och tillbaka.

 

Vad hände med oss "vanliga" spelare som inte har poker som yrke eller grindar sönder oss... Nu spelar man utan någon jävla bonus och det är ju helt värdelöst! Tacka vet jag Payday!

 

Tack och hej

 

Vi spelar inte alls. Vi byter sida för att vara exakt.

Ingen tjänar på det, men det är tyvärr så dom vill ha ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är helt klart ett missförstånd. Det är inte alls så att Everest Poker tvingar sina spelare att spela mer och mer varje månad för att få någon bonus. Det finns tvärtom goda möjligheter cleara din bonus även om du skulle spela mindre den nästföljande månaden.

 

Så är ser bonustabellen ut:

 

untitled_02.JPG

 

Antag att du tjänar 15.000 Summit Points den 1-25 i januari. Då har du sedan alla dagar i februari på dig att tjäna in 10.000 Summit Points för att cleara bonusen på $500.

 

Men hjälp!. Du dumförklarar varenda kotte genom att säga så här. Vem som helst inser ju att detta system tvingar spelare att spela minst lika mycket eller mer för varje månad. Den månad man råkar kliva över till nästa nivå är man ju fast där för att inte missa en bonus helt.

Det exempel du tar upp är undantagsfall inte tvärtom. Ett bättre exempel på hur otroligt mycket man förlorar är när man första månaden kommer upp i 52000 och månaden efter 45000. Att då bestraffas och få noll i bonus jämfört med de spelare som spelat 21000 +21000 två månader i rad är ju helkorkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omg. Kommer vi få någon bonus för poängen vi tjänade i Januari?.... eller hur fan det är !? Ja fattar inte den här skitbonusen...wtf

 

Fixa en enklare som man förstår och inget jävla mygel om att man måste spela mer/lika mycket varje månad

 

kanske är den sämsta bonusen hittils?....jo det är det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om nån sida där man kan lämna in ett vad om följande:

 

Någon gång under morgondagen kommer evp-representanten låtsas vara ledsen för förseningen och sedan erbjuda en frirulle som tröst. Frirullen kommer ha de fina kraven att man måste ha spelat in 10k SP och minst 1500 måste anmäla sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...