Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om denna förändring nu är för allas (nåja, vi "skandinaviers") bästa så som ni påstår, kan ni då inte ha någon slags omröstning där det gamla systemet med Payday-bonusen ställs mot det nya? Som det är nu straffas man ju för att ha en grindmånad utöver det vanliga, då man troligen, så som tidigare påpekats, blir bonuslös månaden efter. Hela systemet förefaller för mig fruktansvärt ogenomtänkt om nu det verkliga uppsåtet är göra det bättre för så många av "oss" som möjligt. Inser ni inte att det är genom sånt här beteende man som företag tappar kunder? "Vi lyssnade på er feedback och gjorde sen precis så som passade oss själva bäst".

 

Annars då, på shopfronten intet nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en förändring i rätt riktning jag är välldigt nöjd med det nya bonussystemet.:-P

 

Kul att mannen som grindar sönder sig är nöjd!

Det du inte verkar förstå är att alla andra som inte lirar över 50k SP varje månad inte är nöjda.

Och de lär väl motsvara ca: 99% av alla spelare.

Och du kan kanske själv gissa om det är de som du vinner pengar av eller om det är de andra som lirar över 50k SP.

Bara en tanke.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att detta är en försämring. Om jag en månad hinner spela riktigt mycket för att jag har ledigt från skolan blir jag erbjuden en bonus men kommer inte ha möjlighet att spela in den nästa månad då jag endast har tid att spela helger. vore det inte bättre att man fick de pengarna ,man spelat in points för ,insatta på kontot oavsett vad man spelat för tidigare? Annars får man ju tänka skit nu kan jag inte spela mer den här månaden för då kan jag inte cleara min bonus nästa!

 

Har säkert missuppfattat som vanligt!! men min uppfattning i skrivande stund är att det är värdelöst!!

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har framfört den här feedbacken till ledningen för Everest Poker.

 

Att detta är en försämring. Om jag en månad hinner spela riktigt mycket för att jag har ledigt från skolan blir jag erbjuden en bonus men kommer inte ha möjlighet att spela in den nästa månad då jag endast har tid att spela helger. vore det inte bättre att man fick de pengarna ,man spelat in points för ,insatta på kontot oavsett vad man spelat för tidigare? Annars får man ju tänka skit nu kan jag inte spela mer den här månaden för då kan jag inte cleara min bonus nästa!

 

Har säkert missuppfattat som vanligt!! men min uppfattning i skrivande stund är att det är värdelöst!!

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart kan du använda dina Summit Points utan att det påverkar din bonus. Det är antalet intjänade Summit Points under en månads 25 första dagar som avgör vilken bonus du får den följande månaden. Alltså inte hur många Summit Points du har på ditt konto den 25:e. Du kan alltid mejla supporten på Everest Poker och be att dom kollar hur många Summit Points du tjänat in.

 

Kan man spela för sina SP utan att det påverkar det nya systemet?

Och kan man se totalt hur många man har tjänat in fram till den 25:e?

Har liksom spelat bort lite på tuneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...