Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

någon annan än jag som har fått ett brev från everest idag? De skriver typ att de har handplockat mig för att de tror att jag har det som krävs för att ta mig hela vägen till wsop main event & spela för dem. aja bara att ignorera det där spamet.

 

Grejen är att jag fick en cashbonus på $500 om jag clearar 5000 summit points innan den 13:e juni. Någon som vet vad detta motsvarar i rb på ett ungefär. Är den något sånär lättclearad? Tillsist Everest är en ej skattefri sajt va?

 

 

Se i tråden Ny bonus. $500/5000SP motsvarar 80% om du spelar SnG. Om du spelar cg beror det lite på nivå, sh/fr osv. Evp är ej skattefri :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Everest representant, kan du reda ut en fråga åt mig?

 

Jag vill inte spela mer än 20.000 SP denna månad, eftersom jag inte kommer ha så mkt tid nästa månad till poker. Så frågan är: när är det jag måste sluta spela då jag kommit upp till 19.900 SP, är det den 25e maj eller är det den 31a maj som gäller?

 

Hoppas du förstår min fråga, dvs jag vill inte bli kvalificerad till 800 dollars bonusen....

 

 

Inget svar mr Everest?

Vilket datum ska jag dra i handbromsen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jo jag har kryssat in nyhetsbrev, jag spelade över 100 timmar mellan 1-25 maj så fick in hyffsat med summit points.

 

Om du fortfarande inte har mottagit nyhetsbrevet så rekommenderar jag dig att kolla din spam-folder. Hittar du inget där heller så kan du kontakta spelarsupporten så kan de kolla vilken bonus du skulle ha fått. Ett annat tips är att lägga till vår adress bland dina kontakter för att undvika att våra mejl inte kommer fram: everestpoker@news.everestgaming.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du fortfarande inte har mottagit nyhetsbrevet så rekommenderar jag dig att kolla din spam-folder. Hittar du inget där heller så kan du kontakta spelarsupporten så kan de kolla vilken bonus du skulle ha fått. Ett annat tips är att lägga till vår adress bland dina kontakter för att undvika att våra mejl inte kommer fram: everestpoker@news.everestgaming.com

 

Vad är spam-folder? skräp post? isåfall ja jag har kollat där. Ja jag har kontaktat supporten men dom verkar inte fatta nåt tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nåt liknande program för spelare från Finland? Eller får vi helt enkelt klara oss utan bonusar?

 

Finska spelare ligger kvar under det gamla bonussystemet och du bör alltså få bonusar i mitten av månaden. Vi jobbar dock på ett nytt bonussystem som när det är klart kommer att täcka samtliga spelare, oavsett nationalitet.

 

Lycka till vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Finska spelare ligger kvar under det gamla bonussystemet och du bör alltså få bonusar i mitten av månaden. Vi jobbar dock på ett nytt bonussystem som när det är klart kommer att täcka samtliga spelare, oavsett nationalitet.

 

Lycka till vid borden!

 

Aha. man behöver ju inte vara något geni för att lista ut att det kommer bli 35xbonusar nästa:-D

 

Varenda förändring ni har gjort har ju varit till det sämre hitills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...