Gå till innehåll

Ny reloadbonus på Everest!


EverestPoker

Recommended Posts

Besviken...

 

Forstar att du som enbart representant inte kan gora sa mkt men var i HELVETE ar shoppen?

 

Eller ni kanske lagt ner detta nar ni inser hur mkt klagomal de blir nar alla inser att ni komemr med den dyraste shoppen pa natet? En everestpenna for 100.000 summit eller ngt likande? Kan du komma med ngt konkret?

 

Citera garna o skicka till ledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är jag skit trött för att orka förstå eller är jag ensam om att tycka att detta bonus system är mycket sämre än det ni hade förut?

 

Förut fick man 400-500 dollar varje månad för ca 8-9000 points. Nu får man 250 för allt under 10.000 points och dessutom ingen payday.

 

Har jag förstått det hela rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni helt galna era jävla idioter!? Självklart är det nya bonussystmet tusen gånger bättre än det gammla då man komemr få 2k istället för 500 varje månad.

Men jag tycker fortfarande att det borde vara löpande bonusar som motsvarar ca 30-40% rb

 

Grattis till dej som drar in så myckt SP.

 

 

Själv landar jag nånstans mellan 3000-6000sp.

Så fick alltid $75-$150 + payday som gick att cleara, svårt men det gick.

Nu kommer jag istället få $100 som är lite lättare att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är ju synad att payday ska försvinna och ersättas av en annan som släpps i klumpsumma och dessutom är mycket svårare att spela in...

 

 

 

Ja, Everestbonusen var redan mycket svårare att tjäna in än många andra pokerbonusar på nätet (Pokerhost, Full Tilt, alla Cryptologicbonusarna för att nämna några) men jag gillar Everest och har spelat där sedan första dagen jag spelade nätpoker för två år sedan... men att göra bonusarna ännu sämre (för det här är en REJÄL försämring, särskilt för sådana låg limit spelare som jag som på sin höjd kan göra 2500 summit points per månad = Ingen bonus alls i framtiden)

 

Synd, Everest.

 

Man undrar lite hur bonussystemet ser ut för de som inte bor i Skandinavien? Får man använda det i stället om man vill?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men vad spelar det för roll? Ni har ju fortfarande fått 25k för januaridelen. Om då killen inte fortsätter efter februari har ju ni dragit in 45k? Är inte det här lite som rakeback, fast tvärtom? Först ska man visa sig 'värdig' för att få bonusen, sen ska man spela in den. Löjligt undervärde på SP, för inte kommer det nån shop nu i år heller? Erkänn ;-)

 

Reversed rakeback! Det finns en första gång för allt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelare som inte uppnår 3000 SP under en månad kommer fortfarande att bli erbjudna en bonus. Den bonusens utseende kommer att variera från månad till månad, och vi har därför valt att inte ha med den i tabellen över bonusar.

 

 

Jag sällar mig till amatörskaran som inte kommer upp till 3000 sp/mån.

Jag har inte fått ett enda bonusbrev på ett år utan lutat mig mot payday - som fungerat bra för mig. Kan du hinta lite om vad den nya bonusen för heltidsarbetande småbarnsföräldrar/studenter kommer att innehålla.

Kommer den varje månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokervip_header.gif

 

Ny reloadbonus på Everest Poker!

 

  • Större bonus
    - Med start den 1 februari kan du börja tjäna upp till $2.000 i bonus varje månad!
  • Exklusiv deal
    - Endast för spelare i Sverige, Norge och Danmark.
  • Bättre överblick
    - Spela lika mycket varje månad för att garantera samma bonuserbjudande.
    - Utöka ditt spel för att få ett större bonuserbjudande månaden efter.
  • Smidig
    - Bonusarna betalas ut i kontanter direkt till ditt spelarkonto
  • Redan aktiverad
    - Din spelaktivitet från den 1 januari till den 25 januari avgör vilket bonuserbjudande du får den 1 februari.
  • Dubbel effekt
    - Fler intjänade Summit Points ger dig inte bara en större bonus, utan även en bättre chans att vinna ett proffskontrakt för ett år. Mer info om detta i tråden "Proffs via cash games".
     

För att se vad din månadsbonus blir, titta i tabellen nedan efter det antal Summit Points som du tjänar varje månad.

 

untitled_02.JPG

 

  • Vill du ha en större bonus?
    - Allt du behöver göra är att tjäna in det antal Summit Points som krävs för att ta dig till nästa nivå!
    - Exempel: Om du tjänar mellan 3.000 and 5.999 Summit Points under de första 25 dagarna i januari, så får du ett bonuserbjudande på $100 den 1 februari. Om du sedan tjänar 6.000 Summits Points eller mer under de första 25 dagarna i februari, så får du automatiskt $100 utbetalt till ditt konto och ett bonuserbjudande på $250 den 1 mars.
     
     
  • Ytterligare information
    - Endast de Summits Points du tjänat in* under de första 25 dagarna den aktuella månaden kommer att användas för att räkna ut ditt bonuserbjudande.
    - När du har aktiverat koden har du resten av månaden på dig att tjäna in bonusen. Summit Points-kravet för utbetalning är det lägre av de två beloppen för din bonuskategori, alltså det belopp som anges under "Gräns". Bonusar betalas ut den första dagen i den nästkommande månaden.

* Observera att endast Summit Points intjänade via cash games och turneringar med spel om pengar räknas som intjänade Summit Points. Summit Points intjänade på Summit Points-bord eller via andra kampanjer räknas inte.

 

** För att kunna delta måste du vara anmäld till vår ordinarie e-postlista med en fungerande e-postadress. Kontrollera att din adress under "Mitt konto" i Everest Pokers klient är korrekt och aktuell.

 

 

Hi,

 

I dont speak your language, I speak french and english, so Ill write in both.

 

Why not all the other communitys? This bonus is AWESOME compared to the 500$ we get which is completely NOTHING.

 

Why only you guys? I dont get it, RAKE is RAKE, I pay as much rake as anybody else and I only get 500$. This Bonus is completely UNFAIR and disrespectful to all the regulars of Everest who cannot obtain it, I really do hope its in the plan to give it to everybody or else its ridiculous and MANY are going to complain.

 

 

 

my 2 cents.

 

soL

 

 

==================

French version (dont know what you guys can read better french or english)

 

Je comprends absolument pas pourquoi 1 seule communaute de poker pourrait avoir cette offre la...... Ca fait AUCUN sens, cest frustrant pour tous les autres. Du rake cest du rake, jen paie depuis plus de 1 an et jen paie beaucoup pour obtenir un MAIGRE 500$.

 

Pourquoi pas le donner a tout le monde? Cest ridicule, jespere que cest dans les plans parce que ca ne fait aucun sens et cest un grand manque de respect pour tous les autres reguliers qui ne sont pas de cette communaute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sällar mig till amatörskaran som inte kommer upp till 3000 sp/mån.

Jag har inte fått ett enda bonusbrev på ett år utan lutat mig mot payday - som fungerat bra för mig. Kan du hinta lite om vad den nya bonusen för heltidsarbetande småbarnsföräldrar/studenter kommer att innehålla.

Kommer den varje månad?

 

 

Jag fick en sån här bonus i månadsbrevet. Den nya bonusen gäller alltså inte mig eftersom jag bor i Finland.

 

Få bonusen nedan genom att ange följande kod på ditt bonuskonto: RTNB07

 

 

 

Erbjudande: $75 Kontanter*

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen: 2000

 

D.v.s. helt som tidigare, ingen chans att jag skulle komma upp till 2000 SP på en månad, och nu får jag ingen payday heller. Tack och adjö!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KATASTROF FÖR OSS "VANLIGA" SPELARE!

Jag spelar hyfsat mycket varje månad men kommer aldrig komma upp i över 3000 sp/mån och detta innebär att jag och majoriteten av oss som inte har poker som yrke inte kommer att få en krona i bonus.... För mig har det varit perfekt med paydaybonusen som man tjänar stegvis då jag precis har klarat av den varje månad och de 100$ är en mycket bra bonus!

 

Edit: Ser nu att bonuskoden kommer att fortsätta i framtiden och att även vi småspelare kommer att få en liten bonus.... Det var ju bra Everest! Hoppas den blir uppnåelig eller att den intjänas stegvis.... Nu är jag lite gladare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett annat problem med det här systemet är ju att man måste spela lika mycket varje månad. Anta att man normalt spelar in ca 4000 sp varje månad och då får $100 i bonus. Om man då en månad kommer över 6000 sp kommer man att få ett erbjudande på $250, spelar man då bara in 4000 sp nästa månad får man ingen bonus alls, inte ens $100, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hittills varit väldigt nöjd med Everest och tror och hoppas att det kan fortsätta.

Om man får önska något när det gäller den nämnda bonusen utanför tabellen, så är det att vi trogna (lägger ändå rätt mycket tid på Everst) smallgrindare även i fortsättningen kan få en realistisk morot som gör att man inte tvingas offra fru och barn de sista dagarna bara för att hinna cleara bonusen.

Jag brukar dra in cirka 2000 sp/månaden. Men för att hinna få in 3000 så måste jag antingen skotta på 1/2 eller dra in på sömnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QUOTE=Megadeth;893269]KATASTROF FÖR OSS "VANLIGA" SPELARE!

Jag spelar hyfsat mycket varje månad men kommer aldrig komma upp i över 3000 sp/mån och detta innebär att jag och majoriteten av oss som inte har poker som yrke inte kommer att få en krona i bonus.... För mig har det varit perfekt med paydaybonusen som man tjänar stegvis då jag precis har klarat av den varje månad och de 100$ är en mycket bra bonus!

 

Edit: Ser nu att bonuskoden kommer att fortsätta i framtiden och att även vi småspelare kommer att få en liten bonus.... Det var ju bra Everest! Hoppas den blir uppnåelig eller att den intjänas stegvis.... Nu är jag lite gladare

 

Jag spelar hyfsat mycket varje månad men kommer aldrig komma upp i över 3000 sp/mån

 

Den här meningen går verkligen inte ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...